WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Cataclysm Class Preview: Hunter

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Cataclysm Class Preview: Hunter

  Ninger:
http://www.theburningcrusade.pl/Images/Portraits/hunter.pngDziś ukazały się 3 przeglądy nowych umiejętności i zmian w talentach, a nawet systemach, postaci w WoW: Cataclysm. Oto, nie ukrywając dumy, prezentujemy Wam ostatnią na dzisiaj klasę: Łowcę.

Z nadejściem World of Warcraft: Cataclysm wiele elementów gry zostanie zmienionych i każda klasa będzie otrzymywać pewne nowości. Tu, odkryjemy zmiany, które posłużą stworzeniu walczącego strzelbą, trenującego bestie Łowcy. Informacje, które przeczytacie nie są kompletne i służą tylko jako wstęp do niezwykłych zmian, które nadchodzą. Bez przedłużania, rzućmy okiem na nowe umiejętności łowcy.

Nowe umiejętności Łowcy

Cobra Shot (81 poziom): nowy strzał, zadający obrażenia Nature zamiast fizycznych. Ta umiejętność dzieli cooldown z Steady Shot. Ma dać łowcom alternatywę do używania Steady Shot na ciężko opancerzonych celach i będziemy musieli ułożyć talenty w Beast Mastery by uczynić go popisowym strzałem.

Trap Launcher (83 poziom): Po użyciu, następna pułapka może być wystrzelona w wybrane miejsce w obrębie 40 jardów. Zapewnia to aktualnie Freezing Arrow działający na wszystkie pułapki, i w efekcie, usuniemy go. 1 minuta cooldown. Brak Global Cooldown.

Camouflage (85 poziom): Łowca przechodzi w stan, który chroni go przed otrzymywaniem obrażeń dystansowych. Postać ciągle może być celem ataków bezpośrednich i AoE, a zadawanie i otrzymywanie obrażeń przerywa efekt Camouflage. Łowca może się ruszać i ustawiać pułapki będąc pod wpływem Camouflage i otrzyma bonus do zadawanych obrażeń, gdy zaatakuje pod jego wpływem (co przerwie efekt).

Zmiana w mechanice surowców

Oto kawałek nadchodzących zmian dla tej klasy.

  • Łowcy nie będą już używać many; zamiast niej, będą korzystać z Focus. Generowany jest on bardziej jak Energy, poprzez wzrastanie. Nie będzie jednak na niego działał Intellect. Haste przyśpieszy jego regenerację. Łowcy będą regenerować około 6 Focus na sekundę, nieco mniej niż łotrzykowie, regenerujący 10 Energy co sekundę. Poniżej kilka przykładów, jak koszty Focus będą działać:
    • Steady Shot/Cobra Shot: brak kosztów. Generuje 9 Focus na strzał (lub 12 na sekundę, zamiast 6)
    • Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus.
    • Aimed Shot/Multi-Shot: 60 Focus.
    • Concussive Shot/Tranqulizing Shot: 35 Focus.
    • Rapid Fire/Master's Call/Disengage: 30 Focus.

Zmiany w umiejętnościach i mechanice

Oprócz zmian w surowcach i nowych umiejętności napisanych powyżej, mamy zamiar także dopracować część innych umiejętności i mechanizmów, które już dobrze znacie. Ta lista i podsumowanie poniżej, nie są wiążące, jednak powinny Wam dać odczucie, co zamierzamy dla każdego speca.

  • Duża zmiana nadchodząca do Łowców to usunięcie amunicji. Pistolety, łuki i kusze będą zadawać obrażenia bez zużywania amunicji. Nie będzie już slotu na amunicję w karcie postaci. Wszelka amunicja, którą łowca posiadał do tej pory, zostanie zmieniona w szare, możliwe do sprzedania przedmioty. Istniejące kołczany zostaną zmienione w duże torby - jednak każdy łowca może mieć tylko jedną, a inne klasy nie skorzystają z tej zmiany - i nie będziemy już robić dodatkowych kołczanów.
  • Zarządzanie petem także zostanie zmienione. Łowcy będą teraz mieli dwa typy petów: aktywne i przechowywane. Będą mogli mieć do 3 aktywnych petów (być może 5 dla graczy ze specem Beast Mastery) i będą mieli umiejętność do zmieniania pomiędzy nimi kiedykolwiek poza walką, bez chodzenia do miasta. Będą także mogli mieć wiele zwierząt na przechowaniu w stajniach. By zmienić peta z aktywnego na pasywnego, łowca będzie musiał odwiedzieć lokalnego Stable Master'a. To powinno zapewnić wystarczającą ilość miejsca na wiele Spirit Beasts przemierzających ziemie Azeroth.
  • Dodatkowo, łowcy będą teraz zaczynać grę z petem na 1 poziomie, w zależności od rasy, a na 10 poziomie będą mogli oswoić innego. Zmieniamy także wiele rodzin petów, by zapewniały potrzebne buffy i debuffy. Zamierzeniem jest umożliwić zmienianie petów łowcom, by wypełniały konkretną, brakującą rolę w grupie. Celem jest, by wszystkie pety zapewniały obrażenia, które są podobne i nie większe niż te zadawne przez inne. Przykłady tych zmian poniżej:
    • Wind Serpents: Zapewnią debuff, który zwiększa ilość otrzymywanych obrażeń od magii przez wrogów (jak słabsza wersja umiejętności warlocka Curse of Elements)
    • Ravagers: debuff zwiększający otrzymywane obrażenia fizyczne przez przeciwnika (jak słabsza wersja umiejętności Wojownika Blood Frenzy)
    • Hyena: powodują obrażenia od krwawienia (jak słabsza wersja umiejętności druida Mangle)
  • Żądła i inne czasowe efekty teraz będą korzystać z Haste i Critical Strike Rating. Przyśpieszone DoT'y nie tracą czasu trwania, lecz zamiast tego mają dodatkowe tiki zadające obrażenia.
  • Viper Sting teraz będzie odnawiał 9 Focus co 3 sekundy.
  • Wzmacniamy Łowców jako klasę dystansową. W tym celu klasa będzie zaczynać z umiejętnościami strzeleckimi na poziomie 1 oraz będziemy usuwać niektóre umiejętności walki bezpośredniej, jak Mongoose Bite.

Nowe talenty i zmiany w starych

  • Łowcy Beast Mastery otrzymają nowy talent, nazwany Careful Aim, który zwiększa obrażenia następnego Steady Shot lub Cobra Shot, jednak wydłuża czas rzucania tych umiejętności. Celem jest stworzyć kombinację czarów, będącą rozpoczęciem zadawania obrażeń, zwłaszcza w połączeniu z nową umiejętnością Camouflage.
  • Łowcy Beast Mastery będą mieli także talenty, które sprawią, że Cobra Shot przewyższą Steady Shot, ponieważ Longevity redukuje czas rzucania Cobra Shot do 1.5 sekundy.
  • Rapid Recuperation powoduje, że Rapid Fire da Ci 20/40/60 Focus od razu, a Rapid Killing będzie regenerować 3 Focus na sekundę.
  • Efficiency zredukuje koszt Focus Chimera Shot, Aimed Shot i Arcane Shot.
  • Thrill of the Hunt zapewnia Focus gdy trafisz krytycznie.
  • Hunter vs Wild zwiększa regenerację Focus Łowcy, gdy jego pet jest spętany, ogłuszony lub ukorzeniony.

Pasywne Premie Drzewek w Systemie Mastery

Beast Mastery
Ranged Damage
Haste
Pet Damage

Marksmanship
Ranged Damage
Armor Penetration
Double Shot

Survival
Ranged Damage
Ranged Critical Damage
Elemental Damage

Pet Damage: wiele pasywnych dodatków do obrażeń peta będzie usuniętych z drzewka Beast Mastery. Zamiast tego, będą one dostarczone za pomocą systemu Mastery.
Double Shot: łowca będzie miał szansę na wystrzelenie darmowego ataku poza globalnym cooldown'em, zadając 50% obrażeń.
Elemental Damage: umiejętności Łowcy, takie jak pułapki, Black Arrow i Explosive Shot, będą zadawać obrażenia od żywiołów następujących typów:
Zwiększa obrażenia Arcane, Fire, Frost, Nature i Shadow takich umiejętności jak pułapki, Black Arrow i Explosive Shot.

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten przegląd i prosimy byś przedstawił swoje poglądy na zaprezentowane materiały. Pamiętajcie, że to co tu napisano, jest po prostu podglądem czegoś nad czym jeszcze pracujemy. Im bliżej będziemy bety Cataclysm, tym więcej tych zmian będzie jeszcze bardziej zmienianych dzięki sugestiom i testom.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz