WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 6.2.4: Usprawnienia w rozgrywce na niskich poziomach

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Aktualizacja 6.2.4: Usprawnienia w rozgrywce na niskich poziomach

  Quass:
http://i.imgur.com/AAoKKeG.jpg

Blizzard podsumował zmiany wspomniane w niedawnej rozmowie z deweloperami, które trafiły ostatnio na serwery. Mają one sprawić, by rozgrywka w strefach startowych była trochę trudniejsza i bardziej zoptymalizowana, jeszcze przed wprowadzeniem nowego dodatku.

Cytat z: Rygarius (źródło)
Przez ostatnie kilka tygodni wprowadziliśmy sporo łatek, które mają na celu usprawnienie tempa i grywalności na niskich poziomach (1-20). Zaczęliśmy od dodania pewnej liczby nowoczesnych poprawek w procesie zdobywania doświadczenia i będziemy kontynuować wprowadzanie tych ulepszeń do dawnych aspektów gry w przyszłości. Poprawiliśmy też ogólne tempo walki - efektem optymalizacji rozgrywki na maksymalnym poziomie na przestrzeni lat, wiele klas pokonywało wrogów na niskich poziomach natychmiastowo, nawet bez Heirloomów oraz innych ułatwień. Oto podsumowanie wprowadzonych zmian:
  • Zabicie większości bossów związanych z questami powinno teraz liczyć się dla wszystkich graczy, którzy je zaatakują. Punkty życia bossów będą skalować się w górę, w zależności od atakującej je liczby postaci.
  • Wprowadzono dynamiczny system odradzania się przeciwników w większości stref dla poziomów 1-20, aby ich dostępność była większa, kiedy na serwerach jest dużo graczy.
  • Postacie, które zginą w niskopoziomowych podziemiach będą się teraz odradzać w ich wnętrzu, podobnie jak działa to w nowszych dodatkach.
  • Przeciwnicy na poziomach 1-10 zadają teraz trochę większe obrażenia.
  • Zmniejszono bonus do regeneracji zdrowia, który otrzymują gracze poniżej poziomu 20.
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez graczy na niskich poziomach, aby usprawnić ogólne tempo w walce. Klasy korzystające ze statystyk Strength i Agility odczują, że zadają mniejsze obrażenia, w odróżnieniu od tych atakujących z dalekiego zasięgu. Od poziomu 40 w górę sytuacja pozostaje bez zmian.

Jest to dopiero początek - czeka nas sporo pracy w usprawnianiu tempa i optymalizacji procesu zdobywania doświaczenia w starym świecie. Mamy zamiar kontynuować ją w Legionie, jak i w dalszym okresie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz