Hearthstone: Dowódca Wojennej Pieśni znerfiony!
Na tę zmianę w balansie czekaliśmy od wielu miesięcy - Patron Warrior nareszcie przestanie święcić triumfy w rozgrywkach rankingowych. Sama talia nie należała do banalnych i nierzadko służyła nowym graczom, którzy nie posiadali zbyt wielu legendarek, jako jeden z pewniejszych sposobów na wbicie wyższej rangi. Deck sprawiał, że tak rzadko używane karty jak Battle Rage czy Inner Rage wstąpiły w szeregi najsilniejszych zaklęć. Niestety, jego popularność i brak interakcji, których mógł się podjąć oponent, by zapobiec nagłej inwazji Ponurych Klientów, szybko sprawiły, że Patron Warrior zaczął być kojarzony z tak nienawidzonymi taliami, jak Face Hunter czy Miracle Rogue sprzed nerfa Leeroy'a Jenkinsa. Po tak silnym osłabieniu Dowódcy Wojennej Pieśni, przez które stronnik ten będzie gorszy niż Raid Leader, Patron Warrior powinien na dobre zniknąć z Hearthstone'a.
Zmiana pojawi się na serwerach w przyszłym tygodniu.
Zmiana pojawi się na serwerach w przyszłym tygodniu.
Cytat z: Prokkar (źródło)
Wraz z nadchodzącą aktualizacją do gry zostanie wprowadzona następująca zmiana balansu:
Tekst na karcie Dowódca Wojennej Pieśni brzmi teraz „Twoi stronnicy z Szarżą otrzymują +1 do ataku.”
Podczas krótkiej, ale bogatej historii gry Hearthstone przyjęliśmy twarde stanowisko, by dokonywać zmian w kartach jedynie wtedy, gdy okaże się to absolutnie konieczne. Kierunek, w którym rozwija się rozgrywka oraz metagra powinien być określony przez graczy, zaś wraz z ewolucją mety pojawić się może wiele różnych typów talii. Karty, które niegdyś miały duże znaczenie, mogą je stracić po pojawieniu się nowych strategii, zaś ta zmiana wynika z ciągłej potrzeby i chęci innowacji u naszych graczy.
Innowacja to jeden ze sposobów na ewolucję gry, zaś najlepszym sposobem na wstrząśnięcie metą i wprowadzenie innowacji do Hearthstone jest dodanie nowych kart. To nasza preferowana metoda zmiany obecnego stanu gry. Opracowanie nowej talii, która może mieć przewagę nad obecną czołówką jest bardzo ekscytujące. Nowe karty prowadzą do odkrycia nowych kombinacji i do kolejnych dyskusji. Hearthstone żyje opowieściami o radości czerpanej z szybkiej i pełnej niespodzianek gry ze znajomymi.
W przyszłości będziemy nadal obstawać przy naszym stanowisku, by dokonywać zmian jedynie w stanie największej konieczności i pozwalać, by to nowe karty pomogły graczom w określeniu rozwoju metagry. W przypadku Dowódcy Wojennej Pieśni uznaliśmy jednak, że ta zmiana jest niezbędna, zarówno by pomóc w rozszerzeniu gry w przyszłości, jak i utrzymać naszą uniwersalną filozofię, w której walka między stronnikami oraz starcia o kontrolę nad planszą są elementami sprawiającymi, że Hearthstone jest tak wciągające i sprawia tyle frajdy.
Tekst na karcie Dowódca Wojennej Pieśni brzmi teraz „Twoi stronnicy z Szarżą otrzymują +1 do ataku.”
Podczas krótkiej, ale bogatej historii gry Hearthstone przyjęliśmy twarde stanowisko, by dokonywać zmian w kartach jedynie wtedy, gdy okaże się to absolutnie konieczne. Kierunek, w którym rozwija się rozgrywka oraz metagra powinien być określony przez graczy, zaś wraz z ewolucją mety pojawić się może wiele różnych typów talii. Karty, które niegdyś miały duże znaczenie, mogą je stracić po pojawieniu się nowych strategii, zaś ta zmiana wynika z ciągłej potrzeby i chęci innowacji u naszych graczy.
Innowacja to jeden ze sposobów na ewolucję gry, zaś najlepszym sposobem na wstrząśnięcie metą i wprowadzenie innowacji do Hearthstone jest dodanie nowych kart. To nasza preferowana metoda zmiany obecnego stanu gry. Opracowanie nowej talii, która może mieć przewagę nad obecną czołówką jest bardzo ekscytujące. Nowe karty prowadzą do odkrycia nowych kombinacji i do kolejnych dyskusji. Hearthstone żyje opowieściami o radości czerpanej z szybkiej i pełnej niespodzianek gry ze znajomymi.
W przyszłości będziemy nadal obstawać przy naszym stanowisku, by dokonywać zmian jedynie w stanie największej konieczności i pozwalać, by to nowe karty pomogły graczom w określeniu rozwoju metagry. W przypadku Dowódcy Wojennej Pieśni uznaliśmy jednak, że ta zmiana jest niezbędna, zarówno by pomóc w rozszerzeniu gry w przyszłości, jak i utrzymać naszą uniwersalną filozofię, w której walka między stronnikami oraz starcia o kontrolę nad planszą są elementami sprawiającymi, że Hearthstone jest tak wciągające i sprawia tyle frajdy.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz