
Aktualizacja 7.3.2: Zmiany u Mnichów w specjalizacji Windwalker

Na oficjalnych forach World of Warcraft pojawiła się informacja o dodatkowych zmianach, które otrzymała klasa Mnicha w specjalizacji Windwalker. Ogólne obrażenia umiejętności zostały zwiększone, jednak Blizzard osłabił bonusy zestawów tierowych, aby przygotować się na wprowadzenie nowego rajdu.
Cytat z: Kaivax (źródło)
W najnowszej łatce wprowadziliśmy dodatkowe zmiany do Mnichów w specjalizacji Windwalker. Mianowicie:
Te zmiany, a także usprawnienia w tych samych bonusach wprowadzone w aktualizacji 7.3.2 powinny sprawić, że kombinacja dwuczęściowych i czteroczęściowych zestawów będzie lepiej odzwierciedlać nasze plany jeśli chodzi o siłę tych tierów. Nadchodzący tier w Antorus powinien być dzięki temu bardziej konkurencyjny i cenny dla Mnichów zadających obrażenia.
Zwiększone obrażenia dla całej specjalizacji mają zapobiec ogólnemu spadkowi wydajności obrażeń przez zmiany w zestawach. Zadbaliśmy też, aby nie wpłynęły one na PvP.
- Obrażenia od wszystkich umiejętności zwiększone o 15%.
- Dwuczęściowy bonus zestawu Vestments of Enveloped Dissonance skraca teraz czas odnowienia Rising Sun Kick o 1 sekundę (wcześniej 2 sekundy).
- Czteroczęściowy bonus zestawu Xuen's Battlegear zwiększa teraz szansę na krytyczne uderzenie o 30% po zakończeniu Fists of Fury (wcześniej 65%).
Te zmiany, a także usprawnienia w tych samych bonusach wprowadzone w aktualizacji 7.3.2 powinny sprawić, że kombinacja dwuczęściowych i czteroczęściowych zestawów będzie lepiej odzwierciedlać nasze plany jeśli chodzi o siłę tych tierów. Nadchodzący tier w Antorus powinien być dzięki temu bardziej konkurencyjny i cenny dla Mnichów zadających obrażenia.
Zwiększone obrażenia dla całej specjalizacji mają zapobiec ogólnemu spadkowi wydajności obrażeń przez zmiany w zestawach. Zadbaliśmy też, aby nie wpłynęły one na PvP.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz