WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion | Aktualizacja 7.0.3: Lista zmian po polsku

Ważne

Legion | Aktualizacja 7.0.3: Lista zmian po polsku

  Caritas:
http://wowcenter.pl/Files/legion_logo_smallhd.pngOd kilku dni każdy chętny gracz World of Warcraft może już testować pomostową aktualizację do Legionu. Publiczne Serwery Testowe (PST; ang. PTR) zapraszają ochoczych śmiałków do wypróbowania gry w wersji 7.0.3, oferując wgląd w wiele kluczowych zmian systemowych i technicznych, jakie zajdą w grze w ramach wprowadzania dodatku World of Warcraft: Legion.

Wraz z otwarciem serwerów testowych Blizzard udostępnił również pierwszą, z pewnością jeszcze dalece niekompletną, listę zmian i nowości. Przedstawiamy Wam ją poniżej w wersji polskiej.

Cytat z: Blizzard (źródło)
/files/legion_logo_banner.jpg

Aktualizacja pomostowa jest już gotowa do testowania na Publicznych Serwerach Testowych (PST). Uczestnictwo w testach PST umożliwia wypróbowanie aktualizacji zanim trafi ona na normalne serwery gry. Jeśli chcesz pomóc i opisać swoje wrażenia, możesz zacząć od skopiowania swojej postaci i pobrania klienta PST. Gdy już będziesz mieć okazję do przetestowania wszystkiego, odwiedź forum dyskusyjne PST, aby przedyskutować zmiany w aktualizacji. Aby zgłosić błędy lub problemy, użyj opcji „Zgłoś błąd” dostępnej w grze (Game Menu -> Help -> Submit Bug) lub odwiedzając forum Zgłaszania Błędów PST.

Jeśli chcesz brać udział w procesie testowania nadchodzącego dodatku World of Warcraft: Legion, zapisz się do testów wersji beta na stronie Profilu Beta-testera i zaznacz pole obok gier, które chciałbyś testować.

Przypomnienie: zawartość PST jest wciąż w fazie produkcji i szczegóły mogą zostać zmienione przed wypuszczeniem gry na oficjalne serwery. Nie wszystkie wymienione elementy mogą być dostępne do testowania lub mogą być dostępne tylko przez jakiś czas. Regularnie sprawdzaj forum PST, aby uzyskać więcej informacji o tym kiedy odbywać się będą konkretne testy.


Spis treści:
World of Warcraft: Legion - aktualizacja pomostowa 7.0.3 PST
Lista zmian aktualna na dzień: 14 czerwca 2016.

Nowy system kolekcji Transmogryfikacji: Zestawy ubiorów
  • Nowa zakładka kolekcji: Zestawy ubiorów (Appearances)
  • Odblokuj nowe zestawy ubiorów przez zbieranie przedmiotów Souldbound - broni i uzbrojenia, które twoja postać może ubrać.
  • Odblokowane ubiory dostępne są na danym koncie dla wszystkich postaci, które mogą użyć danych przedmiotów.
  • Gdy pierwszy raz zalogujesz się na daną postać po aktualizacji 7.0, automatycznie nauczysz się wyglądu odpowiednich przedmiotów w twoich torbach, banku i magazynie otchłani (void storage). Dodatkowe zestawy ubiorów zostaną odblokowane na podstawie wcześniej ukończonych zadań.
  • Postacie we wszystkich głównych miastach, u których mogłeś transmogryfikować przedmioty, otrzymały nowe cechy:
    • Jakiś wygląd bardzo ci się podoba? Zapisz cały zestaw transmogryfikacji jako kompletny strój. Twórz i zmieniaj stroje u Transmogryfikatora.
    • Dodatkowo zestawy mogą być powiązane z twoją aktualną specjalizacją. Jeśli chcesz, twój strój będzie się automatycznie zmieniał gdy zmienisz specjalizację.
    • Dodano nową opcję ukrywania naramienników.
    • Opcję ukrycia hełmów, płaszczy i naramienników przeniesiono do systemu transmogryfikacji.



Przerobiony progres PvP i system Honoru
  • System nagród PvP będzie teraz przyznawał właściwe przedmioty graczom na poziomie 100 i niższych.
  • Punkty Honoru i punkty Conquest zostały usunięte jako waluta.
  • Przedmioty, które wcześniej można było kupić za punkty Honoru lub Conquest, są teraz dostępne za "Marks of Honor", które można zdobyć na Arenach, Polach bitwy czy podczas Potyczek (Skirmish).
  • Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Znormalizowany sprzęt PvP
  • Sprzęt został znormalizowany w walce PvP. Postacie wkraczające na Potyczki, Pola balki, Areny Rankingowe, Rankingowe Pola balki lub do Ashran otrzymują teraz aurę zwaną Principles of War.
  • Aura ta usuwa wszelkie statystyki pochodzące ze sprzętu (Siła, Wytrzymałość, Prędkość, etc.), dezaktywuje bonusy powiązane ze sprzętem (takie jak efekty talizmanów [trinket] i bonusy z zestawów) i daje postaciom statystyki bazujące na ich specjalizacjach, zwiększając je o ogólny poziom sprzętu (item level). Celem jest zapewnienie lepiej zbalansowanej rozgrywki PvP.

Areny
  • Proporzec na plecach graczy zmienia teraz swój wygląd na podstawie najlepszego rankingu gracza w arenowej drabince.

Pola bitwy
  • Postacie poniżej 110 poziomu wygrywając Pole bitwy otrzymują teraz "Crates of Battlefield Goods". Skrzynia taka zawiera sprzęt odpowiedni dla danego poziomu postaci i specjalizacji, istnieje również szansa na to iż zawierać ona będzie dodatkowe nagrody, takie jak broń lub relikty (relics).



Rajdy i lochy
Klasyczne
  • Ruiny Ahn'Qiraj (Ruins of Ahn'Qiraj) resetują się teraz codziennie, a nie co trzy dni.



Przedmioty i itemizacja
Itemizacja
  • W celu zmniejszenia ilości zamian sprzętu pomiędzy specjalizacjami wprowadzono następujące zmiany:
    • Legionowe płaszcze (cloak), pierścienie (rings) i przedmioty noszone na szyi (neck) nie są już związane z konkretną podstawową statystyką i będą odpowiednie dla różnych specjalizacji.
    • Statystyki Spirit i Bonus Armor zostały usunięte.
  • Statystyka Multistrike została usunięta. Na przedmiotach, które nosiły tę cechę, zamieniono ją innymi drugorzędnymi statystykami.
  • Talizmany uzyskane z rajdów, PvP i ze świata w Warlords były zbyt potężne, sprowadzono je ponownie do zamierzonych poziomów mocy.
  • Premie z zestawów przedmiotów z dodatków przed Warlords of Draenor zostały zdezaktywowane, choć teksty opisujące ich dawne funkcje pozostały.



Zmiany postaci
Zmiany w systemie specjalizacji

  • Postaci mogą teraz zmieniać swoje specjalizacje praktycznie w każdym momencie za wzrastającą sumę złota. Konfiguracja pasków akcji zostaje zapisana dla każdej specjalizacji. Tym samym Podwójna Specjalizacja (Dual Specialization) została usunięta.
  • Postacie mogą zapisywać się w kolejce do instancji w każdej dostępnej dla nich roli i automatycznie ta specjalizacja stanie się aktywna po wejściu do lochu, rajdu, na pola bitwy lub arenę, bez konieczności wydawania złota. Na przykład Paladyn może robić zadania jako Retribution ale zapisał się na instancję jako tank. Gdy wejdzie do instancji, automatycznie jego specjalizacja zmieni się na Protection.

Uaktualnienia grafiki i dźwięków walki
  • Uaktualniono i ulepszono animacje, efekty wizualne i dźwięki podstawowych interakcji bitewnych, takich jak auto-ataki czy też wiele umiejętności klas walczących wręcz.

Zmiany systemu talentów
  • Gracze mogą teraz zmieniać talenty dowolnie w każdej lokalizacji z "odpoczynkiem" - mnożnikiem XP (rested). Inskrypcja pozwala na wytworzenie przedmiotów, które pozwalają na dokonanie tego w pozostałych miejscach. Dodatkowo po zapisaniu się do instancji lochu, rajdowej lub PvP, gracze mają określony czas, w którym mogą dowolnie zmienić talenty.

Zmiany systemu glifów
  • Panel glifów został usunięty z gry. Niektóre mniejsze glify o kosmetycznym efekcie, które nie odnosiły się do konkretnych czarów, zostały zamienione w przedmioty, które dają taki sam efekt jak wcześniej.
  • Niektóre glify, które dodawały kosmetyczne efekty do konkretnych czarów, zostały dodane do tych czarów w Księdze Zaklęć (spellbook).

Usunięte bonusy (perks) z Draenoru
  • Bonusy udostępnione w Draenorze zostały usunięte.

Zmiany w uzbrojeniu
  • Łowcy i szamani mogą teraz używać kolczug (Mail) od poziomu 1 (obniżone z 40).
  • Wojownicy i paladyni mogą teraz używać zbroi (Plate) od poziomu 1 (obniżone z 40).
  • Nowe kolczugi i elementy zbroi zostały dodane jako opcjonalne nagrody za niskopoziomowe zadania.

Umiejętności rasowe
Ludzie
  • Umiejętność "Every Man for Himself" usuwa teraz wszystkie efekty ogłuszające i dzieli 30-sekundowy czas odnowienia z innymi przedmiotami i umiejętnościami o podobnym efekcie.
  • Cecha "The Human Spirit" została zmieniona. Ludzkie postacie zyskują teraz o 1% więcej wszystkich drugorzędnych statystyk (Haste, Critical Strike, Mastery i Versatility) ze wszystkich źródeł.



Zmiany klasowe
Wszystkim klasom zmieniono umiejętności i mechaniki. Więcej na temat zmian klasowych przeczytacie w blogach na temat konkretnej klasy:

Death KnightDruidHunter
MageMonkPaladin
PriestRogueShaman
WarlockWarrior





Kolekcje
Pudełko z zabawkami
  • Wiele przedmiotów z nowymi efektami zostało przekształcone celem umieszczenia w pudełku z zabawkami.
  • Orb of Deception pozwala teraz postaci zachować charakterystyki takie jak pancerz, który jest używany podczas transformacji.
  • Nowa zabawka: Soft Foam Sword, sprzedawany przez Jepetto Joybuzza. Zabawka śmiertelnie rani (ale nie zabija) wroga o niskim poziomie trudności.



Profesje
Inskrypcja
  • Główne glify wraz z większością pomniejszych zostały przekonwertowane lub usunięte z gry.
  • Skrybowie mogą teraz tworzyć Runy Vantus, przedmiot, którego użycie pozwala graczom na bardziej efektywne potyczki z jednym konkretnym bossem w każdym kolejnym tygodniu.



Interfejs użytkownika
  • Tabliczki z imionami postaci zostały przerobione i uaktualnione tak, by pokazywać zasoby klasowe. Gracze mogą wybrać większą wersję tych tabliczek z menu interfejsu w opcjach.
  • Tabliczki z imionami wrogów pokazują teraz dodatkowe informacje o statusie wroga.
  • Dodano paski z zasobami klasowymi, które wyświetlają się pod twoja postacią.
  • Arkusz postaci został zmniejszony, jednak duża ilość danych jest wciąż dostępna przez API.
  • Opcje interfejsu zostały zmienione i dodatkowo uproszczone.
  • Funkcja brania na cel przeciwników przez naciśnięcie klawisza Tab została przerobiona i powinna być teraz bardziej logiczna i przewidywalna.
  • Dodano ikonę wzmocnienia (buffu), aby łatwiej było stwierdzić czy postać ma wyłączone zdobywanie doświadczenia.



Konto
  • Maksymalna ilość złota, którą można posiadać w danym momencie, została zwiększona do 9,999,999 sztuk. Limit banku gildyjnego również zwiększono do tej kwoty.
  • Maksymalną liczbę postaci na serwerze zwiększono do 12.



Silnik graficzny
  • Maksymalna odległość oglądania obiektów została znacznie zwiększona dla wszystkich kontynentów w świecie gry.
  • Dodano 5 dodatkowych poziomów grafiki, z czego trzy powyżej wcześniejszego poziomu "ultra."
  • Wprowadzono bardziej zaawansowane techniki renderowania mgły.
  • Dodano nowoczesne techniki renderowania koloru i innych post-efektów.


Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz