WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Blizzarda odpowiedzi na pytania o Real ID

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Blizzarda odpowiedzi na pytania o Real ID

  Kumbol:
http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/news/2009-05/battlenet.pngBlizzard opublikował post, w którym odpowiada na najpopularniejsze pytania i wątpliwości związane z wprowadzonym niedawno na Battle.net systemem Real ID. Oto on:

Cytat z: Blizzard (źródło)
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat Rzeczywistego ID™

Od momentu wypuszczenia systemu Rzeczywiste ID™ w World of Warcraft® otrzymaliśmy wiele pytań od społeczności na temat naszych planów wobec tej usługi, integracji z Facebookiem w StarCraft II® i naszej wizji ewolucji Rzeczywistego ID w przyszłości. Przyglądaliśmy się dyskusjom na forach, portalach społecznościowych, a także na stronach fanowskich i zebraliśmy odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że te informacje będą dla Was przydatne i czekamy na Wasze opinie i sugestie w tym temacie.

Q: Czy macie w planach dodanie opcji dla graczy, którzy nie chcą, by ich imię i nazwisko były widoczne w znajomych znajomych w systemie Rzeczywiste ID?
A: Tak jak to się dzieje z każdą nową funkcją dodawaną w naszych grach, dużo zastanawialiśmy się nad tym, jak Rzeczywiste ID powinno być używane w celu zwiększenia przyjemności z gry dla naszych graczy. Obecna w grze funkcja „znajomi znajomych” została stworzona by ułatwić graczom odnajdywanie i dodawanie znajomych, których znają z życia codziennego. Umożliwia ona szybkie i łatwe wysyłanie zaproszeń do tych osób bez potrzeby wyszukiwania ich kont Battle.net®. Zdajemy sobie także sprawę z tego, że niektórzy gracze woleliby uniknąć wyświetlania swoich danych w ten sposób. Dlatego też planujemy umieścić w grze opcję, pozwalającą graczom na zrezygnowanie z wyświetlania ich Rzeczywistego ID na listach znajomych. Spodziewamy się zawrzeć tą opcję w World of Warcraft w tym samym czasie co w StarCraft II, czyli krótko po wydaniu tej gry. Więcej informacji na ten temat przedstawimy w najbliższych tygodniach.

Q: Jakie są Wasze plany integracji z Facebookiem.
A: Co do Facebooka, naszym planem jest danie naszym graczom możliwości łatwiejszego łączenia się ze znajomymi i rodziną za pośrednictwem Battle.net. By pomóc w osiągnięciu tego celu, już w dniu wydania StarCrafta II gracze będą mieli do dyspozycji gotowy, całkowicie opcjonalny system wynajdowania znajomych na Facebooku. Wyszukiwarka przyjaciół umożliwi graczom, którzy zdecydują się jej użyć szybsze i skuteczniejsze wysyłanie zaproszeń tym ze swoich znajomych na Facebooku, którzy posiadają konta Battle.net. Funkcja ta pozostaje całkowicie opcjonalna i mamy nadzieję, że gracze uznają ją za wygodną. Na dłuższej przestrzeni czasu gracze używający Facebooka będą prawdopodobnie mieli więcej przydatnych (także opcjonalnych) sposobów na dzielenie się tym, co robią w w grach Blizzarda ze swoimi znajomymi. Będzie to wyglądać podobnie do już dostępnej opcjonalnej integracji z World of Warcraft Armory, ale nie mamy jeszcze szczegółowych planów, które moglibyśmy zaprezentować.

Q: Jak działa wyszukiwarka znajomych w StarCraft II? Co jest wysyłane do Facebooka?
A: Gdy używasze funkcji Zaproś znajomego w StarCraft II, jedną z opcji, która rzuca się w oczy jest wyszukiwanie znajomych z kontem Battle.net z listy znajomych na Facebooku. Jeśli klikniesz w ten przycisk, zostaniesz poproszony/a o wpisanie swoich danych logowania, a następnie wyświetli Ci się lista przyjaciół, którzy posiadają konta Battle.net. Kolejnym dostępnym krokiem jest wysłanie zaproszenia z Rzeczywistym ID do któregokolwiek ze znajomych. (Pamiętaj, że by dana osoba pojawiła się na liście, jej konto Battle.net musi odpowiadać adresowi e-mail na Facebooku. Dodatkowo, wyświetlą Ci się wszyscy znajomi z kontami Battle.net niezależnie od tego, czy mają oni dołączone do niego gry, czy też założyli je by dokonać zakupu w sklepie Blizzard).
Warto dodać, że Blizzard Entertainment jako część tego procesu nie dzieli żadnych danych osobowych z Facebookiem. Pamiętaj także, że takie funkcje jak „znajomi znajomych” mają na celu ułatwienie komunikacji z przyjaciółmi z życia codziennego na Battle.net. Mamy nadzieję, że ta funkcja będzie wygodna i łatwa w użyciu dla naszych graczy.

Q: Jak mogę zapobiec uzyskiwaniu dostępu do moich danych osobowych przez rozszerzenia do World of Warcraft bez mojej wiedzy?
A: Jak zawsze, zalecamy używanie wiarygodnych źródeł do uzyskiwanie dostępu do rozszerzeń interfejsu. Przypominamy, że ryzyko zanika, jeśli gracz nie zainstaluje rozszerzenia stworzonego specjalnie w celu uzyskania takiego dostępu. Z naszej strony przyglądamy się temu problemowi i ciężko pracujemy nad kilkoma zmianami, które pomogą graczom chronić się przed tego typu rozszerzeniami. Więcej informacji podamy, jak będziemy się nimi mogli podzielić.

Q: Czy nie próbujecie czasem sekretnie zbudować społecznościową platformę do gier poprzez Battle.net?
A: To nie sekret – otwarcie dyskutowaliśmy na ten temat od momentu, gdy po raz pierwszy podzieliliśmy się naszymi planami na temat nowego Battle.net. Jednym z naszych celów wobec Battle.net jest zbudowanie platformy społecznościowej, która będzie służyć użytkownikom gier Blizzarda. To była dobrowolna i otwarta decyzja, napędzana w 100% pragnieniem stworzenia lepszej atmosfery wokół naszych gier dla graczy, by dać im potężne narzędzia do rozgrywki i umożliwić utrzymywanie stałych kontaktów z rodziną i przyjaciółmi.

Q: Jakie informacje na temat moich znajomych mogłyby wpaść w posiadanie hakera, jeśli moje konto zostałoby przejęte?
A: Przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa kont i oferujemy wiele sposobów na utrzymywanie tego bezpieczeństwa przez naszych graczy. Przykładami takich sposobów sa uwierzytelniacz battle.net authenticator i uwierzytelniacz battle.net online authenticator, dostępny na szeroki wachlarz urządzeń komórkowych (odwiedź LINK. Poza imionami i nazwiskami Twoich przyjaciół żadne inne dane osobowe nie są dzielone w systemie Rzeczywistego ID.

Q: Co to jest “kod postaci” w grze StarCraft II?
A: Gdy zalogujesz się do gry StarCraft II po raz pierwszy, wybierzesz nazwę swojej postaci. To jedyna nazwa, której będziesz używać na Battle.net i jest ona związana z Twoją licencją StarCraft II. By umożliwić każdemu graczowi używanie jakiegokolwiek wybranego imienia niezależnie od tego czy ktoś inny użył go wcześniej jako pierwszy, generujemy i dołączamy do każdej nazwy postaci trzycyfrowy kod postaci, który unikalnie identyfikuje każdego gracza. Podczas pisania na forach nowej strony społecznościowej StarCraft II, gracze będą używać nazwy i kodu postaci z gry.

Q: Czy nowy format, używany do pisania na forach gry StarCraft II (nazwa i kod postaci) zostaną przeniesione na fora społecznościowe innych gier Blizzarda?
A: Jako rezultat niedawnej decyzji o wycofaniu się z używania imion i nazwisk na forach Blizzarda, wciąż zastanawiamy się nad tym, w jakim kierunku popchniemy nasze inne fora. Naszym ostatecznym celem jest dalej promowanie konstruktywnych konwersacji i poprawianie ogólnej atmosfery na forach. Uważamy, że zwiększanie odpowiedzialności jest ważną częścią, która zapewni nam osiągnięcie tego celu. StarCraft II już używa kombinacji nazwy i kodu postaci, które służą jako unikalny identyfikator i doskonale wpasowują się w nasz plan wobec forów. W World of Warcraft identyfikacja graczy przebiega w inny sposób, więc wciąż musimy postanowić, czy dodanie kodów postaci to najlepsze wyjście. Ostatecznie, chcemy stworzyć system, który ma sens dla każdej społeczności i dobrze wpasowuje się w naszą wizję.

Q: Czy istnieją jakieś plany zmian w systemie Rzeczywistego ID w grach, by gracze mieli opcję wyświetlenia nazwy postaci zamiast prawdziwych imion i nazwisk?
A: System Rzeczywistego ID został stworzony, by gracze, którzy zdecydują się na jego używanie mogli w łatwiejszy sposób utrzymywać kontakty ze znajomymi i rodziną pomiędzy wszystkimi grami Blizzarda. Naszym celem jest umożliwienie naszym graczom utrzymywania takich właśnie kontaktów przez długie lata. Rzeczywiste ID eliminuje potrzebę zapamiętywania kim na przykład jest „Thrall123”, jeśli zobaczysz go pojawiającego się na Twojej liście po kilku miesiącach lub latach bycia offline. Ostatecznie uważamy, że obecny stan Rzeczywistego ID zapewnia naszym graczom najlepsze możliwości utrzymywania długoletnich kontaktów z ludźmi, z którymi lubią grać i spędzać czas. W związku z tym nie planujemy wprowadzić zmian w systemie i umożliwić graczom wyświetlania nazw postaci zamiast imion i nazwisk. Będziemy przyglądać się temu, jak gracze będą używać funkcji Rzeczywiste ID i identyfikować nowe sposoby na zwiększenie jej funkcjonalności. Battle.net to żyjąca i oddychająca usługa, która będzie ewoluować z czasem.

Q: Jakie są Wasze plany na poprawę moderacji po porzuceniu pomysłu używania imion i nazwisk na forach?
A: Nasze nowe fora na stronie społecznościowej mają usprawniony system moderacji, a także system oceniania wpisów, który da naszym graczom możliwość promowania konstruktywnych konwersacji, a także pomoże moderatorom w zidentyfikowaniu wysokiej jakości dyskusji. To, wraz z unikalną nazwą i kodem postaci w StarCraft II pomoże nam stworzyć bardziej pozytywną atmosferę, bazującą na interakcji i odpowiedzialności wewnątrz naszej społeczności.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz