WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Gadżeton: Dean Ayala i Ben Brode opowiadają o nadchodzącyh kartach

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Gadżeton: Dean Ayala i Ben Brode opowiadają o nadchodzącyh kartach

  Temahemm:
Wraz z ujawnieniem czwartego dodatku do Hearthstone'a deweloperzy postanowili uchylić rąbka tajemnicy o tym, czego możemy się spodziewać po nowych kartach (i nie tylko). Iskar w wywiadzie z Hearthpwn.com przybliżył szczegóły Ciemnych zaułków Gadżetonu, natomiast Ben Brode opowiedział na reddicie o procesie powstawania jednej z kart, na którą bardziej spostrzegawczy gracze czekali już od Wielkiego Turnieju.

Cytat z: Hearthpwn (źródło)

Wywiad z Deanem 'Iskarem' Ayalą!

/files/deanayala_head.jpg

  • W zestawie jest 9 kart trzyklasowych, po 3 dla każdej frakcji.
  • Podczas wybierania które klasy trafią do każdego z gangów, wpierw zastanawiano się nad klimatem, a potem nad balansem.
  • Mechaniki, jakie pojawią się na kartach trzyklasowych, zostały zbudowane tak, aby pasować do klas danego gangu.
  • Głównym celów nowych dodatków jest wprowadzać nowe interesujące rzeczy, a nie opierać się o już istniejące karty.
  • Mechanika braku duplikatów nie doczekała się szerszego użycia przez twórców, dlatego w Gadżetonie zdobędziemy Kozakusa.
  • Brak duplikatów to interesująca mechanika, ale mogłoby zrobić się niebezpiecznie po wprowadzeniu zbyt wielu takich kart - są one potężne i talia składająca się tylko z nich byłaby zbyt silna.
  • Jednoznaczne ocenienie wartości Kozakusa jest trudne, ale to nadal wyjątkowo ciekawa karta, która urozmaici rozgrywkę.
  • Zespół nie planuje dodawać zbyt wielu kart takich jak Kozakus.
  • Nie ma jeszcze pewności, czy wraz z premierą dodatku pojawią się zadania nagradzające paczkami z kartami, tak jak przy okazji Przedwiecznych Bogów.
  • Darmówki w Przedwiecznych rozdano głównie po to, żeby wypromować nowy wówczas format Standardu, natomiast C'Thun dla wszystkich był konieczny, aby po zdobyciu jego wyznawców można było zacząć nimi grać.
  • W zestawie pojawi się więcej Piratów.
  • Zespół testował nową talię Piratów dla Wojownika.
  • Twórcy nie wykorzystają w Gadżetonie tak wielu Mechów, jak w GvG. Mieliśmy już dodatek, gdzie Mechy grały główną rolę.
  • Tym razem do przedsprzedaży dodatku nie jest dołączany żaden rewers - wynika to z zamieszania z BlizzConem, który wymagał mnóstwa przygotowań.
  • Projektanci oglądają karty tworzone przez społeczność graczy i czasami czerpią z nich inspirację.
  • W dodatku pojawią się znane z WoWa twarze, ale nie będzie ich tyle, co nowych postaci. Zobaczymy Warzyłgarza [Noggenfoggera].
  • Na pewno doczekamy się większej liczby ekscytujących z punktu widzenia lore bohaterów Warcrafta, po prostu tworzenie nowych postaci też jest fajne.
  • Jednym z zadań LifeCoacha, którego zaproszono do siedziby Blizzarda, było przetestowanie tego i kolejnych dodatków. Twórcy lubią poznawać bezpośrednie reakcje tego rodzaju od najbardziej zaangażowanych graczy.
  • Kozakus wymagał wielu podejść, by odpowiednio go skonstruować. Twórcy musieli odnaleźć sposób, w jaki miałby działać oraz wszystkie wariacje zaklęć. Najtrudniejsze okazało się jasne zakomunikowanie graczom jak działa karta; musiała być łatwa do zrozumienia.
  • Kaprawe Oczko [Patches the Pirate] także zajął mnóstwo czasu na poprawki - dosłownie lata.
  • Deweloperzy rozmawiają o usprawnieniach sztucznej inteligencji. Jeden z inżynierów rozgrywki wyraził zainteresowanie przebudowaniem systemu od podstaw, ale nie jest to coś, nad czym zespół zamierza się skupić w najbliższej przyszłości.
  • Poprawione AI byłoby świetnym narzędziem do nauczania.
  • Ognisty olbrzym został znerfiony głównie dlatego, że Handlock korzystał ze zbyt wielu kart klasycznego zestawu.
  • Trudno jest balansować karty, których koszt może zejść do 0 many, ale czasami trzeba podjąć ryzyko - mogą z tego wyniknąć niebywale ekscytujące karty.
  • Freeze Mage to około 3% populacji.
  • Ważnym pozostaje, aby gracze nadal czuli, że karta z otworzonej paczki pozostanie w niezmienionej formie.
  • Cierpliwość przy wprowadzaniu nowych potężnych kart jest konieczna, jako że daje graczom szansę na wymyślenie własnej kontry.
  • Kasowanie dobrych kart tylko dlatego, że są dobre, psuje doświadczenia graczy.
  • Czytanie tematów, w których ludzie myślą, że deweloperzy nie śledzą opinii graczy, bywa przykre - oni zawsze je śledzą!

Cytat z: Ben Brode (źródło)

Czas na historię stojącą za Kaprawym Oczkiem!

/files/bbrode_head.jpg

Dawno, dawno temu karta ta nazywała się "Smocze Pisklę" i należała do Czarnej Góry. Ten sam czadowy aktywator, ale bez Szarży, i nie była legendarką. Oznaczało to, że pierwszemu zagranemu Smokowi zawsze towarzyszyły dwa Pisklęta 1/1. Jednakże fakt, że Baśniowy Smok jest Smokiem (w Hearthstonie) sprawił, że zaczęło być dziwnie. Poza tym chcieliśmy, aby Smoki, generalnie, były drogimi stronnikami (z powodu mechaniki "jeśli trzymasz Smoka", i dlatego, że zamierzaliśmy dać Kapłanowi jedynego Smoka za 1 many), przez co przesunęliśmy go do kolejnego zestawu, z dopiskiem żeby zrobić z niego legendarkę (aby po aktywacji wychodził tylko jeden stronnik 1/1).

Wydaje mi się, że raz braliśmy pod uwagę zrobić z tej karty Murloka, bo pasowała do rasy wysypującej się na stół, ale z jakiegoś powodu najlepsze wrażenia robiła jako Pirat. Gdy zrobiliśmy z niej legendarkę, próbowaliśmy stronnika 2/1, by ostatecznie postawić na 1/1 z Szarżą.

Mieliśmy mnóstwo zabawy z testowaniem karty pod TGT, ale w ostatniej sekundzie uznaliśmy, że w połączeniu z Jednookim szubrawcem byłaby nie w porządku (nieatakowalne 4 obrażenia każdej tury). Postanowiliśmy ją wyciąć, ale ilustracja karty była na zwiastunie dodatku (Piraci na papugaaaaach!), dlatego podmieniliśmy obrazek Lotnym Kapitanem Kraggiem z innym Piratem z zestawu [którego widzicie obok].

Tęskniliśmy za tym pomysłem, więc powrócił w Przedwiecznych Bogach jako Pierwszy mat N'Zotha. Zauważcie, że to nadal latający pirat 1/1 za 1 many, tylko dopasowany tematycznie do dodatku. Niestety, ponownie musieliśmy wyciąć kartę, ale nie pamiętam już dlaczego. W tym okresie próbowaliśmy jej jako klasowej karty Wojownika.

Wreszcie, karta powróciła w Ciemnych zaułkach Gadżetonu jako Kaprawe Oczko, które ma więcej przepasek na oczy, niż większość piratów oczu. Znowu mamy latającego pirata, z dokładnie takim samym tekstem na karcie, jak przed usunięciem z TGT.

Nie mogę się doczekać początku grudnia i szalonych eksperymentów z pirackimi taliami!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz