WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warlords of Draenor: Spojrzenie na PvP

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Warlords of Draenor: Spojrzenie na PvP

  Caritas:
Cytat z: Nathaera (źródło)
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/3ZKJ9NYWXLFL1373505407382.jpg

Naostrzcie swoje topory! W World of Warcraft: Warlords of Draenor mnóstwo dzikich wyzwań, nagród i usprawnień interfejsu użytkownika czeka na kombatantów PvP. Wystarczy mocna budowa i silna wola, aby zmierzyć się z okrutnymi przeciwnikami – my zajmiemy się resztą.

Nowa światowa strefa PvP


Dla graczy, którzy chcą zaangażować się w walki PvP na epicką skalę, Warlords of Draenor wprowadza nową strefę światowego PvP przy północno-wschodnim wybrzeżu Tanaan Jungle (Dżungli Tanaanu). To nowe doświadczenie wiąże się z szalejącą bitwą, która nie ma wyraźnego początku ani końca – zamiast tego oferuje stale rozwijające się cele dla uczestników walk. Będą przedmioty do gromadzenia, stworzenia do przywołania i mnóstwo działań na wielu poziomach. Podczas gdy do walki można przyłączyć się przed 100. poziomem, może się okazać, że ugryzłeś więcej niż możesz przełknąć – wchodzisz na własne ryzyko!

Przy pierwszym przystąpieniu do walki zaprezentowane zostaną ci cele na podstawie aktualnego statusu bitwy. Im bliżej bazy przeciwnika się znajdziesz, tym trudniejsze będą stawać się twoje zadania. Cele zmieniać się będą w jednej chwili w oparciu o wydarzenia w strefie i możesz znaleźć się w sytuacji, gdy szybko zmienisz swe działania z ofensywnych na odbudowę fortecy i zbieranie potrzebnych do tego materiałów. Do dyspozycji twojej drużyny będą też frakcyjne pojazdy i niektóre wojenne machiny Żelaznej Hordy.

Aby zapewnić prawdziwie epickie doświadczenie światowego PvP, liczba graczy i ilość członków frakcji dozwolonych w strefie nie będzie ograniczona. Nie martw się jednak - z technologią międzyserwerową liczba potencjalnych sojuszników (i wrogów) jest większa niż kiedykolwiek.

Punkty pola bitwy, ulepszenia interfejsu i uaktualnione nagrody

Tablica wyników jest aktualizowana w celu zapewnienia lepszego wglądu w twoją skuteczność na polu walki. Nowa statystyka nazywana Battleground Score (punktami pola bitwy) uwzględniać będzie rozgrywkę opartą na celach takich jak zwrócenie flagi, przerywanie przechwytywania celu, leczenie, zadawanie obrażeń i wiele innych.

Dodatkowo liczniki czasu flag oraz innych celów będą również widoczne na mapie wraz z dodatkową animacją. Pozwoli to na łatwiejsze identyfikowanie czasu do osiągnięcia celu przez graczy każdej strony, do obrony lub ataku czy też zakłócenia przechwytywania celu.

Do zwycięzców należą łupy... a my podnosimy stawkę na polach bitwy jeszcze wyżej. Wygrywanie pól bitwy może zapewnić graczom dodatkowe losowe nagrody takie jak przedmiot z zestawu PvP, losowy przedmiot typu bind-on-equip (powiązany po założeniu), rzeczy zużywalne i więcej.

Próba Gladiatora

Jeśli szukasz wspaniałych arenowych wrażeń, to Próba Gladiatora jest dla ciebie. Opierając się na tym samym systemie co serwer turniejowy (Arena Tournament realm), gracze, którzy zgłoszą się do Próby Gladiatora będą mogli kupować sprzęt, ulepszenia (enchants) i klejnoty od sprzedawcy, a następnie sprawdzić swe umiejętności w batalii z innymi graczami. Tak jak na serwerze turniejowym, pula równej jakości sprzętu i przedmiotów będzie dostępna dla wszystkich graczy, stawiając aspirujących gladiatorów na równi wraz z rozpoczęciem zawodów.

Każdy gracz będzie mógł zapisać się do kolejki do tej nowej funkcji, gdy będzie ona dostępna, ale punkty rankingowe można zarobić tylko w określonych dniach i godzinach w tygodniu, w którym zaczyna się rywalizacja. To pomoże w stworzeniu bardziej skoncentrowanej puli kombatantów, pozwalając na dokładniejsze dopasowanie graczy przez system na podstawie umiejętności i zapewniając, iż rankingowe walki przyniosą wysoce konkurencyjne doświadczenie.

Będziesz mógł ćwiczyć w dowolnym momencie poza tym czasem, ale jeśli chcesz zdobyć prestiżowe nagrody, musisz doskonalić swoje umiejętności i wspinać się na szczyt drabiny rankingowej w wyznaczonych terminach. Nie chcemy też zbyt mocno karać ludzi za ominięcie jednej lub dwóch walk i szukamy dróg, dzięki którym system zachowa właściwą równowagę między elastycznością i konkurencyjnością rywalizacji .

Podamy więcej informacji na temat tego systemu w miarę postępów prac. W międzyczasie nie pozwólcie, by te ostrza zardzewiały!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz