Patch 4.1: Zaktualizowane patch noty i ciut więcej
Aktualizacja 21:45 - Dodano dwie najnowsze noty sprzed chwili.
Testy patcha 4.1 postępują i doczekaliśmy się dziś kolejnej, nieco większej aktualizacji not łatkowych. Prezentujemy Wam teraz tłumaczenie tych nowości.
Pamiętajcie, że wcześniej publikowane, przetłumaczone patch noty znajdziecie w tym newsie. Przy najbliższej okazji skonsolidujemy wszystkie noty na pojedynczej, zbiorczej liście.
Jak być może zwróciliście uwagę, pierwsza lista zawierała wzmiankę o nowym efekcie wizualnym trinketów PvP (Insygniów) i raciala ludzi Every Man For Himself. Serwis WoW Insider postanowił przedstawić wygląd nowego efektu na krótkim filmiku, który obejrzycie poniżej.
Tymczasem blog portalu Wowhead donosi, że miłośnicy gromadzenia rzadkich wierzchowców w Przymierzu otrzymują w 4.1 nieco miłości. Oto bowiem nieznośnie grinderski sposób zdobywania Śnieżnej pantery z Winterspring poprzez oddawanie powtarzalnych questów zmienia się w serię dailysów, w których będziemy opiekować się uroczym małym kociakiem. Całość przypominać będzie to, w jaki sposób Horda zdobywa Raptora z Un'Goro Crater. Poza mountem graczom Przymierza dane też będzie zdobyć mini-peta.
Zostańcie z nami, bowiem każdy dzień przynosi kolejne informacje o ekscytujących nowościach patcha 4.1!
Testy patcha 4.1 postępują i doczekaliśmy się dziś kolejnej, nieco większej aktualizacji not łatkowych. Prezentujemy Wam teraz tłumaczenie tych nowości.
Cytat z: Blizzard (źródło)
World of Warcraft PTR Patch 4.1 - Aktualizacja not z 1 marca
Klasy
Warrior
World of Warcraft PTR Patch 4.1 - Aktualizacja not z 28 lutego
Ogólne
Klasy
Death Knight
Druid
Paladin
Priest
Warlock
Warrior
Instancje i rajdy
Przedmioty
PvP
Questy i potwory
Interfejs użytkownika
Klasy
Warrior
- Specjalizacje talentów
- Arms
- Obrażenia ze Strikes of Opportunity zostały zwiększone o 10%, by być na równi ze zmianami statystyk innych uderzeń.
- Fury
- Unshackled Fury daje teraz 2 punkty bazowe mastery, obniżono z dotychczasowych 8. Ta zmiana wyrównuje balans po wzmocnieniu Flurry, aby lepiej kontrolować nagłe obrażenia (burst) Fury Warriora.
- Arms
World of Warcraft PTR Patch 4.1 - Aktualizacja not z 28 lutego
Ogólne
- Latające wierzchowce mogą być teraz używane w Ghostlands.
- Skalowanie się Resilience zostało zmodyfikowane do postaci liniowej, dotychczas jego benefity wzrastały wraz ze skumulowaną ilością. Zgodnie z nową formułą, przejście od 30 do 40 resilience zwiększy przeżywalność gracza o dokładnie taką samą wartość, co przejście od 0 do 10 resilience. Statystyka ta skaluje się teraz tak samo, jak armor oraz resistance (odporność) na szkoły magii. Gracz z 32,5% redukcją obrażeń z resilience w wersji 4.0.6 nie zauważy zmiany w wersji 4.1 Gracze poniżej 32,5% zauważą lekką poprawę. Gracze z większą wartością redukcji zanotują zaś jej lekki spadek, tym większy, im więcej resilience posiadają.
Klasy
Death Knight
- Raise Ally została przeprojektowana na wskrzeszanie bitewne (battle res), analogiczne do Rebirth. Jest instantowa, ale kosztuje 50 Runic Power i posiada 10-minutowy cooldown. Współdzieli globalny limit wskrzeszeń bitewnych z Rebirth i Soulstone.
- Specjalizacje talentów:
- Blood:
- Blood Shield działa teraz tylko w Blood Presence.
- Frost
- Frost Strike zadaje teraz 130% obrażeń broni, zwiększono ze 110%.
- Obrażenia z Howling Blast zostały zwiększone o 20%. Dla zachowania balansu, splash obszarowy zadaje 50% obrażeń pojedynczego celu, zmniejszono z 60%. W ostatecznym rozrachunku zmiana ta nie powinna zbytnio wpłynąć na obrażenia z AoE, które pozostaną przy wartościach zbliżonych do tych w wersji 4.0.6.
- Glify
- Glyph of Raise Ally to teraz Glyph of Death Gate, i przyspiesza o 60% prędkość rzucania Death Gate.
Druid
- Czas trwania Cyclone zredukowano z 6 do 5 sekund.
- Efekt bloom Lifeblooma został zmniejszony o 20%. Ponadto, kosztuje teraz 11% bazowej many, zwiększono z 7%.
- Czas trwania Stampeding Roar wydłużono do 8 sekund, z dotychczasowych 6 sekund. Efekt przyspieszający zwiększono do 60%, z dotychczasowych 40%.
- Cooldown Swipe (Bear) zmniejszono do 3 sekund, z dotychczasowych 6 sekund.
- Specjalizacje talentów:
- Balance
- Obrażenia Starsurge zmniejszono o 20%.
- Restoration
- Gift of Nature (pasywna) redukuje także cooldown Tranquility o 2.5/5 minut.
- Balance
Paladin
- Specjalizacje talentów:
- Holy
- Aura Mastery: Ta umiejętność nie zwiększa już bonusu z Crusader Aura.
- Holy
Priest
- Inner Will i Inner Fire trwają teraz dopóty, dopóki nie zostaną anulowane.
- Specjalizacje talentów:
- Discipline
- Jest teraz możliwe usunięcie efektów Weakened Soul, które były skutkiem działania Power Word: Shield innego priesta, za pośrednictwem Strenght of Soul.
- Cooldown Power Word: Barrier został wydłużony do 3 minut, z dotychczasowych 2 minut, a jego efekt zmniejszony do 25%, z dotychczasowych 30%.
- Discipline
Warlock
- Specjalizacje talentów:
- Affliction
- Obrażenia z Haunt zostały zwiększone o 30%
- Shadow Mastery (pasywna) została zwiększona do 30%, z dotychczasowych 25%.
- Demonology
- Mana Feed przywraca teraz więcej many (cztery razy tyle), gdy warlock używa Felguarda lub Felhuntera.
- Affliction
- Pet
- Obrażenia zadawane przez Doomguarda zostały zwiększone o 50%. Doomguard jest przewidziany jako najlepszy obrońca przed pojedynczymi celami, natomiast Infernal przed wieloma celami.
- Efekt i obrażenia Shadow Bite (Felhunter) zostały podwojone.
Warrior
- Heroic Throw jest teraz dostępny od 20 poziomu.
- Pummel może być użyty w każdej stancji.
- Shield Bash został usunięty z gry.
- Cooldown Spell Reflection został zwiększony do 25 sekund, z dotychczasowych 10 sekund.
- Specjalizacje talentów
- Arms
- Juggernaut nie dodaje 2 dodatkowych sekund do stunu Charge, ale zmniejsza cooldown Charge o 2 sekundy (do 13 sekund bez glifa)
- Lambs to the Slaughter sprawia, że Mortal Strike dodatkowo odświeża Rend.
- Fury
- Bonus do haste'a z Flurry został powiększony do 16/32/50%.
- Protection
- Shield Mastery nie ma wpływu na cooldown Spell Reflection, jednakże Shield Block redukuje teraz obrażenia zadawane przez magię.
- Gag Order dotyczy teraz tylko Heroic Throw.
- Arms
- Glify
- Glyph of Spell Reflection zmniejsza cooldown Spell Reflection o 5 sekund, powiększono z dotychczasowej 1 sekundy.
Instancje i rajdy
- Ilość złota u następujących bossów została zmniejszona: Flame Leviathan, Magtheridon, Gruul the Dragonkiller, Doom Lord Kazzak i wszyscy bossowie w Karazhan.
Przedmioty
- Zestawy
- Bonus za posiadanie 4 części najlepszego obecnie setu u Death Knight'a teraz zwiększa również attack power, gdy Killing Machine jest aktywne, oraz gdy Death Knight zyskuje Death Runy.
- Bonus za posiadanie 4 części najlepszego obecnie setu u Paladyna daje teraz 540 Spirit na 6 sekund po rzuceniu Holy Shock.
PvP
- Battlegroundy
- Zmieniono właściwości buffów: Focused Assault i Brutal Assault.
- Po 3 minutach, kiedy w posiadaniu flagi są obie drużyny, obydwie osoby posiadające flagę dostaną Focused Assault, który zwiększa otrzymywane obrażenia o 10%.
- Co minutę będzie nakładany kolejny stack Focused Assault, zwiększający otrzymywane obrażenia o 10%.
- Po 7 minutach Brutal Assault będzie nadany zamiast Focused Assault. Oprócz zwiększającego obrażenia debuffa, gracz nie będzie mógł użyć żadnych efektów przyspieszających. Kolejne stacki zwiększające obrażenia będą przyznawane w taki sam sposób, jak przy Focused Assault, do maksymalnie 100% dodatkowych obrażeń.
- The Battle For Gilneas
- Zmiany cmentarzy
- Gracze, którzy zginą w punkcie przez siebie kontrolowanym, zostaną teleportowani na następny najbliższy cmentarz zamiast na ten, który znajdował się przy punkcie, w którym zginął gracz.
- Jeśli drużyna gracza posiada Mine oraz Waterworks i gracz zginie na Waterworks, zostanie teleportowany na cmentarz przy Mine.
- Jeśli Przymierze posiada tylko Lighthouse, a gracz zginie na Lighthouse, zostanie odrodzony w bazie.
- Jeśli drużyna gracza (Horda) posiada Waterworks oraz Mine i gracz zginie na Lighthouse, zostanie odrodzony na Waterworks.
- Zmiany cmentarzy
- Zmieniono właściwości buffów: Focused Assault i Brutal Assault.
Questy i potwory
- Zostało dodanych kilka nowych zadań w Northern Barrens na poziomie 18-20. Szukajcie nowych zadań w Nozzlepot's Outpust oraz Darsok's Outpost.
Interfejs użytkownika
- Ramki jednostek i celów mogą być teraz odblokowane i przesuwane podobnie jak ramka focus.
Pamiętajcie, że wcześniej publikowane, przetłumaczone patch noty znajdziecie w tym newsie. Przy najbliższej okazji skonsolidujemy wszystkie noty na pojedynczej, zbiorczej liście.
Jak być może zwróciliście uwagę, pierwsza lista zawierała wzmiankę o nowym efekcie wizualnym trinketów PvP (Insygniów) i raciala ludzi Every Man For Himself. Serwis WoW Insider postanowił przedstawić wygląd nowego efektu na krótkim filmiku, który obejrzycie poniżej.
Tymczasem blog portalu Wowhead donosi, że miłośnicy gromadzenia rzadkich wierzchowców w Przymierzu otrzymują w 4.1 nieco miłości. Oto bowiem nieznośnie grinderski sposób zdobywania Śnieżnej pantery z Winterspring poprzez oddawanie powtarzalnych questów zmienia się w serię dailysów, w których będziemy opiekować się uroczym małym kociakiem. Całość przypominać będzie to, w jaki sposób Horda zdobywa Raptora z Un'Goro Crater. Poza mountem graczom Przymierza dane też będzie zdobyć mini-peta.
Zostańcie z nami, bowiem każdy dzień przynosi kolejne informacje o ekscytujących nowościach patcha 4.1!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz