WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Najnowszy projekt ekipy Real Life Raid!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Wydarzenie

Najnowszy projekt ekipy Real Life Raid!

  Caritas:
Nasza zaprzyjaźniona ekipa z Real Life Raid nie próżnuje. Dopiero co informowalismy Was o pierwszym odcinku ich serialu (już niedługo trzeci odcinek!), a tymczasem ekipa zabrała się za kolejny projekt. Tym razem "na tapecie" jest Starcraft - poznajcie Starcraft: Shrouded in Darkness.


Pomysł filmu Starcaftowego powstał około 2 miesięcy temu. Przez ten okres sporo już osiągnęliśmy. Zdecydowana większość pracy koncepcyjnej jest już za nami. Mamy gotową historię, obsadę filmu, przygotowane pomieszczenie na studio greenscreenowe. Koncepty postaci i pierwsze krajobrazy możecie już podziwiać tak samo jak pierwsze modele 3D. Kostiumy są w trakcie realizacji. Z wielkim entuzjazmem tworzymy kolejne elementy tej wielkiej układanki jaką jest produkcja filmowa :)

“Starcraft: Shrouded in Darkness” to pierwszy profesjonalny krótkometrażowy film z uniwersum Starcrafta stworzony przez fanów dla fanów. Projekt jest całkowicie non-profit. Chcemy stworzyć coś, czego brakuje nam jako graczom i fanom SC, a co możemy osiągnąć, korzystając z umiejętności naszej ekipy. Film będzie kręcony w całości na greenscreenie z wykorzystaniem CGI (Computer Generated Imagery).

Jak wygladać będzie fabuła?

Ghost Mira, agentka do zadań specjalnych służąca Dominium Terrańskiemu, zostaje wysłana z misją na planetę Braxis Alpha. Jej celem jest odzyskać skradziony, ściśle tajny obiekt badań. Jego natura nie jest znana nawet Mirze. Zadanie nie będzie łatwe, gdyż nasza bohaterka musi zinfiltrować bazę organizacji, która dokonała kradzieży. Organizacja ta to grupa bezwzględnych najemników, pracująca dla tego kto zapłaci więcej. Kim jest tajemniczy zleceniodawca? Czym jest skradziony obiekt? Czymś co nigdy nie powinno powstać...

WoWCenter miało przyjemność zobaczyć część materiałów i wierzcie nam, szykuje się super film! Oczywiście trzymamy kciuki za całą ekpię i czekamy na kolejne materiały.

Możecie również wspomóc Real Life Raid, gdyż projekt własnie trafił na Indiegogo. Zajrzyjcie tutaj.

Niezależnie od tego ile udało nam się osiągnąć samemu do tej pory przed nami jeszcze ogrom pacy. Konieczne będą długie godziny tworzenia wszystkich efektów wizualnych - krajobrazów, modeli itd. Musimy dokończyć nasze studio a i samo kręcenie na greenscreenie będzie nie lada wyzwaniem dla naszych aktorów. Sama postprodukcja będzie najdłuższym etapem tworzenia filmu, szacujemy ją na około 6 miesięcy od zakończenia zdjęć. Wąskim gardłem produkcji będzie z pewnością renderowanie - czyli łączenia komputerowego danych z wszystkich “warstw” filmu - gry aktorskiej, wysokiej jakości efektów komputerowych, kolorowania, teł, dźwięku, światła itd. Aby osiągnąć jak najlepszą jakość efektów specjalnych, konieczna jest ich wielka złożoność, co zwiększa wielokrotnie czas renderowania scen. Na najlepszym nawet sprzęcie domowym mogłoby to trwać długie miesiące czy nawet lata, i to nie żart. Dlatego konieczne jest dla nas wynajęcie tzw “render farmy”, czyli zespołu wysokiej wydajności komputerów, która skróci ten czas do kilku dni.


Wszystkie dotychczasowe projekty finansowaliśmy sami jednak aby osiągnąć pożądaną jakość “Starcraft:Shrouded in Darkness” potrzebujemy waszej pomocy i extra środków. Chcemy aby ten film wiernie odzwierciedlał uniwersum SC, co wymaga dużych nakładów na stroje i ekwipunek postaci i jeszcze większych na pracę grafików i całego “Creative team”. Oprócz tego dochodzi samo wyposażenie studia greenscreenowego oraz codzienne rzeczy takie jak obsługa planu filmowego czy transport. Dużym wydatkiem w budżecie filmu będzie tez koszt wynajęcia wyżej wspomnianej “render farmy”.

Pamiętajcie, że liczy się każdy grosik. Pełny opis, FAQ i wszystkie poziomy możliwych wpłat (wraz z opisami tego co za dany poziom dostaniecie - tak, możecie dostać ekskluzywny prezent!) znajdziecie na stronie wydarzenia. Zajrzyjcie również na profil Real Life Raid na Facebooku oraz stronę Homeworld Pictures, aby dowiedzieć się czegoś więcej.

Trzymamy kciuki!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz