WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pogawędka przy palenisku: Rozmowa z Deanem Ayalą o Arenie

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Pogawędka przy palenisku: Rozmowa z Deanem Ayalą o Arenie

  Temahemm:
Cytat z: Dean Ayala (źródło)
/files/hs_arena_nerf_header.jpg

Chciałbym podzielić się z wami naszymi planami dotyczącymi Areny i wyjaśnić, na czym będziemy się koncentrować w najbliższej przyszłości.

Ostatnio odbyło się sporo wewnętrznych i publicznych dyskusji na temat stanu Areny. Dlatego chciałbym podzielić się z wami naszymi planami dotyczącymi Areny i wyjaśnić, na czym będziemy się koncentrować w najbliższej przyszłości.
/files/naxx_necro_2.png

Hearthstone ma teraz cztery podstawowe tryby gry: Pojedynek, Arenę, Przygodę i Karczemną Bójkę. Jednym z naszych celów dotyczących Areny jest sprawienie, by nie przypominała ona żadnego innego trybu. Chyba udało nam się to osiągnąć, ale nie możemy o tym zapominać w trakcie planowania zmian. Równie ważna jest dla nas różnorodność pomiędzy poszczególnymi trybami gry, jak i sprawienie, aby każdy tryb był wewnętrznie różnorodny.

Uważamy, że Arena mogłaby trochę pod tym względem się rozwinąć. Gdy wkraczasz na Arenę, musisz wybrać jedną z trzech klas. Naszym celem jest sprawić, aby można było wybrać dowolną z nich i nie czuć, że rezygnuje się z przewagi z powodu różnicy sił między poszczególnymi klasami.

Większość uwag, które otrzymaliśmy na temat Areny, dotyczy balansu klas. Po ostatnich kilku premierach przygód i rozszerzeń, klasy maga i łotra walczyły o tytuł najpotężniejszej i najczęściej używanej klasy. Pod nimi znajdował się paladyn, a pozostałe sześć klas zmieniało pozycje w jeszcze niższej lidze.

Więc jak możemy zadbać o odpowiedni balans na Arenie? Jednym z dostępnych od razu środków jest usunięcie z Areny niektórych kart – przykładem są tu karty związane z C’Thunem oraz Oczyszczenie. Chcielibyśmy jednak uniknąć usuwania potężnych zaklęć i broni, gdyż przyczyniają się one do nieprzewidywalności i emocji związanych z możliwościami wykraczającymi poza obecny stan planszy. Nie chcemy też pozbywać się bardzo znanych kart, gdyż stanowią one wszechstronne narzędzia, które są od razu rozpoznawane zarówno przez weteranów, jak i nowych graczy. Idealnym rozwiązaniem byłoby usunięcie słabszych kart, gdyż sprawiłoby to, że bardziej przydatne karty danej klasy będą częściej pojawiać się w okienku wyboru.

Z tych właśnie powodów w najbliższej aktualizacji usuniemy z trybu Areny następujące karty:

Mag
  • Zapomniana Pochodnia
  • Śniegoczłap
  • Beztwarzowy przywoływacz

Łotr
  • Gobliński fryzuromat
  • Śmiałek z Podmiasta

Paladyn
  • Bez zmian

Szaman
  • Życiodajny totem
  • Pyłowy diablik
  • Wzmocnienie totemów
  • Pradawne Uzdrowienie
  • Szaman Kafardunów
  • Mówca wiatru

Czarnoksiężnik
  • Golem Animusa
  • Pakt ofiarny
  • Klątwa Rafaama
  • Wyczucie demonów
  • Miażdżyciel Pustki
  • Poszukiwaczka Relikwiarza
  • Sukkub

Druid
  • Dzikość
  • Zatrute nasiona
  • Dusza kniei
  • Znak natury
  • Drzewo Życia
  • Jedność astralna

Wojownik
  • Dowódca Wojennej Pieśni
  • Dopakowanie
  • Szarża!
  • Skaczące ostrze
  • Miotacz toporów
  • Amok
  • Ogrzy Haratacz

Łowca
  • Wygłodniały sęp
  • Przyzwanie zwierza
  • Leśny wilk
  • Strzał kobry
  • Cel! Pal!
  • Strzałkowa pułapka
  • Snajperstwo

Kapłan
  • Uderzenie umysłu
  • Cieniomantka
  • Studnia światła
  • Słowo mocy: Chwała
  • Zamęt
  • Nawrócenie
  • Wewnętrzny żar

Badamy również inne możliwości ulepszenia balansu na Arenie, takie jak opcja dopasowywania częstotliwości pojawiania się poszczególnych kart w czasie doboru w zależności od zaleceń twórców. Jeśli obierzemy tę drogę, pozostaje nadal kwestia zdecydowania, jak najlepiej wykorzystać to narzędzie do osiągnięcia balansu dla każdej z dziewięciu klas, by jednocześnie zachować poziom dobrej zabawy i różnorodności każdego podejścia do Areny.

Widzieliśmy również sporo dyskusji na temat rzadkości kart. Jeśli chodzi o balans, uważamy, że możliwość dopasowania częstotliwości różnych typów kart rozwiąże ten problem.

Arena to fajne środowisko, któremu przydałoby się kilka poprawek balansu. Mamy nadzieję, że powyższe zmiany wystarczą. Będziemy bacznie obserwować Arenę, by sprawdzić wpływ najnowszych zmian. Potrzebujemy także waszego wkładu, aby ten tryb gry pozostał jeszcze długo fajny, więc podzielcie się z nami waszymi uwagami!
/files/naxx_necro_4.png

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz