WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 3.3.5: W Europie tydzień po premierze w USA

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 3.3.5: W Europie tydzień po premierze w USA

  Kumbol:
Dziś popołudniu ukazał się interesujący post na europejskim forum World of Warcraft. Slorkuz informuje w nim, że z powodu poważnego przedsięwzięcia, jakim jest wejście w życie systemu komunikacji przez Battle.net, będącego jedną z największych nowości patcha 3.3.5, rzeczona łatka wprowadzana będzie na serwery WoWa stopniowo. Zadebiutuje początkowo tylko na serwerach amerykańskich, zaś dopiero po tygodniu znajdzie się w pozostałych regionach, w tym w Europie.

Cytat z: Slorkuz (źródło)
W patchu 3.3.5 wprowadzamy nowy system Battle.net, który udostępnia nowe opcje komunikacji dla graczy World of Warcraft i przygotowuje do integracji z przyszłymi grami Blizzarda, takimi jak StarCraft II. Aby upewnić się, że implementacja tego wielkiego systemu przebiegnie płynnie i bezproblemowo, planujemy wprowadzić patch najpierw na serwerach w Ameryce Północnej, a następnie, ok. tydzień później, w Europie, Korei i Tajwanie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz