Wielki Turniej: Ostatnie głosowanie zakończone
Od zapowiedzi Wielkiego Turnieju poznaliśmy 78 kart, z których 12 wyłoniono spośród 9 głosowań. Ostatnie z nich rozegrało się między Varianem i Rhoninem, którzy, tradycyjnie dla legendarek, zostali ujawnieni równocześnie za sprawą zorganizowanych ćwierkaczy. Najbardziej enigmatycznymi klasami pozostają Paladyn, Kapłan i Łowca - być może Blizzard zostawił karty tego ostatniego na koniec, aby nie dać graczom okazji do wysuwania pochopnych wniosków. Dotychczas zobaczyliśmy mnóstwo sposobów na walkę z aggro i dzięki ujawnieniu ich wcześniej, kolejne "twarzowe" karty Rexxara nie wyglądają na przesadzone. Już w piątek, podczas oficjalnego streama, najprawdopodobniej poznamy ostateczną datę premiery i resztę kart.
Cytat z: Whirthun (źródło)
Pięść Jaraxxusa
Anub'arak
Jedność astralna
Icehowl
Varian Wrynn
- Efekt nie aktywuje się, jeśli zaklęcie zostanie odrzucone przez bycie 11. kartą w ręce, albo spalenie przez Grabieżcę Spaczenia.
- Art wcale nie przedstawia Archimonde'a - eredarscy czarnoksiężnicy posiedli moc dopasowywania koloru skóry do samopoczucia. To Luzaxxus. (źródło: Ben Brode)
Anub'arak
- Jeśli zginie poprzez cofnięcie do pełnej ręki (np. przy pomocy Sap), nie zepsuje gry próbując w nieskończoność wrócić, ale przywoła Nerubiana 4/4.
Jedność astralna
- Jedność astralna dobierze kartę tylko wtedy, gdy zagrasz to zaklęcie mając 10 many.
Icehowl
- Ogr Mogor pozwala Icehowlowi zaatakować wrogiego bohatera.
Varian Wrynn
- Wystawieni przez Variana stronnicy aktywują Knife Jugglera.
- Jeśli stół jest pełen, dobrani stronnicy trafiają do ręki gracza.
- Gdy kontrolujesz Chromagusa, dobrane karty niebędące stronnikami zostają sklonowane.
Cytat z: Daxxarri (źródło)
Wielki Turniej – turniejowe potyczki
Dzisiaj zapraszamy was na wspólny spacer poza bramy Wielkiego Turnieju – drugiego rozszerzenia do Hearthstone. Zanim zmagania rozpoczną się na dobre (jeszcze w tym miesiącu!), chcemy razem z wami rzucić okiem na turniejowe błonia.
Rycerz może dowieść swej dzielności i męstwa na wiele sposobów, ale istnieje tylko jeden słuszny sprawdzian umiejętności bojowych – turniejowe potyczki! Pretendent do miana czempiona może zmierzyć się z dzikimi bestiami na arenie lub stanąć w szranki z wojownikami na ubitej ziemi, lecz nic nie może się równać z konnym potykaniem się z kopią w dłoni na grzbiecie wiernego rumaka!
Wielki Turniej nie zasługiwałby na swe dumne miano, gdyby nie owe potyczki. Możecie więc być pewni, że już wkrótce na waszych planszach Hearthstone zagoszczą najzajadlejsze karciane zmagania. Kiedy zagrana zostaje karta biorąca udział w potyczkach, z talii każdego z graczy dobierany jest stronnik. Potyczkę zwycięża stronnik o wyższym koszcie many, a następnie obie karty zostają wtasowane z powrotem do talii zawodników. Jeśli wygra gracz, który zapoczątkował potyczkę, jego karta odnosi opisane korzyści. Poniżej możecie podziwiać potyczkę w całej okazałości!
Ten upiorny szkielet to doświadczony rycerz i zręczny wojownik, który spędził całe swoje życie po śmierci, trenując przed turniejowymi potyczkami! Uwielbia je on do tego stopnia, że jeśli zwycięży w potyczce, powróci, by raz jeszcze rzucić się w wir walki! Lubi również konserwy turystyczne oraz ryby bez ości.
Uzdrawiająca fala to wielka, lecznicza fala uzdrawiającego dobra! Jest uznawana za znacznie lepszą od fal nie-uzdrawiających, ponieważ pozostawia pewne poczucie dobrze spełnionego obowiązku, nawet jeśli nie ocali was od przegranej. Eksperci są zdania, że bije ona na głowę wszelkie kaleczące fale.
Mamy nadzieję, że podoba się wam pierwsza wizyta na Wielkim Turnieju! Koniecznie zapoznajcie się również z treścią pozostałych wpisów na blogu poświęconych nowemu rozszerzeniu do Hearthstone:
Moce specjalne bohaterów – Poczujcie inspirację! – Wielkie święto w Hearthstone – Honor! Męstwo! Rycerskość! – Turniejowe potyczki
Koniecznie dołączajcie do dyskusji w mediach społecznościowych na temat nowo odkrywanych kart z Wielkiego Turnieju, używajcie hashtagu #TGT!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz