WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.4: Zapowiedź rajdu Siege of Orgrimmar

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 5.4: Zapowiedź rajdu Siege of Orgrimmar

  Tommy:
/Files/hearthstoneIcon.pngDo 20:00 trwa jeszcze loteria z kluczami do bety Hearthstone: Heroes of Warcraft!

Cytat z: Nethaera (źródło)
/Files/54_raidpreview_1.jpg

Napięcie spowodowane arogancją Garrosha Hellscreama osiągnęło punkt krytyczny wraz ze zniszczeniem zesłanym na Vale of Eternal Blossoms. Nadszedł czas, żeby liderzy Przymierza i Hordy przystąpili do oblężenia stolicy Hellscreama i próby obalenia okrutnego Wodza raz na zawsze!

Nowy rajd Siege of Orgrimmar (Oblężenie Orgrimmaru) będzie się rozgrywał w dwóch różnych lokacjach. Pierwszą z nich będzie Vale of Eternal Blossoms, gdzie gracze będą musieli poradzić sobie z efektami złowrogich machinacji Garrosha. Zatrucie przez niego Pools of Power przy pomocy Serca Y’shaarja wywołało przerażające zmiany, dotykające samej ziemi oraz zamieszkujący je lud.


Po sprostaniu wyzwaniom w Dolinie członkowie Hordy i Przymierza poprowadzą swe siły pod sam Orgrimmar. Muszą oni przebrnąć przez zewnętrzny pierścień obronny zanim będą mogli chociaż pomyśleć o konfrontacji z orkiem będącym w samym centrum. Dla wielu może się to okazać zbyt trudnym zadaniem…

Jednak głowa do góry – nie zostawimy Was samym sobie bez odrobiny pomocy. Czeka przed Wami 14 nowych wyzwań i pomyśleliśmy, że dobrze by było, gdyby główny projektant potyczek Ion “Watcher” Hazzikostas odpowiednio naświetlił sytuację.

Immerseus
Starożytni mieszkańcy Pandarii dostrzegli, jak ważne są moce wypływające z Pools of Power i zbudowali podziemny system akweduktów w celu zabezpieczenia wód i nawadniania Vale of Eternal Blossoms. Złowieszcze siły zanieczyściły te wody, zaś Immerseus stanowi nienaturalny obraz rozpaczy Doliny.

Ion Hazzikostas – Chcieliśmy, żeby ten boss był pierwszą, ogromną i przerażającą rzeczą, jaką zobaczycie wchodząc do rajdu, podobnie do Lorda Marrowgara w Icecrown Citadel. Walka dla graczy z dłuższym stażem i być może kolekcjonerów petów może przypominać Viscidusa z Temple of Ahn’Qiraj.


The Fallen Protectors
Obrońcy z Shado-Pan i Golden Lotus będący w Vale of Eternal Blossoms znaleźli się w epicentrum niszczycielskiego ciosu, który zdewastował Dolinę i rozerwał swych wiernych strażników przy pomocy mrocznych energii. Ich duchy błąkają się teraz w miejscu, które mieli chronić, i są pełne nienawiści spowodowanej tą porażką.

Ion Hazzikostas – Gdy już zdecydowaliśmy o tym, że trwale zmienimy Pandarię przy pomocy tego, co uwolnił Garrosh niszcząc wschodnią część Doliny, siłą rzeczy musieliśmy zrobić coś z ukochanymi członkami frakcji Golden Lotus, którzy uprzednio zlecali Wam zadania. No cóż, teraz macie ostatnią szansę na wyciągnięcie od nich epickich przedmiotów.

Norushen
Niektórzy twierdzą, że mogu zostali stworzeni na wzór tego dzieła Tytanów, pozostawionego przez twórców pod Pandarią z zadaniem pilnowania najmroczniejszych i najbardziej niebezpiecznych sekretów kontynentu.

Ion Hazzikostas – Spostrzegawczy gracze mogą kojarzyć Norushena ze scenariusza Dark Heart of Pandaria. Podczas procesu deweloperskiego zdecydowaliśmy, że to dzieło Tytanów miało chronić Vault of Y’Shaarj i umieściliśmy jego model w scenariuszu, żeby zapowiadał to, co czeka na Was w nowym rajdzie.


Sha of Pride
Siódme sha było ostatnim z brzemion Shaohao, które spowiło ziemię we mgle i czekało przez milenia. Gdy Garrosh obudził Serce Y’Shaarja, siła jego arogancji sprawiła, że w komnacie, w którym je wykopano, zebrały się mroczne moce.

Ion Hazzikostas – Ta walka i potyczka z Norushanem są mocno połączone pod względem koncepcyjnym. Norushen żąda od bohaterów wyzbycia się dumy zanim wpuści ich do Vault of Y’Shaarj, i jak tylko tam wejdą i zaatakują Sha of Pride to natychmiast dowiedzą się, czemu to miało służyć.


Galakras
Podczas wydarzeń w Twilight Highlands między przywódczynią Zaelą a Wodzem Garroshem utworzyła się więź, w wyniku której ona i jej orkowie z klanu Dragonmaw poprzysięgli Garroshowi lojalność. Dosiadając straszliwego Galakrasa, Zaela nadzoruje flotę obronną Orgrimmaru.

Ion Hazzikostas – Jak lepiej rozpocząć walkę w skrzydle o tematyce wojennej jeśli nie desantem na plażę pełną placówek wroga? Chcieliśmy, aby ta potyczka polegała na podzieleniu rajdu na grupy zajmujące wrogie wieże, broń przeciwlotniczą i odpierające fale atakujących przeciwników, zaś sam Galakras jest wisienką na torcie całej walki.

Iron Juggernaut
Zmechanizowany strach w czystej postaci, zaprojektowany, żeby w równym stopniu szerzyć przerażenie i zniszczenie, jest najważniejszą figurą na polu machin wojennych Garrosha. Stworzony na obraz potężnego skorpiona wojennego Kor’kron Iron Juggernaut broni bram Orgrimmaru miażdżąc każdego, kto rzuca wyzwanie Prawdziwej Hordzie Garrosha.

Ion Hazzikostas – Ten boss powstał w wyniku wyjątkowo gwałtownej burzy mózgów. Zaczęło się od pomysłu swego rodzaju czołgu. Skończyło się na mechanicznym skorpionie strzelającym laserem z ogona, z miotaczem płomieni w paszczy, wiertłem i piłą zamiast szczypiec i wieloma, wieloma działami. Artyście, który to wymyślił wisimy drinka albo trzy.


Kor’kron Dark Shaman
Karomm i Kardris przeszkolili tysiące szamanów w sztuce proszenia żywiołów o wsparcie. Jednak armia Garrosha nie prosi – ona bierze co chce ku chwale Prawdziwej Hordy. Mroczny szamanizm zmusza żywioły do posłuszeństwa, przekształcając je w spalony popiół, nieczyste wody i toksyczne powietrze.

Ion Hazzikostas – Jednym z pryncypiów rządzących Prawdziwą Hordą Garrosha jest odrzucenie wszelkiej formy demonicznej magii, więc gdy chcieliśmy stworzyć potyczkę z bossem używającym magii wyobraziliśmy sobie, jak wyglądałby szamanizm w armii Garrosha. Wygląd tych dwóch jeźdźców wilków był inspirowany tradycyjnym modelem jednostki szamana z Warcraft III i cieszymy się, że przy odrobinie szczęścia gracze kierujący szamanami po zwycięskiej potyczce będą mieli szansę na zdobycie takiego wyglądu.


General Nazgrim
Kiedyś piechur w służbie byłego Wodza – Thralla, Generał Nazgrim szybko wspiął się po szczeblach kariery oficerskiej po chwalebnych zwycięstwach w Grizzly Hills i zatopionym mieście Vashj’ir. Nazgrim, kierowany niezachwianą lojalnością wobec Hordy i honorem będzie jej bronił do ostatniej kropli krwi.

Ion Hazzikostas – Decyzja o tym, że Nazgrim będzie bossem rajdowym była kontrowersyjna i trudna, bo gracze Hordy widzieli, jak awansuje na kolejne stanowiska oficerskie, od sierżanta do generała. W przeciwieństwie do wielu bossów rajdowych, nie jest on zły, jest zwyczajnie żołnierzem lojalnym Orgrimmarowi i po prostu nie ma wyboru, musi bronić stolicy. Oczywiście członkowie Przymierza zupełnie inaczej postrzegają jego „szlachetne” uczynki z przeszłości…


Malkorok
Malkorok podczas kampanii w Pandarii był najbardziej zaufanym porucznikiem Garrosha. Kiedy Wódz potrzebował ochotnika, żeby napełnić go mocą Y’Shaarja, oczywistym było, że to właśnie Malkorok zgłosi się bez wahania.

Ion Hazzikostas – Gracze, którzy po zakończeniu jeszcze chwilę posiedzieli w scenariuszu Dark Heart of Pandaria mogli się spodziewać, że niedługo skrzyżują bronie z Malkorokiem. Jest on w tej instancji bossem w stylu Patchwerka, aczkolwiek posiada trochę więcej umiejętności niż wspomniana abominacja z Naxxramas.


Spoils of Pandaria
Garrosh spoglądając na Pandarię widział, jak dużo mocy czeka, żeby po nią sięgnąć. Podczas kampanii Garrosh gromadził bronie, skarby i artefakty pandarenów, mogu i mantydów. Przetrzymuje się je w magazynie wewnątrz podziemnej bazy, chronionej tajemniczym systemem obronnym, który wygląda na dzieło Tytanów.

Ion Hazzikostas – Podczas rozważań nad rozkładem i wyglądem pomieszczeń w bazie Garrosha stworzyliśmy magazyn, w którym przechowywane są wszelkiego rodzaju zdobyczne artefakty, bronie i inne skarby splądrowane przez Hordę podczas kampanii w Pandarii. Już dawno nie było potyczki w rajdzie bez żadnego konwencjonalnego bossa – tutaj będzie chodziło o to, żeby wyłączyć system obronny zanim wysadzi was w powietrze.

Thok the Bloodthirtsty
Gdy odkryto Isle of Giants w pobliżu wybrzeży Pandarii, Garrosh wysłał swoich ludzi, żeby pochwycili najstraszniejsze z bestii i podporządkowali je jego woli. Niezliczeni orkowi łowczy i treserzy skończyli w paszczy Thoka podczas prób okiełznania go, ale jego głód krwi nie został nasycony.

Ion Hazzikostas – W poprzedniej komnacie znajdowały się nieżywe przedmioty zdobyte przez Garrosha, w tej zaś znajdziecie menażerię bestii i stworzeń z Pandarii. Nie wiedzieliśmy, co wsadzić do klatek, więc wsadziliśmy wszystko – od nietoperzy, przez sauroki do yeti ze szczytów Kun-Lai. No i jest jeszcze ten niepozorny ślimak, którego Garrosh gdzieś znalazł…


Siegecrafter Blackfuse
Helix Blackfuse był jedynym goblinem posiadającym odpowiednią kombinację sprawności inżynieryjnej, profesjonalizmu i okrutności zadowalającą wymagania Garrosha stawiane głównemu inżynierowi Prawdziwej Hordy. Blackfuse ma serce najemnika kochające swoje dzieła w takim samym stopniu, jak złoto zdobyte przy ich pomocy. Związał on swój los na zawsze ze swoim patronem i Wodzem.

Ion Hazzikostas – Oprócz zaprawionej w bojach piechoty przygotowującej się do wojny w podziemnych koszarach Garrosha jego armia potrzebuje również potężnych machin wojennych. Główną rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę podczas tej potyczki jest przenośnik taśmowy w kształcie litery U, na który gracze będą musieli wskakiwać i przeszkadzać w tworzeniu nowych machin. Spostrzegawczy gracze dostrzegą pewnie, że części na taśmie to komponenty Iron Juggernauta, którego pokonali wcześniej z dodatkiem pewnej ilości bomb – bo kiedy jesteś goblinem, to nie ma czegoś takiego jak „za dużo bomb”.


Paragons of the Klaxxi
Klaxxi’va Paragons to dziewięciu starożytnych czempionów mantydów, którzy walczyli przeciwko Empress Shek’zeer. Jednak, tak jak wszyscy mantydzi, lojalni są innym siłom. Gdy Garrosh wydobył serce Y’Shaarja paragoni podążyli za szeptem swego starożytnego pana do żelaznych sal pod Orgrimmarem.

Ion Hazzikostas – Po załatwieniu August Celestials na Timeless Isle i „uwolnieniu” Upadłych Golden Lotus z ich wiecznego cierpienia, nasi bohaterowie muszą stawić czoło Paragonom Klaxxi. Niespodzianka. W każdym razie gracze, którzy zdobyli reputację Exalted z frakcją Klaxxi i byli spostrzegawczy podczas wędrówki po ich podziemnych świętych komnatach mogli się tego spodziewać.


Garrosh Hellscream
Garrosh, syn Grommasha Hellscreama, po raz pierwszy dowiedział się o heroizmie ojca gdy Thrall natrafił na tego młodego orka w Outland. Nasiona dumy zostały zasiane. Garrosh zapewnił zwycięstwa Hordy w Northrend i, już jako Wódz, skonsolidował moc Hordy podczas chaosu Kataklizmu. Jednak jego wizje o supremacji orków sprowadziły oblegające armie pod sam Orgrimmar… a Garrosh właśnie na to liczył.

Ion Hazzikostas – Mimo, że walka odbywa się w sali tronowej pod miastem Orgrimmar, daleko od wybrzeży Pandarii, to Garrosh pozostaje głównym złym tego dodatku, dlatego uważamy, że podczas walki powinniście czuć jego połączenie z linią fabularną Pandarii. Garrosh włada mocą Y’Shaarja, która dała początek sha, a gracze będą zmuszeni do walki w lokacjach, w których sha najmocniej się objawiło. Na końcu, gdy Garrosh będzie przyparty do muru, będzie musiał podjąć decyzję podobną do tej, którą niegdyś zgubiła jego ojca.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz