WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Blizzard sugeruje zmiany w Alterac Valley i Isle of Conquest

Ważne

Blizzard sugeruje zmiany w Alterac Valley i Isle of Conquest

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_iocavchanges_head.jpg

Blizzard wprowadził na serwerach bety Battle for Azeroth kilka zmian w polach bitew Alterac Valley oraz Isle of Conquest. W nowym dodatku obie mapy mają trafić do osobnej kategorii, która będzie obejmować większe, epickie pola bitew i oferować lepsze nagrody. Zmiany te nie są ostateczne i niebiescy proszą graczy o opinie na ich temat.

Cytat z: Blizzard (źródło)
Alterac Valley
  • Zwiększono ilość surowców potrzebnych do zwycięstwa o 100.
  • Punkty życia i obrażenia zadawane przez NPCów są teraz równie poziomowi i wyposażeniu graczy, czego rezultatem będzie bardziej zrównoważony poziom trudności.

Isle of Conquest
  • Zwiększono ilość surowców potrzebnych do zwycięstwa o 100.
  • Znacznie zwiększono wytrzymałość murów.
  • Zwiększono obrażenia zadawane graczom przez Siege Engine, Demolishers, Glaive Throwers i Keep Cannons (w szczególności Siege Engine będzie teraz groźne).
  • Zwiększono obrażenia zadawane budowlom przez Siege Engine i Demolishers (zwłaszcza umiejętność Ram).
  • Rafinery i Quarry częściej generują teraz surowce.
  • Zwiększono punkty życia "bossów".

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz