WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

World of Warcraft: Legion - nowy dodatek zapowiedziany!

Ważne

World of Warcraft: Legion - nowy dodatek zapowiedziany!

  Kumbol:
Aktualizacja 14:15: Dodaliśmy szczegółowe podsumowanie sekcji o podziemiach i rajdach wraz ze slajdami.
Aktualizacja 00:35: Dodaliśmy szczegółowe podsumowanie sekcji o Artefaktach i Zakonach Klasowych wraz ze slajdami.

Aktualizacja 22:50: Dodaliśmy szczegółowe podsumowanie sekcji fabularnej z prezentacji dodatku wraz ze slajdami.
Aktualizacja 22:30: Dodaliśmy materiały graficzne i concept arty z nowego dodatku.
Aktualizacja 19:50: Dodaliśmy pełną, szczegółową informację prasową o dodatku w języku polskim.
Aktualizacja 19:30: Dodaliśmy pełne nagranie prezentacji Legionu z targów gamescom 2015.

Oto jest! Tak wygląda przyszłość World of Warcraft.

Blizzard Entertainment przedstawił
World of Warcraft: Legion - następny dodatek do World of Warcraft.

/Files/legion_logo2.png

Teaser wprowadzający



Oficjalny zwiastun


Główne cechy dodatku:
  • Nowa klasa bohaterska: łowca demonów.
  • Nowy kontynent: The Broken Isles (Zniszczone Wyspy)
  • Nowy rodzaj broni: Artefakty
  • Siedziby Zakonów Klasowych
  • Nowe podziemia i rajdy
  • Nowy system Honoru




Cytat z: Blizzard (źródło)
Nad Azeroth po raz kolejny rozpościera się wielki, płonący cień. Zapowiedziano dodatek World of Warcraft: Legion!

W najnowszym, mrocznym rozdziale sagi Warcrafta® powraca zaprzysięgły wróg Hordy i Przymierza – Płonący Legion. Chaos i zniszczenie spadają na świat śmiertelników wraz z hordami demonów, a bohaterowie Azeroth muszą szukać wybawienia wśród pradawnych ruin na Zniszczonych Wyspach – w kolebce zaginionej, starożytnej cywilizacji nocnych elfów – gdzie znajduje się Grobowiec Sargerasa, stanowiący obecnie bramę do niezliczonych krain opanowanych przez Legion.

Aby stawić czoła armiom Legionu, nasi bohaterowie zmuszeni będą sięgnąć po niewyobrażalną moc i zdobyć legendarny Artefakt – potężny, przeznaczony dla konkretnej klasy postaci i dostosowujący się do potrzeb gracza oręż zrodzony z przedwiecznej wiedzy. Zjednoczą również siły z niespodziewanymi sojusznikami w osobach przedstawicieli nowej, heroicznej klasy postaci: mściwymi łowcami demonów. Zgromadzą także walczących o dobro wspólnej sprawy członków własnej konfraterni, zapraszając ich do Siedziby Zakonu swojej klasy postaci. W dodatku Legion gracze będą mogli ponadto błyskawicznie awansować wybraną postać na poziom 100, dzięki czemu w mgnieniu oka rzucą się w wir walki u boku przyjaciół.


Fabuła dodatku:
  • Gul'dan, podobnie jak Garosz w Warlords of Draenor, jest inicjatorem wydarzeń, na których skupimy się w nowym dodatku.
  • W pełnym cinematic intro jednym z głównych bohaterów będzie Król Varian Wrynn.
  • Broken Isles to od dawna zapomniany rejon w sercu Azeroth. Przez Rozdarciem było to wspaniale prosperujące centrum cywilizacji Nocnych Elfów. Po rozłączeniu się kontynentów z tej cywilizacji pozostały zgliszcza. To pewnego rodzaju cmentarz.
  • Na Broken Isles znajduje się Grobowiec Sargerasa.
  • Grobowiec stanowi zarazem aktywny portal do niezliczonych światów opanowanych przez Płonący Legion. Jest to sprawka Gul'dana.
  • Azeroth czeka demoniczna inwazja większa niż w czasach Wojny Starożytnych. Największy w historii najazd demonów.
  • Gracze odnajdą portal w Broken Shore i przeniosą walkę na tereny Płonącego Legionu i Gul'dana. U bram Grobowca Sargerasa stoczymy gigantyczną bitwę. Wszystko to rozegra się jeszcze przed premierą dodatku!
  • To w zamyśle podobny pre-event do najazdu Żelaznej Hordy przed premierą Warlords of Draenor, ale poprowadzony zgoła inaczej, i lepiej wprowadzający w fabułę dodatku.
  • Blizzard jest pewien, że po rozegraniu tego wprowadzenia absolutnie każdy gracz World of Warcraft będzie zaskoczony, wręcz zszokowany.

  • Kiedy kurz po wprowadzeniu w The Broken Shore opadnie, obudzimy się w świecie ogarniętym wojną. Będziemy mieli ciężkiego kaca.
  • [na slajdzie widać legendarne bronie - Ashbringera (Tyriona Fordringa) i Doomhammera (Thralla)] Alex Afrasiabi: podniesiemy broń po tych, którzy zginęli, i po tych, u których zginęła nadzieja.
  • W ratowaniu świata kluczową rolę odegrają formowane (lub powracające dawne) Zakony Klasowe.


  • W walce z Płonącym Legionem przyda się każda pomoc. Dlatego wspomogą nas łowcy demonów - nowa klasa bohaterska.
  • Wprowadzenie ich do gry wymaga odpowiedniego kontekstu. W końcu jak dotąd niemal wszyscy napotkani łowcy demonów chcieli nas zabić.
  • Gracze zobaczą oczami Illidana historię łowców demonów - Illidarów. Czeka nas retrospekcja, w której wrócimy do oblężenia Czarnej Świątyni i momentu, kiedy Illidan wysyła swoich Illidarów na specjalną misję. Misję samobójczą.
  • Podążymy śladami Illidarów do strzaskanego świata-więzienia Mardoom. Ten świat stworzył Sargeras, kiedy wciąż jeszcze był "dobrym Tytanem", by więzić po wsze czasy wszystkie pochwycone demony. Kiedy Sargeras wpadł w obłęd, Mardoom został rozbity, a wszyscy więźniowie wydostali się i uformowali Płonący Legion.
  • W czasach teraźniejszych udamy się do Skarbca Strażników (Vault of the Wardens) - jednego z najlepiej strzeżonych miejsc na świecie. Strażnicy to te fajne, skryte postaci jak Maiev.
  • Po sekwencji początkowej będziemy doskonale rozumieli, jak to jest być łowcą demonów. Poznamy znaczenie poświęcenia.

  • Na Broken Isles będziemy poszukiwać Filarów Stworzenia - starożytnych artefaktów, z pomocą których Tytani wykreowali Azeroth. Będziemy potrzebowali tych Filarów do zamknięcia portalu w sercu Grobowca Sargerasa.
  • W walce z Legionem wspomogą nas magowie Kirin Tor z Dalaranu. Przewodzi im teraz Khadgar.Dalaran przeniesie się na Broken Isles i ponownie stanowił będzie "stolicę" dodatku.
  • Nie wiadomo, gdzie udała się Jaina, ale wiadomo, że była wkurzona.

  • Val'sharah to niegdysiejsza mekka druidyzmu. Teraz to jedynie zapomniany druidzki przyczółek. To tu Malfurion pobierał niegdyś nauki w sztuce druidyzmu od Cenariusa - strefa jest wypełniona po brzegi tą historią. Zmierzymy się tu z Xaviusem, panem koszmaru, i jego ogromną armią satyrów. Xavius chce sprowadzić Szmaragdowy Koszmar na cały świat. Spotkamy więc po drodze pół-bogów (jak Cenarius) i aspekty (a z pewnością Yserę).
  • Sami osobiście wkroczymy do Szmaragdowego Koszmaru, by tam wymierzyć sprawiedliwość. Będąc tam doświadczymy kilku dużych interakcji ze Szmaragdowym Snem - coś, o co fani prosili od samego początku WoW-a.
  • W Stormheim odkryjemy historię vrykuli, którzy tysiące lat temu opuścili Northrend w poszukiwaniu ziemi świętej. Są tu Halls of Valor i Hellheim - rezydują tam dwaj tytańscy strażnicy, którzy walczą ze sobą od wieków. Poznamy też korzenie val'kyr i kvaldirów i stoczymy duże bitwy na statkach. Przy okazji będziemy też walczyć z bogiem vrykuli, który sprzymierzył się z Legionem.
  • Azsuna - gdy tylko tu wkroczymy, stanie się jasne, że było to niegdyś wyjątkowe miejsce w cywilizacji Nocnych Elfów. Odkryjemy tu duchy starożytnych elfów, wymierający szczep niebieskich smoków, i rasy nightfallen (nocnych upadłych) - wygnanych z Suramaru wysokich rangą elfów, których pozostawiono na śmierć. Będziemy się też ścigać z Królową Azsharą i jej podwładnymi o przejęcie kontroli nad Filarem Stworzenia znajdującym się w tej strefie. Słowem - będzie epicko.
  • Highmountain - te wzgórza to dom wysokogórskich taurenów, strażników reliktów Khaz'gorotha. To trudny, zabójczy teren. Będąc tam wkroczymy do leża Nelthariona (Śmiercioskrzydłego), by znaleźć odpowiedzi na pewne pytania. Napotkamy tam także starego druha - Nesingwary'ego.
  • Suramar - gracze odkryją tam nową (starą?) rasę elfów. Te elfy mieszkały tu przez ostatnie dziesięć tysięcy lat i doskonale się mają - głównie dzięki nadużywaniu swoich magicznych mocy. Niestety sprzymierzyły się z Legionem. Mają też ostatni Filar. Wybijemy ich wszystkich, a także Gul'dana i wielu elitarnych demonicznych strażników. Nie będzie łatwo.
  • Alleria i Turalyon - ich czas nareszcie nadejdzie. Ci z dawna wyczekiwani bohaterowie pojawią się w World of Warcraft: Legion.

Mapa kontynentu The Broken Isles (Zniszczone Wyspy)



Artefakty i Zakony Klasowe:

  • Artefakty to potężne bronie, bez których nie pokonalibyśmy Legionu.
  • Po jednej dla każdej specjalizacji - łącznie 36.
  • Po pre-evencie nasza postać powraca na Broken Shore, by odzyskać legendarną broń przynależną dla naszej specjalizacji. [slajd mówi, że na Broken Shore polegli bohaterowie - czyżby szykowała się w tym miejscu faktycznie fabularna hekatomba?]
  • Hazzikostas przywołuje konkretne przykłady: paladyn Retribution Ashbringera odnajdzie gdzieś na polu walki, broń wojownika Protection poszukamy podążając za legendą do leża Nelthariona, pokonując tamtejsze klątwy. Rycerze Śmierci w specjalizacji Frost udadzą się do Icecrown Citadel po złomki Frostmourne'a, by na koniec przekuć je w dwa miecze idealne dla swojej postaci.
  • Wykonując konkretne aktywności w świecie (zróżnicowane - od pokonywania podziemi, walki na polu bitwy czy kompletowania dużego ciągu zadań) nasza broń zyskuje Artifact Power.
  • Artifact Power wydaje się na specjalnie cechy i bonusy danej broni, a także wizualną personalizację.
  • Na każdej z broni rozrysowano unikalną siatkę cech. Wydając Artifact Power w jednym z węzłów odblokowujemy inne z nim połączone. Na obrzeżach siatki znajdują się duże, bardzo znaczące bonusy - np. w przypadku Ashbringera jednym z nich jest duplikowanie najmocniejszych ciosów, jakie zadajemy. Na mieczach powstałych z Ostrza Mrozu znajduje się z kolei m.in. cecha, która sprawia, że Raise Ally przywraca całe życie i manę, a także daje możliwość wskrzeszenia samego siebie. Niektóre cechy będą prostymi mnożnikami obrażeń, inne wpłyną mocno na rotację.
  • Możliwa będzie graficzna personalizacja broni - będzie to szczególnie ważne, jako że mnóstwo graczy będzie chodziło z dokładnie tą samą bronią. Kombinacji ma być naprawdę dużo.
  • Coraz bardziej efektowne wersje danej broni będzie odblokowywało się na różne sposoby, m.in. po zdobyciu odpowiednio dużo Artifact Power.
  • W przypadku zwierzęcych form druidów Feral i Guardian zamiast personalizowania wyglądu broni będziemy mogli zmieniać wygląd samych form. Przy okazji - podstawowa forma kota doczeka się graficznych poprawek.



  • Przymierze i Horda rzucają się sobie do gardeł. To klasy będą się jednoczyć.
  • Zakony klasowe będą zbawcami świata. To gracz będzie przewodził takiemu zakonowi - w końcu zdobył już ikoniczną dla swej klasy broń.
  • Dodatek bardzo skupia się na umocnieniu tożsamości każdej z klas.
  • Siedziby Zakonów to takie "prywatne kluby" każdej z klas. Nie jesteśmy tam sami (jak w warowniach), ale współdzielimy je tylko z innymi reprezentantami naszej klasy. Najlepszą analogią jest Acherus - siedziba rycerzy śmierci.
  • Szamani rezydują przy Maelstromie, Paladyni w sanktuarium pod Light's Hope Chapel w Plaguelands, natomiast Warlockowie mają swoją enklawę w świecie Legionu (dostają się tam swoim specjalnym portalem).
  • Siedziby Zakonów pełnią unikalne funkcje: to tam ulepsza się swoje artefakty, rozpoczniemy tam specjalne klasowe ciągi zadań.
  • W Siedzibach Zakonów znajdziemy czempionów. To ewolucja systemu Towarzyszy z warowni. Mniej, ale bardziej znaczących. Mają być lepiej zintegrowani ze światem, a przede wszystkim nie zastępować postaci samego gracza w epickich przygodach. Będą raczej asystować i umożliwiać graczowi nowe, wspaniałe przygody - np. czempion może ruszyć na zwiad i powrócić z niego odkrywając dla gracza leże nieznanego bossa, do którego następnie udaje się już sam gracz.



Podziemia i rajdy:

Podziemia
  • Deweloperzy uważają, że podziemia są niezwykle ważnym elementem gry, dlatego być może zobaczymy ich więcej w przyszłych aktualizacjach.
  • Halls of Valor znajdują się w chmurach nad Stormheim. Są inspirowane Walhallą - mitycznym rajem wikingów. Jest to miejsce, gdzie trafiają najwięksi wojownicy Vrykulów oraz gdzie następuje kulminacja zmagań z ich przywódcą w Stormheim. Dowiecie się tam również o historii i początkach Val'kyrii, zanim padły ofiarą plagi.

  • Black Rook Hold to starożytna forteca elfów w krainie Val'Sharah oraz dom Lorda Kur'talosa Ravencresta. Niegdyś miała chronić krainę przed Płonącym Legionem, lecz teraz padł na nią mroczny cień. Gracze dostaną się do fortecy tylnym wejściem i utorują sobie drogę na sam szczyt.

  • Vault of the Wardens stanowi więzienie dla łowców demonów, pilnie strzeżone przez elfickie strażniczki, jak Maiev Shadowsong. To właśnie w tym miejscu Gul'dan odnalazł kryształ, w którym uwięziony był Illidan. Tutaj swoją przygodę zaczynają gracze, którzy wybrali łowcę demonów jako swoją klasę.

  • Eye of Azshara to miejsce, gdzie zmierzycie się z Nagami, wysłanymi tam przez swoją królową.
  • Darkheart Thicket znajduje się w Val'Sharah, u stóp Drzewa Świata. Jest to serce koszmarnego spaczenia, które rozprzestrzenia się po krainie. Gracze muszą udać się tam, aby je powstrzyamć i uratować Malfuriona.
  • Neltharion's Lair to dawne leże aspektu ziemi, który później stał się Śmiercioskrzydłym (Deathwingiem). Znajduje się tam Filar Stworzenia, który należy odzyskać.
  • Helheim jest dla Vrykulów uosobieniem krainy, do której na widmowym statku udają się na wieczność przeklęte dusze. Większa część tej instancji odbywa się właśnie na tym statku.
  • Suramar City jest zamieszkałe przez starożytną rasę elfów, znaną jako "zrodzeni z nocy" (Nightborn). Gracze będą mieli szansę odwiedzić jego podziemia, a także znajdujące się nad nimi bogate dzielnice.
  • Violet Hold to miejsce, które gracze poznali już wcześniej, jednak Dalarańskie więzienie wciąż skrywa wiele tajemnic. Zostanie tam zaprezentowana bardziej dokładna historia Dalaranu.

Rajdy
  • The Emerald Nightmare to pierwszy rajd w dodatku. Gracze muszą odnaleźć Cenariusa i zgładzić Xaviusa, który stoi za rozprzestrzenianiem się szmaragdowego koszmaru. Rajd zawiera 7 bossów.
  • Suramar Palace znajduje się w Suramar City. Jego przywódca zawarł mroczny pakt z Legionem i czerpie swoją moc z Nocnej Studni. Zmierzycie się tam również z Gul'danem i odnajdziecie kolejny Filar Stworzenia. Rajd składa się z 10 bossów.


Szczegółowa informacja prasowa

Cytat z: Blizzard (źródło)
OGIEŃ PIEKIELNY SPADA NA AZEROTH W DODATKU
WORLD OF WARCRAFT®: LEGION™


Obróć piekielną moc Płonącego Legionu przeciwko demonom z pomocą nowej klasy postaci – zwinnego i śmiertelnie niebezpiecznego łowcy demonów.

Okiełznaj moc potężnych Artefaktów – legendarnego oręża, który przekształca się i wzmacnia w miarę twych potyczek na przeklętych Zniszczonych Wyspach.


KOLONIA – 6 sierpnia 2015 – Zguba wyciąga ręce po Hordę i Przymierze – nad Azeroth rozpościera się wielki, płonący cień. W dniu dzisiejszym, podczas wydarzenia transmitowanego na żywo z targów gamescom 2015, spółka Blizzard Entertainment zapowiedziała World of Warcraft®: Legion™ – szósty już dodatek do cieszącej się wielkim uznaniem fabularnej gry MMO.

W najnowszym, mrocznym rozdziale sagi Warcrafta® powraca Płonący Legion, pragnący przywrócić do życia swego poległego przywódcę – mrocznego tytana Sargerasa, Niszczyciela Światów. Chaos i zniszczenie spadają na Azeroth wraz z hordami demonów, a bohaterowie Azeroth muszą szukać wybawienia wśród pradawnych ruin na Zniszczonych Wyspach – w kolebce mitów sięgających stworzenia świata – gdzie niegdyś biło serce starożytnej cywilizacji nocnych elfów. W obliczu nadciągającej katastrofy będą zmuszeni sięgnąć po moc potężnych Artefaktów – legendarnego oręża, dzięki któremu być może uda się pokonać spaczone zastępy demonicznych wojowników. Zawrą również piekielny pakt z przerażającymi Illidarami – łowcami demonów, którzy kultywują tradycje zapoczątkowane przez swego mistrza... okrytego złą sławą Illidana zwanego Zdrajcą.

Wraz z dodatkiem World of Warcraft: Legion krucjata Płonącego Legionu wymierzona przeciwko wszelkiemu stworzeniu wchodzi w nową, przejmującą grozą fazę, a dla Hordy i Przymierza nastaje era eskalacji konfliktu na bezprecedensową skalę. Dodatek wypełniony jest po brzegi nowymi funkcjami i zawartością, z pomocą których gracze przemienią się w elitarną, przednią straż, mającą ochronić Azeroth przed nadciągającym cieniem. Pojawią się między innymi:
  • Nowa klasa postaci: łowca demonów – okaż swoją demoniczną naturę dzięki nowej heroicznej klasie przeznaczonej do walki w zwarciu i obdarzonej nadnaturalną mobilnością. Zasiej strach w sercach wrogów, przybierając nowe, potworne postacie.
  • Nowy element: Artefakty – rozgramiaj Płonący Legion dzięki legendarnemu orężowi zrodzonemu z przedwiecznej wiedzy. Zdobądź moc Artefaktu, aby uzyskać dostęp do zdolności oraz cech, i dostosuj swoją tytaniczną broń do własnych potrzeb.
  • Nowy kontynent: Zniszczone Wyspy – poznaj losy zaginionej cywilizacji nocnych elfów; zmierz się z pokracznymi tworami Szmaragdowego Koszmaru i zapoluj na sługusów Legionu na zupełnie nowych obszarach.
  • Nowy element: Siedziba Zakonu – bez względu na to, czy zdarzyło ci się złożyć paladyńskie śluby, czy też służysz ciemnym mocom jako czarnoksiężnik, możesz teraz zjednoczyć niezależnych bohaterów należących do zakonu obejmującego twoją klasę postaci, którzy na twoje polecenie będą wykonywali przeróżne misje.
  • Nowy system honoru w grze PvP – walcz o sławę, chwałę i całe mnóstwo nowych mocy przeznaczonych wyłącznie dla tego trybu rozgrywki, ścierając się z przedstawicielami wrogiej frakcji na arenach oraz polach bitew.
  • Błyskawicznie awansuj na poziom 100 – przygotuj się do starcia z demonicznymi najeźdźcami z Płonącego Legionu dzięki możliwości błyskawicznego awansu wybranej postaci na poziom 100 i rzuć się w wir przygód w tym nowym rozdziale historii World of Warcraft ramię w ramię z przyjaciółmi.

„W dodatku World of Warcraft: Legion walka toczy się o najwyższą stawkę zarówno dla czempionów Przymierza, jak i Hordy. Dlatego też oddajemy do bezpośredniej dyspozycji graczy część spośród najbardziej śmiercionośnych potęg w całym Azeroth” – powiedział Mike Morhaime, prezes i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Bez względu na to, czy gracze zdecydują się siać chaos jako łowcy demonów, czy też poświęcą się zdobywaniu nowych, niesamowitych zdolności na potrzeby swojego Artefaktu, będą mieli możliwość ukształtowania mocy swoich postaci w sposób, jaki dotychczas był poza ich zasięgiem”.

Podążaj tropem swych ofiar jako łowca demonów

Zwinni i śmiercionośni łowcy demonów wprowadzeni w dodatku World of Warcraft: Legion obracają spaczoną moc Płonącego Legionu przeciwko samym demonom. Czerpiąc siłę do walki z magii spaczenia, łowcy demonów polują na swoje ofiary z nienaturalną szybkością i zwinnością, dzięki którym w mgnieniu oka dopadają do celu lub wymykają się niebezpieczeństwu. Łowcy demonów wyrzekają się swego naturalnego wzroku, zyskując w zamian zdolność Widmowego Widzenia –nadprzyrodzoną moc percepcji, dzięki której mogą wykrywać cele niezauważalne dla oczu śmiertelników. Niezależnie od tego, czy staną się awatarami Zamętu (zorientowanymi na zadawanie obrażeń), czy też Zemsty (gotowymi na znoszenie bólu), ci skrytobójcy specjalizujący się w walce w zwarciu wyzwalają wewnętrzną furię, wykonując druzgocące ataki, a nawet przybierając demoniczne kształty.

Jako heroiczna klasa postaci w World of Warcraft, łowcy demonów spędzili całe tysiąclecia na doskonaleniu swoich umiejętności i – podobnie jak ma to miejsce z rycerzami śmierci wprowadzonymi w dodatku Wrath of the Lich King® – rozpoczynają przygodę w World of Warcraft na wyższym poziomie niż pozostałe klasy postaci, w pełni przygotowani do starcia z Płonącym Legionem. Również początek rozgrywki łowcami będzie odzwierciedlał ich bogate tło fabularne, ze szczególnym uwzględnieniem mrocznego źródła, z którego wypływa ich moc.

Sięgnij po legendarne Artefakty i wykorzystaj ich moc w walce z Legionem

Aby zmierzyć się z pozornie niepowstrzymaną potęgą Legionu, bohaterowie Azeroth będą potrzebować legendarnego arsenału godnego stojącego przed nimi zadania. W dodatku World of Warcraft: Legion każdy czempion Przymierza i Hordy zostanie wyposażony we własny, przeznaczony dla konkretnej klasy postaci Artefakt – wyjątkowy i dostosowujący się do potrzeb gracza oręż wykuty w ogniu przebogatej mitologii Warcrafta. Każdy Artefakt wzmacnia się i rośnie w siłę wraz ze swoim właścicielem. Gracze mogą dostosować go do swoich potrzeb, wybierając odpowiednie cechy i zdolności, a także wygląd swojej broni, tak aby jak najpełniej oddawała ona charakter dzierżącej ją postaci. Ukształtują w ten sposób (albo wypaczą) oręż, który poniosą do walki w służbie ładu... lub chaosu.

Wyrusz w podróż na Zniszczone Wyspy i jeszcze dalej...

W dodatku World of Warcraft: Legion gracze wyruszą w pełną niebezpieczeństw podróż na Zniszczone Wyspy, wśród ruin których szukać będą mitycznych Filarów Stworzenia – potężnych relikwii, które w rękach tytanów ukształtowały Azeroth – a przynajmniej tak o nich głosi legenda. Stanowią one ostatnią nadzieję na ocalenie świata. Zniszczone Wyspy były niegdyś tętniącą życiem stolicą starożytnej cywilizacji nocnych elfów – dziś nawiedzają je wypaczone elfy, twory Szmaragdowego Koszmaru oraz inne złowrogie relikty rodem z dawno zapomnianych legend. Na wyspach gracze zmierzą się z demonicznymi zastępami Legionu oraz innymi ciemnymi mocami na licznych nowych obszarach, w podziemiach, rajdach i nie tylko, dążąc do osiągnięcia poziomu 110 – nowego maksymalnego poziomu doświadczenia.

W obliczu chaosu panującego w szeregach Przymierza i Hordy gracze zmuszeni będą odszukać podobnych sobie czempionów, z którymi staną ramię w ramię do konfrontacji z hordami demonów. W dodatku Legion każdy z graczy obejmie dowództwo nad Siedzibą Zakonu – niezwykłym miejscem ściśle związanym z daną klasą postaci i sprawą, w imię której walczy. Siedziba Zakonu stanowić będzie dla graczy bazę wypadową podczas podróży na Zniszczone Wyspy, a dla całego Azeroth zajaśnieje ona niczym ostatni promyk nadziei w mrocznych czasach, które nastały. Gracze będą stamtąd wysyłać bohaterów niezależnych na misje, które mogą pomóc w obronie świata przed najazdem demonów. Tam również przekują swój Artefakt w oręż, z mocą którego będą się musieli liczyć nawet upadli tytani...

Dla tych, którzy poszukują nieśmiertelnej sławy na arenach i polach bitew, dodatek Legion wprowadzi nowy system honoru, zapewniający alternatywną ścieżkę progresji w trybie PvP. Triumfując nad przedstawicielami wrogiej frakcji w boju, gracze uzyskają dostęp do zaklęć i zdolności przeznaczonych wyłącznie do walki PvP, dzięki którym zyskają cały wachlarz nowych możliwości strategicznych. Będą również mogli zdobyć prestiżowe tytuły i walczyć o wspaniałe nagrody.

Aby pomóc bohaterom Azeroth w przygotowaniach do nadciągającej inwazji Płonącego Legionu, dodatek World of Warcraft: Legion umożliwi błyskawiczny awans jednej postaci na poziom 100 (w tym nowo stworzonych bohaterów). Dzięki temu gracze będą mogli niemal natychmiast rzucić się w wir walki z demonicznymi hordami u boku znajomych.


Materiały graficzne


Ten news będzie aktualizowany. Zachęcamy do obejrzenia pełnej, zakończonej już prezentacji dodatku World of Warcraft: Legion z targów gamescom 2015.

Pełna prezentacja dodatku na gamescom 2015

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz