WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 7.3.2: Zmiany u Mnichów w specjalizacji Windwalker

Ważne

Aktualizacja 7.3.2: Zmiany u Mnichów w specjalizacji Windwalker

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/732_monkchange_head.jpg

Na oficjalnych forach World of Warcraft pojawiła się informacja o dodatkowych zmianach, które otrzymała klasa Mnicha w specjalizacji Windwalker. Ogólne obrażenia umiejętności zostały zwiększone, jednak Blizzard osłabił bonusy zestawów tierowych, aby przygotować się na wprowadzenie nowego rajdu.

Cytat z: Kaivax (źródło)
W najnowszej łatce wprowadziliśmy dodatkowe zmiany do Mnichów w specjalizacji Windwalker. Mianowicie:

Te zmiany, a także usprawnienia w tych samych bonusach wprowadzone w aktualizacji 7.3.2 powinny sprawić, że kombinacja dwuczęściowych i czteroczęściowych zestawów będzie lepiej odzwierciedlać nasze plany jeśli chodzi o siłę tych tierów. Nadchodzący tier w Antorus powinien być dzięki temu bardziej konkurencyjny i cenny dla Mnichów zadających obrażenia.

Zwiększone obrażenia dla całej specjalizacji mają zapobiec ogólnemu spadkowi wydajności obrażeń przez zmiany w zestawach. Zadbaliśmy też, aby nie wpłynęły one na PvP.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz