WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords of Draenor: Co się tyczy PvP...

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Warlords of Draenor: Co się tyczy PvP...

  Caritas:
Cytat z: Lore (źródło)
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/K3ZZRAEZM4LP1391572061203.jpg

Warlords of Draenor wprowadzi mnóstwo nowych funkcji i aktualizacji mających na celu poprawę i rozszerzenie wielu aspektów World of Warcraft, w tym rozgrywek PvP. Daliśmy wam wgląd w niektóre z naszych planów dotyczących PvP podczas BlizzConu, i jak w każdym procesie tworzenia, plany te ulegają zmianom. Chcielibyśmy podzielić się dzisiaj z wami kilkoma z nich.

Opowieść o Próbie Gladiatora
Na BlizzConie pokazaliśmy plany nowej formy rankingowych Aren, nazywanej Próbą Gladiatora - tryb gry, który miał być dostępny w określonych godzinach i który wymagałby od graczy korzystania ze specjalnego zestawu sprzętu. Celem było skoncentrowanie rozgrywki na wysokim poziomie w określonych porach, aby lepiej dobrać zawodników z konkurencyjnymi przeciwnikami oraz utrudnienie oszustom ustawiania meczy.

Chociaż było wiele potencjalnych korzyści zastosowania tego systemu, ostatecznie zgadzamy się z niektórymi wątpliwościami społeczności dotyczącymi sposobu, w jaki miał on funkcjonować. Gracze, którzy nie mogliby grać podczas czasów ustawionych dla Próby Gladiatora, mogliby poczuć się pominięci i możliwe, że normalne rozgrywki na Arenach straciłyby dużo na wartości bez ratingu, o który walczono. Z powodu tych problemów postanowiliśmy nie kontynuować rozwoju Próby Gladiatora i skoncentrować nasze wysiłki na daniu graczom więcej możliwości znalezienia takiej rozgrywki PvP, która by im odpowiadała, więc oto, co robimy:

Arena dla wszystkich: Potyczki

Możecie pamiętać funkcję Potyczek (Skirmish) działającą obok rankingowych Aren, gdy zostały one wprowadzone. Była ona praktycznie identyczna z rankingowymi pojedynkami z tym wyjątkiem, że nie wpływała na drabinki ani ranking. Z czasem jednak Potyczki zaczęły sprawiać wrażenie zbędnych, korzystała z nich tylko niewielka grupka graczy, więc zostały one usunięte wraz z wydaniem dodatku Cataclysm. Jednakże wraz ze wzrostem ilości graczy zaangażowanych w PvP wyższe zapotrzebowanie na Areny z "niższym ciśnieniem” podczas rozgrywki sprawiło, że uznaliśmy, iż nadszedł czas ponownie skupić się na idei Potyczek... i po drodze dokonać kilku ważnych udoskonaleń.

W Warlords of Draenor Potyczki powrócą jako forma nierankingowej gry na Arenach i pozwolą ci stanąć w kolejce do 2v2 lub 3v3 walk z przyjaciółmi lub samemu. Wygrane Potyczki będą nagradzać cię punktami Honoru i losowym bonusem, którym może być złoto, więcej punktów Honoru, mała ilość punktów Conquest lub ewentualnie coś zupełnie innego. Uważamy, że będzie to świetny sposób dla zawodników, którzy nie próbowali wcześniej swoich sił na Arenach aby się sprawdzić, a doświadczonym graczom pozwoli eksperymentować z alternatywnymi specjalizacjami lub talentami, nie martwiąc się o miejsce w rankingu.

Ale poczekaj, jest tego więcej: System zapraszania widza

Podczas gdy Potyczki powinny zapewnić dużo opcji spokojniejszej rozgrywki PvP, chcieliśmy też zająć się rozgrywką na najwyższym poziomie. Organizatorom turniejów, często z wykorzystaniem różnych zewnętrznych dodatków, udało się stworzyć swego rodzaju "tryb widza" i rozgrywać turnieje w sieci, ale wymagało to od nich sporej gimnastyki aby to rzeczywiście działało. Chcielibyśmy uprościć ten proces i dać więcej możliwości twórcom addonów tak, aby społecznościowe turnieje były łatwiejsze do prowadzenia, organizowania, zarządzania i transmitowania.

Nasz nowy System Zapraszania Widza pozwoli organizatorowi meczu zaprosić dwie drużyny do gry przeciwko sobie w spektaklu PvP o nazwie Gra Wojenna (War Game). Gdy mecz się zacznie, wszyscy w grupie organizatora meczu będą mogli oglądać te dwa zespoły podczas starcia. Będziemy także udostępniać tę funkcję twórcom addonów, dzięki czemu będą oni mogli tworzyć narzędzia dla organizatorów turnieju, pozwalające na dostosowywanie sposobu, w jaki mecz będzie prezentowany na ekranie. Ponadto zapewnimy uzbrojenie w Trybie Turnieju - specjalny zestaw przedmiotów, które mogą być używane tylko w Grach Wojennych - aby wspomóc graczy zapewniając równy poziom zawodników.

Cieszymy się z możliwości wprowadzenia tych nowych funkcji i czujemy, że pozwalają one znacznie szerszemu spektrum graczy na znalezienie typu rozgrywki PvP, który będzie ich cieszyć. Czy szukasz szansy zmierzenia się z najlepszymi z najlepszych w turnieju, czy po prostu chcesz miło spędzić czas i zrelaksować się przy drobnym rozlewie krwi, mamy nadzieję, że te aktualizacje dostarczą coś dla gracza PvP w tobie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz