WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Raport z Bety: Bonusy trybu wojennego i nowy system talentów PvP

Artykuł

Raport z Bety: Bonusy trybu wojennego i nowy system talentów PvP

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_alpha_26175_head.jpg

W zbliżającym się dodatku Battle for Azeroth, serwery PvP przestaną istnieć. Zamiast tego otrzymamy nowy tryb War Mode, który będzie można aktywować tylko w głównych miastach w grze - w Stormwind i Orgrimmarze. Włączenie tego trybu sprawi, że automatycznie będziemy trafiać w otwartym świecie na innych graczy, którzy podobnie jak my są chętni do walki PvP.

Ponieważ ciągłe zagrożenie ze strony innych graczy może nieco spowolnić rozgrywkę, Blizzard wspominał już, że aktywowanie trybu PvP będzie zapewniało graczom dodatkowe korzyści, które w tym tygodniu w końcu poznaliśmy. Postać w trybie War Mode otrzyma buff Enlisted, który zwiększa doświadczenie zdobywane w otwartym świecie o 15% oraz nagrody z World Questów (np. złoto, artifact power) o 10%.


Nowy tryb jednocześnie sprawi, że w otwartym świecie aktywne będą talenty PvP. Ten system zmieni się jednak nieco w Battle for Azeroth - do wyboru będą tylko cztery talenty PvP, z czego pierwszy zawsze wpływa na mobilność postaci (wybór pomiędzy Gladiator's Medallion, Adaptation i Relentless), a pozostałe trzy sloty można wypełnić dowolnymi z dostępnych talentów PvP dla aktywnej specjalizacji.

Co sądzicie o tych zmianach i czy w nowym dodatku zamierzacie spędzić dużo czasu w trybie War Mode?

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz