WoWCenter.pl
Zaskroniec spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: After Lordaeron.     
ThePotato zdobył Zandalari Band.     
Quass zdobył Shimmering Shell.     
Sickera zdobył Glinting Quartz Ring.     
liq zdobył osiągnięcie Superior.     
MakaO zabił The Desolate Host (Mythic Tomb of Sargeras) po raz 1.     
Weakness zdobył Yeti-Rager's Cloak.     
Muattin zdobył Stormchaser Chainmail.     
Zevr zdobył osiągnięcie Fast and Furious.     
szlachetna zdobył Kaja-fied Banana.     
Dropson zdobył osiągnięcie Skittering Hollow.     
w0y7a5 spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Mick88 spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Harcok zdobył osiągnięcie My Dubs.     
Gajden zdobył osiągnięcie Explore Stormsong Valley.     
aristos zabił Vol'zith the Whisperer (Normal Shrine of the Storm) po raz 1.     
nehbet spełnił kryterium osiągnięcia Azeroth at War: The Barrens.     
madhunt3r zdobył Renowned Guild Tabard.     

Raport z Bety: Bonusy trybu wojennego i nowy system talentów PvP

Artykuł

Raport z Bety: Bonusy trybu wojennego i nowy system talentów PvP

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_alpha_26175_head.jpg

W zbliżającym się dodatku Battle for Azeroth, serwery PvP przestaną istnieć. Zamiast tego otrzymamy nowy tryb War Mode, który będzie można aktywować tylko w głównych miastach w grze - w Stormwind i Orgrimmarze. Włączenie tego trybu sprawi, że automatycznie będziemy trafiać w otwartym świecie na innych graczy, którzy podobnie jak my są chętni do walki PvP.

Ponieważ ciągłe zagrożenie ze strony innych graczy może nieco spowolnić rozgrywkę, Blizzard wspominał już, że aktywowanie trybu PvP będzie zapewniało graczom dodatkowe korzyści, które w tym tygodniu w końcu poznaliśmy. Postać w trybie War Mode otrzyma buff Enlisted, który zwiększa doświadczenie zdobywane w otwartym świecie o 15% oraz nagrody z World Questów (np. złoto, artifact power) o 10%.


Nowy tryb jednocześnie sprawi, że w otwartym świecie aktywne będą talenty PvP. Ten system zmieni się jednak nieco w Battle for Azeroth - do wyboru będą tylko cztery talenty PvP, z czego pierwszy zawsze wpływa na mobilność postaci (wybór pomiędzy Gladiator's Medallion, Adaptation i Relentless), a pozostałe trzy sloty można wypełnić dowolnymi z dostępnych talentów PvP dla aktywnej specjalizacji.

Co sądzicie o tych zmianach i czy w nowym dodatku zamierzacie spędzić dużo czasu w trybie War Mode?

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz