Cataclysm Class Preview: Paladin
Zapewne wbrew oczekiwaniom większości graczy, przegląd zmian dla Paladyna ukazał się... wcześniej niż przewidywał to Blizzard. Okazało się, że zmiany postępują na tyle szybko, że może nam je zaprezentować już dwa dni przed podanym na początku terminem. Bardzo nas to wszystkich cieszy, a szczególnie tych, którzy poświęcają swój wolny czas na rozwijanie wirtualnego obrońcy światła i sprawiedliwości. Nasz serwis wychodzi naprzeciwko polskim miłośnikom tych klimatów, prezentując przegląd zmian tej klasy:
W World of Warcraft: Cataclysm, dokonamy mnóstwa zmian i dodatków do umiejętności i talentów klasowych. W tym przeglądzie, będziecie mogli wstępnie rozeznać się w zmianach dla klasy paladynów. Zawiera on opis kilku nowych czarów, umiejętności i talentów oraz ogólny widok jak system Mastery będzie współpracował z różnymi specami.
Nowe czary Paladyna
Blinding Shield (81 poziom): zadaje obrażenia i oślepia wszystkie pobliskie cele. Ten efekt może skończyć na zadawaniu obrażeń tylko celom ustawionym na wprost tarczy paladyna, w sposób podobny do umiejętności Eadric'a The Pure z Trial of the Champion - Radiance. Drzewko Holy będzie miało talent do zwiększania obrażeń i szansy trafienia krytycznego, podczas gdy drzewko Protection będzie miało talent zmieniający ten czar w natychmiastowy. 2-sekundowy bazowy czas rzutu. Wymaga tarczy.
Healing Hands (83 poziom): Healing Hands jest nowym czarem leczącym. Paladyn promienuje leczeniem od siebie, podobnie jak Healing Stream Totem. Ma krótki zasięg, jednak wystarczająco długi czas działania, by Paladyn mógł rzucić inne leczenie, gdy Healing Hands będzie ciągle aktywny. 15 sek cooldown, 6 sekund trwania.
Guardian of Ancient Kings (85 poziom): Przywołuje tymczasowego strażnika, który wygląda jak skrzydlata istota światła uzbrojona w miecz. Efekt wizualny jest podobny do tego, który towarzyszył czarowi "Wskrzeszenie" Paladyna w Warcraft 3. Strażnik ma różne działanie, w zależności od speca paladyna. U Paladynów Holy, strażnik leczy najbardziej rannego sprzymierzeńca w okolicy. Dla Protection, strażnik pochłania część otrzymywanych obrażeń. Dla Retribution, rani przeciwników, podobnie jak Gargoyle rycerza śmierci lub laska Nibelung. 3 minuty cooldown. 30 sekund trwania (może być zależne od rodzaju przywołanego strażnika.
Następnie lista niektórych zmian w czarach i umiejętnościach wraz z naszymi celami przy ulepszaniu każdego drzewka do Cataclysm. Będą dalsze zmiany, jednak te poniżej powinny Wam zaoferować pewien pogląd na nasze cele.
Zmiany w umiejętnościach i mechanice
- Crusader Strike będzie główną umiejętnością dla wszystkich paladynów, od 1-szego poziomu. Wydaje nam się, że doświadczenia levelowania paladyna są uboższe przez brak natychmiastowego ataku. Retribution otrzyma także nowy talent w to miejsce, który zarówno może zmodyfikować Crusader Strike jak i całkowicie go zastąpić.
- Cleanse jest balansowany ponownie, by współpracował poprawnie z nowym systemem rozpraszania. Będzie rozpraszał defensywną magię (debuffy na przyjaznych celach), choroby (disease) i trucizny (poison).
- Blessing of Might będzie zapewniał premię także z Wisdom. Jeśli masz dwóch paladynów w grupie, jeden będzie rzucał Blessing of Kings na wszystkich, a drugi of Might. Powinno być potrzebne znacznie mniej, by zapewnić specyficzne buffy specyficznym klasom.
- Holy Shock będzie głównym czarem leczącym dostępnym wszystkim paladynom.
Nowe talenty i zmiany w starych
- Chcemy osłabić umiejętności defensywne paladynów Retribution i Holy. Myślimi, że potężne obrony paladyna były jedną z rzeczy, któe utrzymywały istnienie wielu paladynów Retribution, zwłaszcza na Arenach. Jedną z rozważanych zmian jest skrócenie czasu działania Divine Shield o kilka sekund. Retribution bardzo dobrze sobie radzi na Battleground, a na Battlegroundach będzie skupiona znacznie większa uwaga w Cataclysm, od czasu gdy będą zapewniać najlepsze nagrody PvP. Następnie, środowisko leczenia w Cataclysm będzie nieco inne, przez co paladyni mogą nie być w stanie się całkowicie uleczyć w trakcie trwania Divine Shield, więc może to być dla nich problem.
- Wydaje nam się, że Retribution potrzebuje jakiegoś mechanizmu, który spowoduje ryzyko, gdy gracz naciśnie zły przycisk, czyniąc rotację mniej wybaczającą błędy. Dodatkowo, chcemy temu specowi nadać więcej użyteczności w PvP. Teraz sukces paladyna Retribution w PvP polega na zadawaniu przyzwoitych obrażeń lub po prostu bycie w dobrym w przeżywaniu.
- Chcemy wydłużyć czas działania Sacred Shield do 30 minut i zachować limit jednego celu. Celem jest, by paladyn mógł go użyć na głównym celu leczenia. Chcielibyśmy ulepszyć narzędzia Holy paladyna, tak by nie czuli się gorsi w leczeniu tanka jako uznawani za słabego healera grupowego.
- Chcemy dać drzewku Holy duże leczenie, odpowiadające Great Heal. Flash of Light pozostanie drogim, szybkim leczeniem i Holy Light jest czarem średniej skuteczności i opłacalności. Beacon of Light będzie zmieniony by współpracować z Flash of Light. Lubimy tą umiejętność, jednak chcemy by paladyni używali jej z pomysłem a nie ciągle leczyli dwukrotnie silniej.
- Paladyni Holy będą używali Spirit jako statystyki regenerującej manę.
- Paladyni Protection potrzebują innej rotacji w zależności od tankowania jednego celu lub wielu. Tak więc staramy się dodać konieczność wplecenia dodatkowego cooldown'u w każdą rotację.
- Holy Shield nie będzie miało już ładunków. Będzie zaprojektowane tak, by zwiększać szansę na blok gdy będzie aktywna i dalej będzie zapewniać małą ilość obrażeń obrażeń i threatu.
Pasywne Premie Drzewek w Systemie Mastery
Holy
Healing
Meditation
Critical Healing Effect
Protection
Damage Reduction
Vengeance
Block Amount
Retribution
Melee Damage
Melee Critical Damage
Holy Damage
Meditation: Jest to konwersja spirit w manę, dzielona z Kapłanami, Druidami i Szamanami.
Vengeance: Jest to konwersja otrzymywanych obrażeń w Attack Power, dzielona ze wszystkimi tankami.
Critical Healing Effect: Gdy paladyn uleczy krytycznie, uleczy więcej punktów życia.
Block Amount: Chcemy utrzymać sprzęt paladyna, jako tanka, który dużo blokuje. Więc dla kontrastu, tankowie Wojownicy czasami otrzymają krytyczne bloki, ale paladyni będą absorbować więcej obrażeń zwykłymi blokami.
Holy Damage: Każdy atak, który zadaje obrażenia Holy, będzie miał je zwiększone.
To podsumowywuje ten podgląd klasy paladyna w Cataclysm. Zmiany będą kontynuowane w nadchodzących miesiącach. Upewnijcie się, czy nie możecie dostarczyć jakichkolwiek sugestii i przemyśleń na temat zawartych tu zmian.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz