WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion | Zapowiedź: Przedstawienie systemu PvP

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Legion | Zapowiedź: Przedstawienie systemu PvP

  Tommy:
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
http://wowcenter.pl/Files/legion_pvpnews_head.jpg

PvP w Legionie czeka wiele interesujących zmian. O niektórych chcielibyśmy dzisiaj porozmawiać.

System Honoru

W Legionie Honor i Conquest nie będą już walutami, za pomocą których kupuje się sprzęt u sprzedawców. Zamiast tego postaci, które osiągnęły maksymalny poziom doświadczenia, będą zdobywały punkty Honoru poprzez walkę na Polach Bitew i Arenach. Po zdobyciu odpowiedniej ilości punktów Honoru będziecie mogli awansować na wyższy poziom Honoru, maksymalnie do poziomu 50. W międzyczasie będziecie nagradzani złotem, mocą artefaktu lub talentami PvP z nowego systemu Honoru.


Talenty Honoru są specjalnym zestawem talentów dostępnym dla graczy tylko w przestrzeni PvP (np. Pole Bitwy lub Arena) lub w inny sposób zaangażowanych w walkę PvP. Będą one stanowiły dodatek do zwykłych drzewek. Poprzez zdobywanie poziomów honoru dostajecie dostęp do kolejnych możliwości. Przykładowo 10 poziom Honoru odblokowuje jeden talent do wyboru w każdym rządku. Im większy poziom tym więcej opcji do wyboru.

Na przykład Windwalker Monk, który osiągnął 10 poziom Honoru może wybrać Rushing Tiger Palm, które sprawia, że Tiger Palm można używać do spowolnienia i skrócenia odległości do celu. Restoration Druid na 46 poziomie Honoru może używać Deep Roots, dzięki którym Entangling Roots nie przestają działać na cel mimo, że otrzymał obrażenia.

Wybór konkretnych talentów ma duży wpływ na to, jak będziecie grać swoją postacią oraz pozwoli na dostosowanie waszego herosa do waszego stylu gry.

Sprzęt

Cóż, skoro już nie potrzebujemy Honoru i Conquest do kupowania przedmiotów, to w jaki sposób wasz sprzęt będzie wpływał na siłę postaci w PvP? Odpowiedź brzmi: nie będzie wpływał (zbytnio).

W Legionie jak tylko wejdziecie do strefy PvP wszystkie statystyki wynikające z waszego sprzętu zostaną wyzerowane, następnie otrzymacie wcześniej ustalone dla każdej klasy i specjalności statystyki. Ponadto wszystkie bonusy za części zestawu, enchanty, bonusy z legendarnych przedmiotów, trinketów czy artefaktów zostaną dezaktywowane (aczkolwiek same artefakty i ich moc pozostaną aktywne).

Jedynym wpływem waszego sprzętu jest malutki modyfikator zależny od średniego poziomu przedmiotów. Za każdy punkt poziomu przedmiotów względem przeciwnika dostaniecie dodatkowy modyfikator 0,1% do mocy PvP. To oznacza, że przewaga jednego z graczy o 25 ilvl będzie dawała mu przewagę 2,5% w statystykach PvP nad przeciwnikiem, a nie tak jak dzisiaj 25%. Nadal będzie to stanowiło pewną motywację do ulepszania swego sprzętu (a sądzimy, że w World of Warcraft to bardzo ważne), jednakże korzyści z tego płynące nie są aż tak spektakularne.

Te zmiany mają swoje plusy. Po pierwsze, wszyscy uczestnicy walki PvP startują na równym poziomie. Oczywiście nadal powinniście odblokowywać talenty Honoru żeby osiągnąć maksimum możliwości, ale do tego czasu będziecie mieć równe szanse.

Po drugie, dzięki temu będziemy mieć nieskończenie więcej możliwości kontrolowania i poprawiania balansu PvP. Jeśli Mastery jednej ze specjalizacji jest za silne w PvP to nic nie szkodzi – redukujemy Mastery. Jeśli jakąś specjalizację zbyt łatwo zabić – ok, zwiększamy Staminę. Jeśli healer ma problemy z leczeniem członków drużyny – dodajemy Spellpower. W skrócie – w łatwy sposób możemy balansować PvP nie psując PvE.

Szykując się do bitwy

Mimo, że ekwipunek ma ograniczony wpływ na moc waszej postaci w PvP i nie będzie można go kupować za Honor i Conquest, nadal chcemy, żebyście mogli go zdobywać przy pomocy PvP. Naprawdę podoba się nam system Strongbox w trybach RBG i Skirmish, więc w Legionie będzie działał podobny system z wieloma usprawnieniami.


W Legionie będziecie zdobywać przedmioty poprzez udział w Arenach i Polach Bitew. W rankingowych bitwach jakość nagród zależeć będzie od rankingu. Ponadto oczywiście będziecie zdobywać punkty i poziomy Honoru, dzięki którym odblokujecie talenty Honoru.

Rezygnujemy z idei sprzętu dedykowanego tylko do PvP. Skoro każdy ma predefiniowane statystyki, trinkety i bonusy za zestawy są wyłączone, a ilvl daje malutki bonus, już nie musicie używać sprzętu specjalnie do PvP. Także w Legionie ekwipunek to ekwipunek, niezależnie od tego gdzie go zdobyliście, i jest tak samo dobry w PvP jak w PvE. Najlepsi gracze obu trybów będą mogli zdobyć najlepszy sprzęt.

Sezonowcy

Legion wprowadza zmiany również w sezonach PvP oraz nagrodach. Na przestrzeni lat zauważyliśmy, że najlepsi gracze PvP skupiali się tylko po jednej ze stron konfliktu, niezależnie od tego, czy tego chcieli, czy byli zmuszeni. Balans wśród ras jest dla nas bardzo ważny, ale myślimy, że część osób podczas wyboru kierowała się przede wszystkim wiedzą o tym, po której stronie są najbardziej utalentowani zawodnicy.


Mając to na uwadze w Legionie na koniec każdego sezonu PvP będziemy nagradzać procent najlepszych graczy z danej frakcji, a nie jak do tej pory procent wszystkich graczy. To oznacza, że nawet jeśli wierzycie, że jedna z frakcji ma większą szansę na nagrodę, to możecie grać tą, którą chcecie i nadal nie obawiać się, że nie dostaniecie Gladiatora.

Ponadto chcemy, aby sezony były krótsze i było ich więcej. Skoro poziom Honoru nie resetuje się między sezonami, a sprzęt nie ma aż takiego znaczenia, gdy nadejdzie nowy sezon będziecie mogli od razu walczyć na prawie maksymalnym poziomie, zamiast czekać i zbierać sprzęt przez kilka tygodni. To oznacza więcej sezonów PvP i częstsze nagrody.

Ależ prestiż

Po osiągnięciu 50 poziomu Honoru zostaniecie postawieni przed trudnym wyborem. Będziecie mogli poświęcić swoje poziomy (a tym samym talenty) i zresetować je do pierwszego w zamian za Prestiż. Poziomy Prestiżu są nagradzane:
  • Odznaką, zależną od Poziomu Prestiżu, która będzie się wyświetlała na tablicy wyników na Arenach, Polach Bitewnych oraz przy portrecie.
  • Tytułem, również zależnym od poziomu Prestiżu.
  • Flagą frakcji
  • Nowym wyglądem Artefaktu
  • Unikalnym wierzchowcem i pupilem


Im wyższy poziom Prestiżu tym lepsze fanty. System Prestiżu przewidziany jest dla graczy, którzy grają PvP nie dla rankingów.

Zmiana otoczenia

Ostatnia malutka rzecz warta wspomnienia – Legion wprowadza dwie nowe mapy Aren.


Zlokalizowana w fortecy Black Rook Hold arena ma w centrum wielką statuę oraz trzy alkowy po bokach, do których dostęp zagrodzony jest bramami otwierającymi się w losowych momentach potyczki. Gdy brama się zamknie znikniecie z pola widzenia przeciwnika, ale bądźcie gotowi, bo może się otworzyć w każdej chwili!
Druga arena znajduje się w lesie Val’sharah. Po wejściu zostajecie otoczeni sferą z pnączy. Gdy mecz się rozpocznie pnącza znikają, a wy znajdujecie się w samy środku otwartej areny. W centrum znajdują się trzy posągi, za którymi możecie schować się przed przeciwnikiem. Jednakże są one na tyle blisko siebie, że musicie być w ciągłym ruchu jeśli chcecie grać defensywnie.

Nie możemy się doczekać wprowadzenia tych zmian i mamy nadzieję, że wy również jesteś podekscytowani. Do zobaczenia na polu bitwy.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz