Wielki Turniej: Strażnik Argentu, Spellslinger i Demonizacja
Pierwsza z kart pochodzi z oficjalnego bloga, który możecie przejrzeć poniżej, druga została ujawniona na chińskiej stronie poświęconej Hearthstone'owi, zaś trzecią wybrali w głosowaniu gracze. Strażnik Argentu to po prostu Rzeczny Krokoliszek z dużą wadą i niewynagradzającym tego dodatkowym punktem życia. Ostatnie klaryfikacje jasno mówią, że Strażnik nie będzie mógł wykorzystać Inspiracji do Szarżowania lub kilku ataków, więc póki kolejne karty nie stworzą nowych warunków, jest to kompletnie bezużyteczny stronnik w taliach posiadających coś za 3 many do zagrania od razu. Spellslinger [Miotacz zaklęć/czarów] wydaje się stabilnym wyborem na Arenie (i nigdzie indziej), wymaga zdolności do przewidywania. Nie zajmie miejsca Żarzyciela, ale za sprawą dobrych statystyk może okazać się budżetową alternatywą. Demonizację najłatwiej porównać do Demoniczny Ogień - bonusowe +1/+1 trzeba opłacić wrogim kryształem many w początkowej fazie. Nie należy to do najlepszych rozwiązań; długoterminowo przewaga wroga się utrzyma, natomiast nasza zniknie po kilku turach. Na Arenie trudniej o Demony, a Demonizacji i tak nie można użyć jako removala.
Cytat z: Whirthun (źródło)
Strażnik Argentu
- Aktywowanie Inspiracji w turze, w której został postawiony na stół, nie nadaje mu Szarży - wciąż musi zaczekać do następnej tury.
- Jeśli Strażnik Argentu uzyska Szarżę, nadal nie będzie mógł atakować, póki nie aktywuje się jego Inspiracji.
- Użycie Mocy specjalnej więcej niż raz wcale nie pozwala Strażnikowi Argentu na dodatkowe ataki w tej samej turze.
W obecnym głosowaniu biorą udział karty, których arty znamy już z pierwszych zapowiedzi, WoW TCG oraz zwiastuna.
Cytat z: Whirthun (źródło)
Wielki Turniej: poczujcie inspirację!
Śmiałkowie dokonujący heroicznych czynów zawsze stanowili źródło inspiracji dla innych. Możliwość ujrzenia z bliska bohatera w akcji może sprawić, że nawet u prostego giermka obudzi się uśpione dotąd męstwo i chęć do walki. W drugim dodatku do Hearthstone aż roi się od stronników, którzy wyczekują takiej iskry natchnienia z waszej strony!
Dziś omówimy nowe słowo kluczowe – Inspiracja.
Efekt nowego słowa kluczowego zostanie wywołany w momencie użycia mocy specjalnej bohatera i wpłynie na wszystkich przyjaznych stronników z Inspiracją. Dzięki niej mogą zyskać lepsze statystyki lub wezwać do waszego boku dodatkowych sojuszników – a to zaledwie część dostępnych możliwości. Jest jedna rzecz, którą bohater nigdy nie pogardzi – liczni sprzymierzeńcy!
Strażnik Argentu być może nie budzi takiej trwogi jak inni wojownicy, ale odrobina inspiracji z pewnością pozwoli mu wznieść się na niedostępne dotąd wyżyny męstwa. Zróbcie użytek ze swojej mocy specjalnej, gdy Strażnik znajduje się na planszy, a wstąpi w niego duch walki!
W Wielkim Turnieju moce specjalne bohaterów zyskają na znaczeniu jak nigdy przedtem. Przygotujcie swoje najwznioślejsze monologi i odziejcie wierzchowce w najpiękniejsze kropierze. Przede wszystkim jednak zainspirujcie do walki waszych stronników, prowadząc ich do imponującego zwycięstwa!
Poprzednie artykuły o Wielkim Turnieju:
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz