
Cataclysm: Nowe drzewka talentów dla wszystkich klas + mapy świata po przejściach

Zaktualizowaliśmy w tym momencie nasz kalkulator talentów o nowy wygląd drzewek dla wszystkich klas (w razie problemów, zalecamy wymusić odświeżenie Ctrl+F5). Wkrótce też uzupełnimy go o interfejs wybierania specjalizacji i blokadę pozostałych drzewek do wydanych 31pkt. Zachęcamy do przyjrzenia się nowym drzewkom, jednak miejcie na uwadze, że talenty mogą i zapewne w dużej mierze ulegną jeszcze zmianie, a teraz sporo z nich to 'zapchajdziury' (albo placeholdery, jak kto woli :).

Na koniec (bo to długie!) prezentujemy także wykaz specjalnych bonusów, jakie otrzyma postać gracza po wybraniu konkretnej specjalizacji w nowym systemie talentów. Oto one:

Blood - Mroczny strażnik, manipulujący i skażający energie życiowe, by je sobie poddać w obliczu naporu przeciwników.
- Pasywne: Death Rune Mastery - Kiedy używasz Death Strike lub Obliterate masz 100% szans na to, że Frost i Unholy Rune w czasie aktywacji zostaną zamienione w Death Rune.
- Pasywne: Vengenace - Za każdym razem, kiedy zostaniesz trafiony, otrzymujesz 5% obrażeń jako attack power, do maksymalnych 10% twojego życia.
- Pasywne: Veteran of the Third War - Zwiększa całkowitą Staminę o 9% oraz Expertise o 6.
- Umiejętność: Heart Strike
Frost – Mroźny zwiastun zagłady, posługujący się mocą runiczną w zadawaniu szybkich ciosów.
- Pasywne: Icy Talons- Zwiększa szybkość ataku o 20% oraz maksymalną ilość Runic Power o 30.
- Pasywne: Blood of the North - Zwiększa obrażenia zadawane przez Blood Strike i Frost Strike o 10%. Dodatkowo, kiedy używasz Blood Strike lub Pestilence, masz 100% szans na to, że Blood Rune w czasie aktywacji zostanie zmieniona w Death Rune.
- Umiejętność: Frost Strike
Unholy – Mistrz śmierci i rozkładu, rozprzestrzeniający infekcję i kontrolujący umysły poddanych mu nieumarłych.
- Pasywne: Master of Ghouls - Zmniejsza cooldown Raise Dead o 60 sekund, a Ghoul przywołany w ten sposób jest traktowany jako pet pod twoją kontrolą. W przeciwieństwie do Ghouli innych rycerzy śmierci, nie jest on przywoływany tylko na określony czas.
- Pasywne: Impurity - Twoje zaklęcia otrzymują dodatkowo bonus z 20% twojego attack power.
- Pasywne: Reaping - Kiedy używasz Blood Strike lub Pestilence masz 100% szans na to, że Blood Rune w czasie aktywacji zostanie zmieniona w Death Rune.
- Umiejętność: Scourge Strike

Balance – Może przybrać formę potężnego Moonkina, balansujący potęgą tajemnej mocy i sił natury, aby niszczyć wrogów w swym zasięgu.
- Pasywne: Balance Druid - Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów Wrath, Starfire, Entangling Roots, Hurricane, Typhoon, Hibernate and Starfire o 70%.
- Umiejętność: Starsurge
Feral – Przybiera formę wielkiego kota, by zadawać obrażenia gryząc i wykrwawiając przeciwnika. Może też przeistoczyć się w walecznego niedźwiedzia, który absorbuje obrażenia i chroni swych sojuszników.
- Pasywne: Feral Druid – brak danych
- Pasywne: Vengeance - Za każdym razem, kiedy zostaniesz trafiony, dostajesz 5% otrzymanych obrażeń jako attack power, do maksymalnych 10% twojego życia.
- Umiejętność: Mangle
Restoration – Używa czarów natury do leczenia przez okres czasu, aby utrzymać przy życiu swych kompanów. Przybiera przy tym formę drzewa, kiedy wystąpi nagła potrzeba.
- Pasywne: Meditation - Pozwala na 50% regeneracji many podczas rzucania czarów.
- Pasywne: Restoration Druid - Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów leczących o 70%.
- Umiejętność: Swiftmend

Beast Mastery – Mistrz dzikich ostępów, który potrafi oswoić szeroki wachlarz różnych bestii i wykorzystać je do pomocy w walce.
- Pasywne: Beastmastery Hunter - Zwiększa szansę na trafienie atakami z dystansu o 3%. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas korzystania z umiejętności Steady Shot, Cobra Shot, i Volley o 70%.
- Umiejętność: Intimidation
Marksmanship – Mistrz łucznictwa lub strzelec wyborowy, specjalizujący się w unicestwianiu wrogów na dalekie dystanse.
- Pasywne: Marksmanship Hunter - Zwiększa szansę na trafienie atakami z dystansu o 3%. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas korzystania z umiejętności Aimed Shot, Steady Shot, Cobra Shot, i Volley o 70%.
- Umiejętność: Aimed Shot
Survival - Dziki tropiciel, preferujący wykorzystywanie zwierzęcego jadu, materiałów wybuchowych i pułapek jako śmiercionośnych broni.
- Pasywne: Survival Hunter - Zwiększa szansę na trafienie atakami z dystansu o 3%.
Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas korzystania z umiejętności Steady Shot, Cobra Shot, i Volley o 70%. - Umiejętność: Explosive Shot

Arcane – Manipuluje tajemnymi mocami, zabawiając się strukturami czasu i przestrzeni.
- Pasywne: Arcane Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez czary Arcane o 20%.
- Umiejętność: Arcane Barrage
Fire - Spala wrogów kulami ognia i smoczymi podmuchami.
- Pasywne: Fire Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez czary Fire o 20%.
- Umiejętność: Molten Armor
- Umiejętność: Pyroblast
Frost – Zamraża w miejscu swych przeciwników i roztrzaskuje ich magią mrozu.
- Pasywne: Frost Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez czary Frost o 20%.
- Umiejętność: Summon Water Elemental

Holy – Odwołuje się do potęgi Światła, by bronić i leczyć.
- Pasywne: Healing Bonus - Zwiększa efektywność zaklęć leczących o 10%.
- Pasywne: Meditation - Pozwala na 50% regeneracji many podczas rzucania czarów.
- Umiejętność: Holy Shock
Protection – Wykorzystuje świętą magię jako swą tarczę i chroni sojuszników przed najeźdźcami.
- Pasywne: Touched by the Light - Zwiększa spell power o 60% twojego Strength, a także zwiększa efekt krytycznych zaklęć leczących o 30%.
- Pasywne: Vengeance - Za każdym razem, kiedy zostaniesz trafiony, dostajesz 5% otrzymanych obrażeń jako attack power, do maksymalnych 10% twojego życia.
- Umiejętność: Avenger's Shield
Retribution – Sprawiedliwy bojownik, który sądzi i karze przeciwników orężem i świętą magią.
- Pasywne: Divine Purpose - Generuje 2% twojej maksymalnej many co 1 sekundę.
- Pasywne: Sheath of Light - Zwiększa spell power o 30% twojego attack power, a krytyczne trafienia zaklęciami leczącymi leczą cel o dodatkowe 60% w ciągu 12 sekund.
- Pasywne: Two-Handed Weapon Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez bronie dwuręczne o 6%.
- Umiejętność: Divine Storm

Discipline – Używa magii, by tworzyć dla sojuszników tarcze chroniące przed obrażeniami, a także leczy ich rany.
- Pasywne: Discipline Priest - Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów typu Holy lub Discipline o 70%.
- Pasywne: Meditation - Pozwala na 50% regeneracji many podczas rzucania czarów.
- Umiejętność: Penance
Holy – Wszechstronny uzdrowiciel, który potrafi cofnąć obrażenia na indywidualnych osobach lub grupach, a nawet leczyć zza grobu.
- Pasywne: Holy Priest - Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów typu Holy lub Discipline o 70%.
- Pasywne: Meditation - Pozwala na 50% regeneracji many podczas rzucania czarów.
- Umiejętność: Desperate Prayer
Shadow – Wykorzystuje złowrogą magię cienia, w szczególności efekty obrażeń przez okres czasu, aby unicestwiać wrogów.
- Pasywne: Shadow Priest - Zmniejsza generowany threat. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów typu Shadow o 70%.
- Umiejętność: Mind Flay

Assasination - Zabójczy mistrz trucizn, który zabija swoje ofiary gwałtownymi pchnięciami sztyletu.
- Pasywne: Assassin's Resolve - W czasie korzystania ze sztyletów, twoja maksymalna Energy jest zwiększona o 20, a zadawane przez ciebie obrażenia są zwiększone o 15%.
- Pasywne: Improved Poisons - Zwiększa szansę na zaaplikowanie Deadly Poison o 20%, oraz częstotliwość aplikacji Instant Poison o 50%.
- Umiejętność: Mutilate
Combat - Zawadiaka, który używa swojej zręczności i przebiegłości aby stawać łeb w łeb w szranki z przeciwnikami.
- Pasywne: Dual Wield Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez broń offhand o 50%.
- Pasywne: Vitality - Zwiększa regenerację Energy o 25%.
- Umiejętność: Blade Flurry - Kiedy jest aktywne, twoje ataki trafiają dodatkowego pobliskiego przeciwnika, ale regeneracja Energy jest zredukowana o 20%. Trwa 15 sekund. 30-sekundowy cooldown.
Subtlety - Mroczny łowca, który znienacka wychodzi z cienia by złapać w zasadzkę niczego niespodziewające się ofiary.
- Pasywne: Master of Subtlety - Ataki ze Stealth oraz 6 sekund po wyjściu z niego zadają dodatkowe 10% obrażeń.
- Pasywne: Sinister Calling - Zwiększa całkowite Agility o 15%, oraz zwiększa procent bonusowych obrażeń umiejętności Backstab i Hemorrhage o 10%.
- Umiejętność: Shadowstep

Elemental - rzucający czary, władca destrukcyjnych sił natury i elementów.
- Pasywne: Elemental Fury - Zwiększa bonus do ataków krytycznych twoich totemów Searing oraz Magma, a także czarów typu Fire, Frost i Nature o 100%
- Pasywne: Eye of the Storm - Redukuje czas rzucania czarów Lightning Bolt, Chain Lightning i Lava Burst o 0.5 sekundy, a także zmniejsza opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania tych czarów o 70%.
- Umiejętność: Thunderstorm
Enhancement - totemiczny wojownik, który uderza w przeciwnika bronią nasyconą mocą elementów.
- Pasywne: Dual Wield
- Pasywne: Dual Wield Specialization - Zwiększa szansę na trafienie o 6%, kiedy korzystasz z dwóch broni.
- Pasywne: Mental Quickness - Redukuje koszt many natychmiastowych czarów szamana o 6%, oraz zwiększa twój spell power o 30% twojego attack power.
- Umiejętność: Lava Lash
Restoration - uzdrowiciel, który przyzywa dusze przodków oraz oczyszczające siły wody, by opatrywać rany swych sojuszników.
- Pasywne: Healing Focus - Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów leczących o 70%.
- Pasywne: Meditation - Pozwala na 50% regeneracji many podczas rzucania czarów.
- Pasywne: Purification - Zwiększa efektywność czarów leczących o 10%.
- Umiejętność: Earth Shield

Affliction - mistrz Czarnej magii, który specjalizuje się w czarach strachu, wysysających oraz zadających obrażenia z upływem czasu.
- Pasywne: Affliction Warlock - Zmniejsza global cooldown zaklęć typu Bane i Curse do 1 sekundy. Zwiększa szansę na trafienie dowolnym czarem o 3%. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów o 70%.
- Umiejętność: Unstable Affliction
Demonology - czarnoksiężnik, który używa zarówno Czarnej jak i Ognistej magii, wraz z potężnymi demonami.
- Pasywne: Demonology Warlock - Zwiększa szansę na trafienie dowolnym czarem o 3%. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów o 70%.
- Umiejętność: Summon Felguard
Destruction - przyzywa demoniczny ogień by spalić i zniszczyć swych przeciwników.
- Pasywne: Destruction Warlock - Zwiększa szansę na trafienie dowolnym czarem o 3%. Redukuje opóźnienie spowodowane otrzymywaniem obrażeń podczas rzucania czarów o 70%.
- Umiejętność: Conflagrate

Arms - doskonale wyszkolony w walce dwuręcznymi brońmi, korzystający ze swej możliwości oraz przytłaczających ataków w celu powalenia przeciwników.
- Pasywne: Anger Management - Generuje 1 rage co 3 sekundy.
- Pasywne: Two-Handed Weapon Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez bronie dwuręczne o 10%.
- Umiejętność: Mortal Strike
Fury - gwałtowny berserker dzierżący po broni w każdej z rąk, używający zamaszystych ataków by posiekać swych przeciwników.
- Pasywne: Dual Wield
- Pasywne: Dual Wield Specialization - Zwiększa obrażenia zadawane przez broń offhand o 25%.
- Pasywne: Precision - Zwiększa szansę na trafienie w walce wręcz o 3%.
- Umiejętność: Bloodthirst
Protection - niezłomny protektor, który używa swej tarczy by bronić siebie i swych sprzymierzeńców.
- Pasywne: Vengeance - Za każdym razem, kiedy zostaniesz trafiony, dostajesz 5% otrzymanych obrażeń jako attack power, do maksymalnych 10% twojego życia.
- Pasywne: Vitality - Zwiększa całkowita Staminę o 15%.
- Umiejętność: Shield Slam
Komentarze:
Wooooooah! jestem totemicznym wojownikiem który hur-dur! btw. świetna robota z mapkami, jednak kiedy klikam w obszar gilneas, to przenosi mnie na stronę startową waszego portalu.
Naprawione
Zaraz... to żart blizzarda, czy serio nie mogę znaleźć clearcastingu w talentach boomkina?
Gdzieś tam czytałem że drzewko Druta(między innymi)jest jeszcze mocno nieskończone,może dlatego nie ma.
Całe szczęście, dzięki za info.
Poprawiliśmy kilka małych błędów w kalkulatorze, przez które zdarzało się, że u niektórych klas talenty nie zgadzały się z nazwą drzewka. Teraz już powinno być ok :-)
Mapy są w dechę ale czemu przy okazji nie zaktualizowaliście instancji(np. do scholomance potrzebny jest level 56-61 a w cata jest 36-41)?
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz