WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.2: Aktualizacja not patcha!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 4.2: Aktualizacja not patcha!

  Lorenco:
http://www.wowcenter.pl/Files/cata-logo-m.pngSerwery testowe patcha 4.2 raz po raz aktualizowane są o kolejne nowości. W związku z zaimplementowaniem kolejnych zmian Blizzard zaktualizował oficjalne noty łatki, które przestawiamy poniżej w pełni po polsku poniżej. Co dodano? Głównie poziom trudności raidów (Bastion of Twilight, Blackwind Descent, Throne of the Four Winds) został zmniejszony, oraz wprowadzono kilka poprawek do klas.


Cytat z: Blizzard (źródło)
Ogólne
  • Wszystkie Valor Points posiadane przez graczy w zakładce Currency zostały przekonwertowane do Justice Points.

Osiągnięcia
  • Bear-ly Made It (nowe osiągnięcie): Uratuj wszystkich czterech więźniów, nim zostaną oni poświęceni w Zul’Aman na poziomie Heroicznym.

Klasy: Ogólne
  • (n) Death Knight'ci, paladyni i warriorzy nie otrzymują już żadnych bonusów do szans na dodge’a wynikającego z ich Agility. Ich bazowa szansa na dodge wynosi teraz 5%.
  • (n) Parry: Death Knight'ci, paladyni i warriorzy otrzymują 27% swojego Strength jako dodatkowe parry, podniesiono z 25%. Ta konwersja nadal dotyczy tylko Strengtha powyżej lub poniżej ich bazowego Strength.
  • Wszystkie krytyczne czary leczące leczą teraz za 2 razy więcej niż normalnie (+100%), podniesiono z 1,5 raza.
  • Gracze ponownie mogą tańczyć w czasie walki (bez powodowania błędów graficznych). Inne animacje, np. ataki, będą miały pierwszeństwo nad tańczeniem. Animacja tańca zostanie wstrzymana, dopóki nie dokończona zostanie animacja o wyższym priorytecie. Zabawa została odnerfowana.
  • Buffy
    • Wszystkie umiejętności klasowe, które umieszczają buffa na sojuszniku, nie będą już generować threatu. Chodzi tu zarówno o buffy sięgające cały rajd, takie jak Mark of the Wild i Power Word: Fortitude, jak i o efekty, które włączają się same, takie jak Blessed Resilience lub Fingers of frost, a także buffy dotyczące jednego celu, jak Dark Intent i Hysteria. Wyjątkiem są buffy, które leczą albo zadają obrażenia, takie jak Thorns albo Renew. Te umiejętności nadal będą generować threat.
  • Crowd Control
    • Wiele umiejętności crowd control nie powoduje już atakowania graczy przez potwory, gdy zostaną nimi dotknięte. Potwory nie zaatakują gracza, gdy skończy się czas trwania crowd controla, oraz pobliskie stworzenia nie będą wrogo do niego nastawione. Jednakże, jeśli widzialny gracz podejdzie zbyt blisko do namierzonej kreatury, to ona go zapamięta i zaatakuje, gdy zdoła się już uwolnić. Celem tych zmian jest uczynienie łatwiejszym zarządzanie crowd controlami, oraz pullowanie grup wrogich NPC przez grupy instancjowe. Umiejętności, których te zmiany dotyczą, to: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (nadal będzie powodować wrogość, gdy zacznie powodować obrażenia), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction.
  • Pety
    • Postawa “Aggressive” peta została usuniętą i zastąpiona postawą “Assist”. Ta postawa spowoduje, że pet gracza będzie atakował jego cel. Pet nie zmieni celu, dopóki nie zrobi tego jego właściciel, atakując inny cel przez kilka sekund.
  • Przerywanie czarów
    • Gdy podczas rzucania czaru z jednej szkoły magii zostanie ono przerwane (na przykład Mind Flay, albo Frostbolt), to gracze będą teraz mogli rzucić czary z połączonych szkół magii, na przykład Mind Spike (Szkoły Frost i Shadow), albo Frostfire Bolt (Szkoły Frost i Fire). Jednakże, gdy zostanie przerwane rzucanie jednych z tego typu czarów, to gracze nie będą mogli rzucać czarów z obydwu szkół.

Death Knight
  • Bazowe obrażenia z Obliterate zostały zmniejszone do 150% obrażeń broni, z dotychczasowych 160%.
  • Specjalizacje talentów
    • Frost
      • Annihilation zwiększa teraz obrażenia Obliterate o 12/24/36%, zmniejszono z 15/30/45%.
    • Unholy
      • Unholy Might zwiększa teraz Strength o 10%, podniesiono z 5%.

Druid
  • Druid otrzymuje teraz 1 attack power co jeden punkt Strength, zmniejszono z 2. Dalej otrzymuje 2 attack power co jeden punkt Agility, będac w formie kota i formie niedźwiedzia.
  • Entangling Roots i jego odpowiednik, włączany przez Nature’s Grasp, nie zadają już obrażeń.
  • Innervate przyznaje teraz sojusznikowi 5% jego maksymalnej many przez 10 sekund, ale nadal daje 20% maksymalnej many druida przez 10 sekund, gdy zostanie rzucone na siebie.
  • Obrażenia Ferocious Bite zostały zwiększone o 15%. Ponadto, bazowy koszt energii zmniejszono do 25 i można wykorzystać do 25 energii na zwiększenie obrażeń o maksymalnie 100%.
  • Obrażenia Mangle (Cat) na poziomie 80 i wyższych zostały zwiększone do 530% obrażeń broni, z dotychczasowych 460%.
  • Buff Clearcasting z Omen of Clarity trwa teraz 15 sekund, zwiększono z 8 sekund.
  • Obrażenia Ravage na poziomie 80 i wyższych zostały zwiększone do 975% obrażeń broni, z dotychczasowych 850%.
  • Obrażenia Shred na poziomie 80 i wyższych zostały zwiększone do 520% obrażeń broni, z dotychczasowych 450%.
  • Swipe (Cat) zadaje teraz 600% obrażeń broni na poziomie 80 i wyższych, zmniejszono z 670%.
  • Specjalizacje talentów
    • Balance
      • Czas trwania Earth and Moon został zwiększony do 15 sekund, z dotychczasowych 12 sekund.
      • Efekt graficzny Fungal Growth został zaktualizowany, by być mniej natrętnym i bardziej estetycznym.
      • Lunar Shower został przeprojektowany. Kiedy druid rzuca Moonfire, uzyskuje efekt Lunar Shower. Lunar Shower zwiększa bezpośrednie obrażenia zadawane przez Moonfire o 15/30/45% i zmniejsza koszty many o 10/20/30%. Efekt ten może nałożyć się do 3 razy i trwa 3 sekundy. Kiedy jest aktywny, Moonfire generuje 8 Solar Energy, zaś Sunfire generuje 8 Lunar Energy. Liczba energii generowanej przez te zaklęcia nie zależy od ilości punktów wydanych na ten talent, ani od ilości nałożonych na siebie efektów Lunar Shower. Druidzi, którzy będą chcieli opóźnić przejście z lub do stanu Eclipse powinni teraz rzucać któryś ze swoich podstawowych ataków, który nie przesuwa paska Eclipse (Starfire bądź Wrath).
      • Solar Beam ma nowy efekt graficzny.
      • Earth and Moon może teraz także aktywować się po użyciu Wild Mushroom: Detonate.
    • Restoration
      • Symbiosis (Mastery) została usunięta i zastąpiona przez Harmony. Harmony zwiększa bezpośrednie leczenie o dodatkowe 10%, zaś rzucenie bezpośredniego czaru leczącego daje dodatkowe 10% bonusu do okresowego leczenia na 10 sekund. Każdy punkt mastery zwiększa obydwa te bonusy o kolejne 1.25%. Za bezpośrednie czary leczące uznaje się Healing Touch, Nourish, Swiftmend, a także wstępne leczenie z Regrowth. Wszystkie pozostałe efekty lecznicze druida są traktowane jako okresowe.
  • Glify
    • Glyph of Innervate teraz powoduje, że druid regeneruje 10% swojej maksymalnej many przez 10 sekund, gdy Innvervate zostanie użyty na sojuszniku, dodatkowo do bazowego efektu.
    • Glyph of Berserk wydłuża teraz czas trwania efektu o 10 sekund, zwiększono z 5 sekund.
    • Glyph of Ferocious Bite został przeprojektowany. Teraz powoduje, że Ferocious Bite leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każde wykorzystane 10 energy.

Hunter
  • Obrażenia z Multi-shot zostały zmniejszone. Teraz zadają 120% obrażeń broni na 80 albo wyższym poziomie, zmniejszono ze 137%.
  • Pułapki huntera skalują się teraz z jego statystykami, takimi jak hit, expertise, spell penetration i attack power.

Mage
  • (n) Pyroblast: Wersja tego czaru rzucanego, gdy Hot Streak nie jest aktywny, zadaje trochę mniej obrażeń, niż wersja z aktywnym Hot Streakiem. Jego obrazenia zostały zwiększone tak, aby obie wersje Pyroblasta zadawały taką samą ilość obrażeń.
  • (n) Koszt czaru Spellsteal został zwiększony o 100%.
  • Specjalizacje talentów
    • Fire
      • (n) Impact: Gdy Living Bomb rozprzestrzenia się przez ten talent, to zdoła on się rozprzestrzenić do dwóch dodatkowych celów. Efekt jest taki, że gdy Magowie rzucają Impact na cel z Living Bombą, to ten cel nie straci już efektu Living Bomb. Jeśli Living Bomba jest aktywna na kilku celach, gdy Impact zostaje użyty, zostaje ona aktywna na najnowszym celu z tym efektem oraz zostanie on dodany do dwóch najbliższych celów.
    • Frost
      • (n) Deep Freeze i Ring of Frost współdzielą karę zwrotną (diminishing returns).

Paladin
  • (n) Seal of Righteousness – może być aktywowane przez każdą umiejętność wręcz (melee), a nie tylko przez umiejętności wręcz dotyczące jednego celu. Dodaje to Hammer of the Righteous (część fizyczną obrażeń) i Divine Storm do listy umiejętności, które mogą go aktywować. Dodatkowo, procujące efekty Seal of Righteousness mogą być krytykami.
  • Koszt many Divine Light został zwiększony do 35% bazowej many, z dotychczasowych 30%.
  • Koszt many Flash of Light został zwiększony do 31% bazowej many, z dotychczasowych 27%.
  • Koszt many Holy Light został zwiększony do 12% bazowej many, z dotychczasowych 10%.
  • Rebuke, Divine Shield i Divine Protection mają nowe ikony.
  • Specjalizacje talentów
    • Holy
      • (n) Walk in the Light ulepsza leczenie Word of Glory o 30%, oprócz dotychczasowych efektów.
      • Beacon of Light nie może już zostać zdispellowany.
      • Koszt many Holy Shock został zmniejszony do 7% bazowej many, z dotychczasowych 8%.
      • Speed of Light zwiększa teraz prędkość poruszania się, gdy Holy Radiance albo Divine Protection są w użyciu. Dodatkowo, ten talent redukuje teraz cooldown Holy Radiance o 13/26/40 sekund, zwiększono z 10/20/30 sekund.
      • Denounce został przeprojektowany. Wciąż zmniejsza koszty many Exorcism, ale nie posiada już szansy z Holy Shock powodującej, że Exorcism będzie darmowy i instantowy. Zamiast tego ma teraz 50/100% szansy na spowodowanie, że cel Exorcism nie będzie w stanie osiągnąć krytycznego efektu (krytycznie uderzyć lub wyleczyć) przez następne 6 sekund. Efekt ten może zostać zdispellowany.
    • Protection
      • (n) Guardian of Ancient Kings używa nowej postawy peta “Assist”.
      • Ardent Defender ma teraz nowy efekt graficzny.
      • Koszt many Hammer of the Righteous został zmniejszony do 10%, z dotychczasowych 12%, aby zrównał się z Crusader Strike.
      • Judgements of the Wise teraz aktywuje się częściej przy próbie ataku, niż przy faktycznym trafieniu, co oznacza, że judgementy które nie trafiają, nadal mogą zafundować many.
      • Holy Shield, kiedy aktywny, zwiększa teraz szansę na zablokowanie ciosu o 5%, zamiast zwiększać ilość zablokowanych obrażeń o 10%.
    • Retribution
      • (n)Seals of Command: ten talent powoduje uderzanie nielimitowanej ilości celów w zasięgu broni przez Seal of Righteousness, zamiast tylko dwóch dodatkowych celów.
      • Selfless Healer nie może być już zdispellowany lub skradziony przez Spellsteal; ponadto, zmniejsza teraz także cooldown Word of Glory o 5/10 sekund.
  • Glify
    • (n) Glyph of Seal of Truth: bonus do expertise’a dodawany przez ten glif działa również, gdy Seal of Righteousness jest aktywne.

Priest
  • (n) Shadowfiend używa postawy peta “Assist”.
  • Obrażenie Devouring Plague zostały zmniejszone o 12%.
  • Obrażenia Mind Blast zostały zwiększone o 12%.
  • Obrażenia Shadow Word: Death zostały zwiększone o 12%.
  • Obrażenia Shadow Word: Pain zostały zmniejszone o 12%.
  • Specjalizacje talentów
    • Shadow
      • (n) Fear za zdispellowanie Vampiric Toucha, powodowany przez talent Sin and Punishment, nie ma już kary zwrotnej (diminishing returns).
      • Obrażenia Mind Flay zostały zwiększone o 12%.
      • Obrażenia Vampiric Touch zostały zmniejszone o 12%.
  • Naprawy bugów Priesta
    • Gracze już nigdy nie przerwą przedwcześnie rzucania zaklęcia, gdy klikają na Lightwell.

Rogue
  • Czas trwania umiejętności Blind na wrogich NPC wynosi 1 minute, podczas gdy użyte na wrogich graczach, utrzymuje się przez 8 sekund.
  • Stealth znowu odlicza swój cooldown, gdy rogue z niego wyjdzie.

Shaman
  • Lightning Shield i Water Shield nie da się już zdispellować.
  • Unleash Elements przynależy teraz do szkoły magii Nature, nie może więc być dłużej używany, kiedy szamanowi zablokuje się tę szkołę.
  • Wewnętrzny cooldown Water Shield został zmniejszony do 3.5 sekundy, przez co ponownie odpowiada on innym tarczom. Ilość przywracanej przy procu Water Shield many została zmniejszona o 50%.
  • Specjalizacje talentów
    • Elemental
      • Lava Flows daje teraz 30/60/90% buffa do haste, kiedy efekt Flame Shock zostanie zdispellowany, zwiększono z 10/20/30%.
      • Thunderstorm zmniejsza teraz prędkość poruszania się odrzuconych graczy o 40% na 5 sekund.
    • Restoration
      • Improved Water Shield został przeprojektowany i nazywa się teraz Resurgence. Kiedy Water Shield jest aktywny, Resurgence powoduje, że krytyczne leczenia bezpośrednie przywracają manę (ranga 2 Resurgence odpowiada mniej więcej 150% starej wartości Water Shield, kiedy krytycznie leczyły Healing Wave lub Greater Healing Wave, skaluje się odpowiednio w dół dla szybkich czarów leczniczych oraz czarów leczących wiele celów).
      • Mana Tide zapewnia teraz 200% Spiritu rzucającego szamana, zmniejszono z 400%.
  • Glify
    • Glyph of Unleashed Lightning (nowy glif Prime) pozwala na rzucanie Lightning Bolt w ruchu.

Warlock
  • Soul Harvest ma nowy efekt graficzny.
  • Obrażenia Drain Life zostały zmniejszone o około 25%.
  • Naprawy bugów Warlocka
    • Nie jest już możliwym wyjście z combatu podczas rzucania Drain Soul.

Warrior
  • Overpower ma teraz 1.5-sekundowy cooldown i global cooldown (cooldown Taste for Blood's Overpower się nie zmienił).
  • Retaliation, Recklessness i Shield Wall nie posiadają juz wymagań co do stancji.


Instancje i rajdy

  • (n)Bastion of Twilight
    • Obrażenia w wersji Normal zostały zredukowane dla Ariona, Elementium Monstrosity, Feludiusa, Ignaciusa i Terrastry.
    • Usunięto po jednej sztuce z każdego elementala z sali Ascendant Council.
    • Arion
      • Obrażenia z Chain Lighting zostały zmniejszone.
    • Cho’gall
      • Życie, obrażenia wręcz, Health of Corrupting Adherenet, obrażenia z Depravity, Corrupting Crash, Flaming Destruction i Unleashed Shadows - wszystko to zostało zmniejsozne o 20%.
      • Zmniejszono ilość Corruption do 5, z dotychczasowych 10.
      • Efekt Corrupted Bite, powodowany przez Bllood of the Old God, został zmniejszony.
      • Otrzymywane obrażenia z Corruption of the Old God za Corrupted Blood zostały zmniejszone do 2% co stack, z dotychczasowych 3%.
      • Obrażenia z Debilitating Beam zostały zmniejszone o 20%, zadają maksymalnie 6,400.
      • Czas trwania Twisted Devotion został zredukowany o 25%.
    • Dragon Siblings
      • Życie, obrażenia wręcz, obrażenia z Twilight Meteorite, Devouring Flames, Blackout, Unstable Twilight, Twilight Zone, Twilight Blast, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
    • Elementium Monstrosity
      • Obrażenia z Electrical Instability zostały zmniejszone o 20%.
    • Feludius
      • Obrażenia otrzymywane z efektu Frozen, następującego po Waterlogged, zostały zmniejszone.
    • Halfus
      • Życie, obrażenia wręcz, obrażenia z Fireball/Fireball Barrage, Furious Roar, Scorching Breath, Shadow Nova, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
      • Ilość życia Nether Sciona, Slate Dragona, Storm Ridera, Time Wardena i Orphaned Emerald Whelpów zostały zmniejszone o 20%.
      • Czas rzucania Shadow Novy został zwiększony.
    • Ignacious
      • Rising Flames zwiększają obrażenia o 3% co stack, zmniejszono z 5%.
    • Terrastra
      • Harden Skin zwiększa zadawane fizyczne obrażenia o 20%, zmniejszono ze 100%.
  • (n) Blackwing Descent
    • Atramedes
      • Życie, obrażenia wręcz, obrażenia wynikające z Modulation, Roaring Flame Breath i Searing Flame, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
      • Modulation nie generuja już dźwięku na normalnym poziomie trudności. Dźwięk otrzymywany za Sonar Pulse został zmniejszony do 3, z wcześniejszych 5.
    • Chimaeron
      • Życie zmniejszone o 20% i obrażenia wręcz zmniejszono o 10%.
      • Chimaeron będzie rzucał dwa caustic slimes w 30 sekundowym cyklu, raz w 17 sekundzie, a raz w 23.
    • Drakeadon Mongrel
      • Time Lapse już nie stunuje.
      • Uciszenie z Frost Burn trwa 3 sekundy.
    • Dwarven Kings
      • Whirlwind nie zmniejsza już threatu.
      • Execution sentence teraz tylko zadaje obrażenia.
      • Absorbcja Shield of Light została zmniejszona.
    • Magmaw
      • Obrażenia i punkty życia zmniejszono o 20%.
      • Lava Parasites zostały osłabione.
      • Obrażenia z Lava Spew, Magma Spit, Massive Crash i Infectious Vomit zostały zmniejszone.
      • Mangled Lifeless nie zabija od razu, ponadto jego obrażenia zostały zmniejszone.
      • Parasitic Infection został osłabiony.
    • Maloriak
      • Życie, obrażenia, życie/obrażenia Aberation, obrażenia z Arcane Storm, obrażenia Prime Subjecta, obrażenia Flash Freeze/Shatter i Scorching Blasta, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
      • Stackujący się buff do obrażeń Aberration został osłabiony.
      • Prime Subjects nie są już odporne na taunta.
    • Nefarian
      • Animated Bone Warriors potrzebuja 33 sekundy, aby upaść (wcześniej 50).
      • Czas rzucania Blast Nova został zwiększony.
      • Życie Chromatic Prototype zmniejszono o 20%.
      • Obrażenia Electrocute zmniejszono o 30%.
      • Mniej spawnujących się Animated Bone Warriorsów.
      • Stakujący się debuff Magma został osłabiony o 75%.
      • Życie i obrażenia wręcz Nefariania zostały zmniejszone o 20%.
      • Częstotliwość rzucania czaru Shadowblaze przez Nefariana nie może przekroczyć 1 na 15 sekund.
      • Życie i obrażenia wręcz Onyxii zostały zmniejszone o 20%.
      • Obrażenia Shadowflame Barrage zostały zmniejszone o 20%.
      • Obrażenia z Tail Lash zmniejszono o 50%.
    • Omnotron Council
      • Absorbcja Barriery została zwiększona o 100%.
      • Zwiększono cooldown Power Conversion.
      • Życie, obrażenia wręcz, obrażenia z Electrical Discharge, Lighting Conductora, Incineration Security Measure, Arcana Annihilator, życie Poison Bomby, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
      • Obrażenia z Flamethrower zostały zmniejszone o 40%.
      • Obrażenia ze Static Schock i Poison Bomby zostały zmniejszone o 50%.
  • (n)Throne of the Four Winds
    • Al’Akir
      • Acid Rain stackuje się teraz co 20 sekund, zwiększono z 15 sekund.
      • Electrocute uaktywnia się co 1 sekundę
      • Czas trwania Feedback zwiększono do 30 sekund, z dotychczasowych 20 sekund.
      • Życie, obrażenia, również te z Wind Burst, zostały zmniejszone o 20%.
      • Czas ponownego rzucenia Lightingu i Lighting Roda został zwiększony.
      • Statick Shock na 1 i drugiej fazie nie będzie używany, w wersji normal.
    • Conclave of the Four Winds
      • Czas rzucania Gathering Strength został zwiększony.
      • Spowolnienie z Ice Patch jest teraz 5% co stack, maksymalnie do 10 stacków (zmniejszono z 10% co stack, maksymalnie do 30 stacków.
      • Obrażenia wręcz Rohasha, Anshala, Nezira, życie/obrażenia Ravenous Creepera, obrażenia z Ravenous Creeper toxic, Hurricane, Sleet Storm, Permafrost, Slicing Gale i Wind Blast, wszystko to zostało zmniejszone o 20%.
      • Obrażenia z Wind Chill zmniejszono o 20% i teraz zwiększają otrzymywane obrażenia o 5% co stack.
  • Dungeon Journal jest w trakcie implementacji. Podczas gdy niektóre elementy UI mogą być obecne w buildzie PTR, nie jest on jeszcze kompletny.
  • Firelands, nowy 10 i 25-osobowy rajd jest teraz gotowy do ograniczonych testów. Proszę odwiedzić forum “PTR Discussion”, aby zyskać informacje o najbliższych testach.
  • Deadmines
    • Vanessa VanCleef (poziom Heroiczny) ma teraz słodki, słodziutki głos, kiedy wypowiada swoje kwestie.

Gildie
  • The Reins of the Dark Phoenix, kupowane u Guild Vendora dostały ulepszoną grafikę. Wierzchowiec jest teraz mniej przeźroczysty i bezdyskusyjnie jeszcze wspanialszy.
  • Dzienny limit doświadczenia gildiowego został zwiększony o 25%.
  • Tygodniowy limit reputacji gildiowej został zwiększony o 25%.
  • Limit doświadczenia gildiowego zostaje usunięty na 20 poziomie, zmniejszono z 23 poziomu.

Przedmioty
  • Gdy zostaje aktywowany, obrażenia z Darkmoon Card: Hurricane zostają powiększone o 40%, jednakże nie mogą to już być krytyczne uderzenia i nie są już modyfikowane przez pozostałe statystyki gracza.
  • Bonusy setowe:
    • 4-częściowy bonus PvP Elemental Shamana (set Gladiator’s Thunderfist) został przeprojektowany. Teraz powoduje, że Lighthing Shield generuje ekstra ładunki, do maksymalnie 3 (9 z talentem Rollig Thunder), zamiast je konsumować, gdy zostanie aktywowany przez otrzymywanie obrażeń.
    • 2-częściowy bonus do resilience z setów PvP z Cataclysm nie może już łączyć się z innymi tego typu bonusami. Jeśli gracz nosi po 2 części z obydwu dostępnych dla siebie setów PvP, dostanie on 400 bonusowego resilience tylko raz. Zmiana ta nie odnosi się do setów z poprzednich dodatków.
    • (n)2-częściowy bonus Restoration Druida: Ten bonus setowy został zmieniony tak, aby działał z nowym mastery Restoration Druida. Druid z tym bonusem otrzymuje bonus do Spiritu, gdy Harmony - bonus do czasowego leczenia - jest aktywny.

Profesje

Skinning
  • Gracze nie mogą już skórować ciał skórowanych bądź lootowanych już przez innych graczy.

Jewelcrafting
  • Bonus do wartości shield block z Eternal Earthsiege Diamond został zwiększony do 3%, z dotychczasowego 1%.

PvP

  • Areny
    • (n) The Ring of Valor został ponownie dodany do rotacji Aren.
  • Battlegroundy
    • Eye of the Storm zostało dodane do rotacji jako 10-cio osobowy Rankingowy Battleground. Punkty przejmowania w stylu “przeciągania liny” zostały zastąpione przez punkty przejmowania w stylu Arathi Basin, aby lepiej wspierać współzawodnictwo 10 vs. 10. Ta zmiana dotyczy tylko Rankingowych Battlegroundów. Normalnie Eye of the Storm nadal pozostaje 15-to osobowym Battlegroundem z punktami przejmowania w stylu “przeciągania liny”.
  • War Games (Gry wojenne)
    • Zostało wprowadzonych wiele ulepszeń do interfejsu War Games.
  • Conquest Points
    • Dolna granica zdobywanych w ciągu tygodnia Conquest Points wynosi teraz 1500 dla ratingu Battleground równego lub niższego od 1500. Górną granicą pozostaje 3000 punktów przy ratingu Battleground 3000 lub wyższym. Limit skaluje się nieliniowo między tymi dwiema wartościami.
    • Gra śledzi teraz oddzielnie limity Conquest Points dla Battlegroundów i Aren. Limit punktów obliczony z Arena ratingu i możliwy do zdobycia z Aren będzie stanowił zawsze ? punktów możliwych do zdobycia z Battlegroundów. Gracze będą mogli łącznie zdobyć ilość punktów równą wyższemu z tych dwu limitów, ale w momencie osiągnięcia maksimum punktów możliwych do zdobycia z Aren bądź Battlegroundów, nie będą oni mogli już zdobyć kolejnych punktów z tego źródła. Conquest Points otrzymywane za udział w świętach Battlegroundów liczą się jedynie do sumarycznego limitu.

Questy i potwory
  • Niskopoziomowe potwory nie mają już dziwacznych szans na krytyczne uderzenie lub unik.

Interfejs użytkownika
  • Postacie mogą być teraz reorganizowane na ekranie wyboru postaci. Ta opcja nie jest jeszcze w pełni funkcjonalna i reorganizacja postaci nie jest póki co zapamiętywana przez grę.
  • Pasek rzucania czaru może zostać przemieszczony pod ramkę postaci.
  • Move Pad umożliwiający przemieszczanie postaci za pomocą myszy został teraz wbudowany do bazowego interfejsu.
  • Raid Profiles (profile rajdowe) są w trakcie implementacji i nie funkcjonują jeszcze prawidłowo. Profile rajdowe pozwolą graczom na zapis stanu interfejsu rajdowego dla różnych typów treści (np. 10-osobowe rajdy, 25-osobowe rajdy, Battlegroundy itp.)

Zestawienie pozostałych informacji o patchu 4.2

http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_1.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_2.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_3.jpg

http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_4.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_5.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_6.jpg

http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_7.jpg http://www.wowcenter.pl/Files/patch4_2_menu_8.jpg

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz