Warlords of Draenor: Zapowiedź rajdu Blackrock Foundry
Cytat z: Nethaera (źródło)
Blackrock Foundry to starożytny dom orków z klanu Czarnoskałych, w którego trzewiach kowale wytapiają i przekształcają niewyobrażalnie twardą i odporną rudę, od której pochodzi ich nazwa. Obecnie pochwyceni i złamani przez członków klanu Gromowładnych masywni giganci wytwarzają ukrop, dzięki któremu kuźnia może działać, przedstawiciele władców ognia Płonącego Ostrza napełniają rudę wewnętrznym ogniem, a inżynierowie kształtują potężne maszyny oblężnicze według schematów z innego świata. Kuźnia Wodza Blackhanda stanowi centrum militarnej potęgi Żelaznej Hordy wypluwając uzbrojenie, za pomocą którego dokona się rzeź Azeroth.
Gdy już poczuliście się komfortowo zdobywając Highmaul (jeśli w ogóle można się tak poczuć na arenie walk gladiatorów) postanowiliśmy trochę zamieszać i pokazać co Was czeka w kolejnym rajdzie – Blackrock Foundry - oraz przedstawić najnowszego światowego bossa – Rukhmara.
Andy Mathews, starszy grafik 3D rzucił nieco światła na wygląd nowej lokacji:
Inspiracją dla Kuźni było główne pomieszczenie w Slagworks i znajdujący się w nim ogromny piec, który narzucił całej reszcie lokacji ton bardzo industrialnego stylu.
Dread Grotto jest moim ulubionym pomieszczeniem w tym rajdzie. Chcieliśmy przedstawić główny magazyn Żelaznej Hordy z wielu różnych stron, pokazując tym samym co nieco z przyszłego contentu. W Pracowni można zobaczyć codzienną, żmudną pracę robotników obawiających się „piątku chrupiącej skórki”.
Niektórzy twierdzą nawet, że motto Żelaznej Hordy to: „Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o więcej kolców.”
Aby móc zmagać się z przeciwnościami w Blackrock Foundry na poziomie trudności Wyszukiwarki rajdów (Raid Finder), należy mieć ilvl 635. Nagrody z tego rajdu są na poziomie od 650 (Wyszukiwarka rajdów) do 695 (Mityczny).
Spójrzmy na bossów czekających na Was w Blackrock Foundry.
Slagworks
Gruul – Garrosh wiedział, że najlepszą drogą na złamanie oporu gronnów było złamanie ich wielkiego ojca, Gruula. W innym kontinuum znany jako Zabójca Smoków, tutaj Gruul został zredukowany do zwykłego robola. Klan Zdruzgotanej Dłoni okrutnie naśmiewając się z pochwyconego gronna zastąpił jego rękę, według własnej tradycji, hakiem ułatwiającym mu przeciąganie paliwa do pieców.
Oregorger – magazyny w Blackrock Foundry zapchane są hałdami i paletami nieprzetworzonej rudy. Dla niektórych to materiały, dla innych to wielki bankiet. Wśród ucztujących na kamieniach przedstawicieli rasy goren najbardziej okazałym jest Oregorger, który dawno przerósł jakiekolwiek sensowne rozmiary.
The Blast Furnace – najlepiej strzeżonym sekretem klanu Czarnoskałych jest ich umiejętność wytapiania czarnej rudy, która opiera się zwykłym płomieniom. W czeluściach Kuźni uwięziona jest moc tak starożytna jak sam Draenor, płonąca gniewem i nienawiścią emanującą niewyobrażalnym gorącem.
The Black Forge
Hans’gar i Franzok – bracia bliźniacy wychowani na potężnych wojowników. Przeznaczeniem obu było pławić się w chwale własnych dokonań podczas bojów, ale los chciał inaczej. Bracia odmówili udziału w mak’gora i zostali wygnani przez własny klan. Pozostawieni na pewną śmierć jakoś przetrwali w dzikich ostępach Draenor i odpowiedzieli na wezwanie Żelaznej Hordy, która stała się ich nowym domem.
Flamebender Ka’graz – Blackhand zlecił tej przedstawicielce klanu Płonącego Ostrza napełnienie broni wytworzonej w kuźni esencją płomieni. Wraz ze swoim asystentem Aknorem Steelbringerem trudzi się nad tym zadaniem ku chwale Żelaznej Hordy.
Kromog – magnaron są rasą równie tajemniczą, co starożytną. Górnicy z Kompanii Czarnoskalnej w przerwie od strajków poszerzali wykopy w celu napędzenia przetwórstwa kuźni i natrafili na żywego magnarona. Ku ich zdziwieniu Kromog zaczął im pomagać i używa swych wielkich pięści jako młotów do kucia gigantycznych płyt potrzebnych do budowy machin oblężniczych Żelaznej Hordy.
Iron Assembly
Beastlord Darmac – w młodości Darmac szybko piął się w hierarchii klanu Gromowładnych jako uzdolniony treser bestii. Tam, gdzie inni widzieli tylko zwierzęcy instynkt, on dostrzegał inteligencję i rozwijał potencjał stworów. Gdy Żelazna Horda potrzebowała jego usług Darmac stwierdził, że nie ma większego honoru niż służba tej sprawie poprzez wytrenowanie najbardziej przerażających bestii jakie widział Draenor.
Operator Thogar - Znany bardziej ze swego sprytu i okrucieństwa niźli brutalnej siły Thogar odpowiada za nadzór nad koleją Grimrail. Z peronu w Kuźni koordynuje trwający bój z draenei w Taladorze, mając pod swą komendą bataliony żołnierzy i artylerię.
The Iron Maidens – Gar’an nie miała możliwości rozwijania swojego strategicznego talentu w skostniałych strukturach klanów orków, toteż gdy tylko pojawiła się taka możliwość, zgłosiła się na ochotnika do Żelaznej Hordy. Natychmiast zaczęła odnosić sukcesy i została admirałem floty Żelaznej Hordy. Wraz ze swymi podkomendnymi Marak i Sorką zostały nazwane Żelaznymi Dziewicami gotowymi zmiażdżyć każdego, kto stawi im czoła.
The Crucible
Blackhand – bezlitosny tyran i przerażający wojownik. Blackhand, władca klanu Czarnoskałych, posturą i rangą w Żelaznej Hordzie ustępujący jedynie Grommashowi, skąpany jest w gorącu, którego większość śmiertelników nie byłaby w stanie wytrzymać. Tenże Wódz kontroluje wszystko co dzieje się w Kuźni, dzierżąc swój potężny młot, dzięki któremu wykuwa oręż o niesłychanej jakości.
Więcej informacji na temat bossów, ich umiejętności i przedmiotów, które po ich pokonaniu możecie zdobyć, znajdziecie w grze w Księdze lochów (Dungeon Journal).
Boss światowy: Rukhmar
Rukhmar sporadycznie pojawia się jako płonący jastrząb szybujący w przestworzach nad Spires of Arak. Nieznane jest jego pochodzenie, ale Rukhmar uważany jest przez arrakoa za bóstwo będące ucieleśnieniem samego słońca.
Dokładny Harmonogram Rajdu znajdziecie tutaj.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz