Aktualizacja 8.1: Wstępne informacje o Tides of Vengeance
Zgodnie z zapowiedziami, podczas dzisiejszego (zaskakująco krótkiego) streamu z Ionem Hazzikostasem poznaliśmy szczegóły na temat głównych nowości w aktualizacji 8.1, której oficjalna nazwa brzmi Tides of Vengeance! Blizzard nie wstrzymał się z niespodziankami. Do gry trafią między innymi dwa nowe rajdy, zbroje rasowe dla krasnoludów i krwawych elfów, nowy front wojenny, nowe wyspiarskie ekspedycje oraz liczne usprawniania w istniejących systemach. Aktualizacja ma trafić na Publiczny Serwer Testowy (PTR) już pod koniec tego tygodnia.
Otwarty świat i zadania
- Nastąpi kontynuacja kampanii wojennej Hordy i Przymierza.
- Incursions - rozgrywka oparta na Demon Invasions z poprzedniego dodatku. Przeciwna frakcja bezpośrednio naciera na Wasz kontynent.
- Pojawią się nowe World Questy.
- Poznamy dalsze losy ważnych postaci w dodatku - Saurfanga, Tyrande oraz... Vol'jina.
Zbroje rasowe krasnoludów i krwawych elfów
- Dwie klasyczne rasy - krasnoludy oraz krwawe elfy - otrzymają unikalne zbroje rasowe. Gracze na maksymalnym poziomie będą mogli od razu rozpocząć serię zadań i je odblokować.
- Wymagają reputacji Exalted z Ironforge oraz Silvermoon City.
- Jest to okazja dla Blizzarda, aby rzucić więcej światła na fabułę tych ras.
Nowy front wojenny: Bitwa o Darkshore
- Przymierze powraca do Kalimdoru, aby pomścić spalenie Teldrassil.
- Nocne elfy zmierzą się z nieumarłymi na polu walki.
- Nowe budynki i machiny wojenne, np. balisty.
- W tym wypadku to Przymierze jest agresorem, dlatego oni rozpoczną zbieranie surowców jako pierwsi.
- Podobnie, jak Arathi Highlands, otwarta strefa Darkshore otrzyma aktualizację wizualną i nowe aktywności dla graczy na maksymalnym poziomie.
Wyspiarskie ekspedycje: Jorundall i Havenswood
- Dwie nowe mapy, Jorundall i Havenswood.
- Pierwsza należy do Vrykuli, a druga znajduje się u wybrzeży Gilneas.
- Nowe wydarzenia na wszystkich wyspach, jak punkty kontroli, które trzeba bronić przed wrogami.
- Wrogów na wyspach będzie mniej i będą skupieni w grupkach, aby zachęcić graczy do eksploracji strefy.
Nowy rajd: Siege of Zuldazar
- Coś zupełnie nowego - rajd, w którym wrogiem jest przeciwna frakcja. Przymierze rozpoczyna atak na główne miasto Hordy w Zandalarze.
- Obie frakcje mają do pokonania po 6 zupełnie innych bossów oraz 3 bossów w ramach podglądu, co robiła przeciwna frakcja, co daje w sumie 9 walk w rajdzie.
- Przymierze rozpocznie w dokach i będzie wspinać się na szczyt piramidy (odkrywając jej niedostępne wnętrze), aż zmierzą się z królem Rastakhanem. Horda rozpocznie na północ od piramidy, dołączy do Rastakhana, po czym zawalczy z Przymierzem dowodzonym przez Jainę na otwartym morzu.
Nowy rajd: Crucible of Storms
- Trafi do gry nieco później, razem z nowymi zadaniami w Stormsong Valley w ramach wprowadzenia fabularnego - również dla graczy Hordy.
- Dwóch bossów. Gracze odkryją tajemnice Stormsong Valley.
Usprawnienia w systemach
- Poważniejsze zmiany i usprawnienia w klasach, których nie da się naprawić w ramach hotfixów.
- Balans traitów Azerite Armor - w tym całkiem nowe, powiązane z ekwipunkiem z nowych rajdów.
- Progres osiągnięć typu "zdobądź reputację Exalted z 50 frakcjemi" będzie teraz współdzielony na całe konto.
- Ogromna większość przedmiotów do transmogryfikacji powiązanych z reputacjami zostanie odblokowana na całe konto.
- Ulepszenia medalionu Heart of Azeroth przy awansowaniu reputacji Champions of Azeroth będą współdzielone na konto.
- Sprzymierzone rasy Zandalari oraz ludzie z Kul Tiras nadejdą nieco później (po rajdzie Siege of Zuldazar), ale wystarczy ukończenie kampanii wojennej oraz Exalted z istniejącymi frakcjami Proudmoore Admirality lub Zandalari Empire, aby je odblokować.
Co sądzicie o tej lawinie zapowiedzi? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach lub na forum.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz