WoWCenter.pl
Fenkox spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: After Lordaeron.     
Ryba zdobył Dread Gladiator's Badge.     
Something zabił Warlord Blackhand (Mythic Blackrock Foundry) po raz 8.     
Foster93 zabił Yazma (Normal Atal'Dazar) po raz 5.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
BobeR zdobył osiągnięcie Deadmines.     
MakaO zdobył osiągnięcie The Captain's Booty.     
Targot zdobył Golden Empire Signet.     
Privian spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
w0y7a5 zdobył Mythic Keystone.     
elwow zabił Zul, Reborn (Normal Uldir) po raz 3.     
Hrafnior zabił Kael'thas Sunstrider po raz 1.     
Vampyr78 zabił Nexus-Prince Shaffar po raz 1.     
Evelkaxxmysz spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
basel1 zdobył osiągnięcie Mythic: Tol Dagor.     
Gadzet24 zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 3.     
Mick88 spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Olsa zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Normal Uldir) po raz 2.     

Blizzard chce rozwiązać problem spamu przedmiotami w Auction House

Ważne

Blizzard chce rozwiązać problem spamu przedmiotami w Auction House

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_ahchange_head.jpg

Na oficjalnych forach pojawiła się informacja od jednego z przedstawicieli Blizzarda na temat nadchodzących zmian w tym, jak działa dom aukcyjny w grze. Aby zniechęcić graczy do wystawiania dużych ilości pojedynczych przedmiotów (chodzi głównie o materiały z profesji), do każdej aukcji tego rodzaju dodawany będzie koszt depozytu równy 20% ustalonej ceny każdego przedmiotu. W ten sposób wystawianie kilku dużych stacków materiałów z profesji powinno być bardziej opłacalne, niż tworzenie 200 pojedynczych aukcji.

Blizzard wyjaśnił, na czym dokładnie polega ta zmiana w poniższym, przetłumaczonym poście:

Cytat z: Blizzard (źródło)
Aby rozwiązać niektóre problemy powiązane z domem aukcyjnym, chcemy przemyśleć, jak obliczane są koszty depozytowe - zwracane opłaty za wystawianie przedmiotów na aukcję. Te opłaty oparte są na wartości przedmiotów u sprzedawców NPC, a w przypadku materiałów z profesji (tkaniny, rudy, skóra) wartość ta jest bardzo niska, przez co niskie są również koszty depozytowe. Za to są one dosyć wysokie przy takich przedmiotach, jak zielony ekwipunek BoE, klejnoty, etc.

Wystawianie na sprzedaż dużych ilości pojedyńczych materiałów z profesji uznajemy za coś szczególnie problematycznego. Niektóre addony znacznie ułatwiają wystawianie przedmiotów w takich ilościach, czego rezultatem mogą być dziesiątki, jeśli nie setki stron oddzielnych aukcji dla pojedyńczych przedmiotów. Poszukując pomysłów na zmianę tego stanu rzeczy i ogólne usprawnienie działania domu aukcyjnego, zdecydowaliśmy, że nie chcemy wprowadzać niewygodnych rozwiązań, jak ograniczenie ilości otwartych aukcji czy zwiększone minimalnego rozmiaru stacków. Mogłoby to wpłynąć na przezwyczajenia w rozgrywce wielu graczy.

Nasz obecny plan to zwiększenie kosztów depozytowych za niektóre przedmioty z profesji w oparciu o każdy stack, co powinno zachęcić graczy do wystawiania przedmiotów w większych stackach. Oto przykład:
  • Załóżmy, że gracz chce sprzedać 200 jednostek Tidespray Linen za 10g (gold) każdą. Dzisiaj, każdy taki przedmiot ma koszt depozytowy równy 1c (copper), ale że minimalny koszt wynosi 1s (silver), to wystawienie jednej aukcji 200 jednostek Tidespray Linen kosztowałoby 1s, a za 200 aukcji pojedynczych Tidespray Linen gracz zapłaciłby w sumie 2g.
  • Teraz wyobraźcie sobie, że koszt depozytowy za każdą aukcję byłby dodatkowo równy 20% ceny jednostki. Ustalając cenę przedmiotu na 10g, za każdy wystawiony stack gracz zapłaciłby 2g. W ten sposób jeden stack 200 jednostek Tidespray Linen kosztowałby 2000g, a cena depozytowa byłaby równa 2g1s. W przypadku 200 stacków, po jednym Tidespray Linen w każdym, suma kosztów depozytowych wyniosłaby 402g.

W każdym przypadku, cena depozytowa zwracana jest sprzedawcy jeśli przedmiot się sprzeda. Zmiana ta nie wpływa więc na aukcje zakończone sukcesem.

Naszym celem jest uprzednie ostrzeżenie graczy o tej zmianie i zebranie ich opinii. Tworzymy obecnie listę przedmiotów ograniczoną do materiałów sprzedawanych w dużych ilościach, która byłaby objęta tym dodatkowym kosztem. Dodatkowo, na początek wprowadzamy tę zmianę na PTR, aby autorzy addonów mogli się w niej rozeznać podczas naszych testów.

Jest to najprawdopodobniej rozwiązanie tymczasowe. Pracujemy też nad znacznym usprawnieniem działania domu aukcyjnego w przyszłości. Jest dla nas jasne, że wielu graczy korzysta z addonów, bo uznają podstawowy interfejs domu aukcyjnego za niewystarczający. Tymczasowe zwiększenie kosztów depozytowych rozwiąże problem w krótkoterminowej perspektywie, a przyszłe aktualizacje zawierać będą dalsze zmiany w działaniu domu aukcyjnego.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz