WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warsong Gulch

Opis

Warsong Gulch jest sztandarowym przykładem pola bitew, polegającego na zdobywaniu flagi. W grze bierze udział po 10 reprezentantów Hordy i Przymierza, którzy toczą walkę o flagi, ulokowane w dwóch, symetrycznych bazach.

Gdy jedna ze stron zdobędzie flagę drużyny przeciwnej, musi bezpiecznie ją przetransportować do swojej bazy z flagą. Flagi można odbijać, zabijając przeciwnika i używając flagi. Aby zdobyć punkt, flaga danej drużyny musi znajdować się w bazie.

Gdy gracz dzierżący flagę przeciwnej drużyny wbiegnie w obszar swojej flagi, punkt jest automatycznie naliczany.

  • Styl rozgrywki: Flaga do zdobywania
  • Miejsce: Granica Ashenvale i Barrens (Kalimdor)
  • Limity: gracze 10-70 poziomowi (rozbici na kategorie: 10-19, 20-29, 31-39, 41-49, 51-59, 60-69 i 70)
  • Maksymalna liczba graczy w grupie: 10 Horda/10 Przymierze
  • Warunki wygranej: Zdobycie trzech flag

Flagi

  • Użycie flagi przeciwnika spowoduje jej podniesienie
  • Naciśnięcie prawym przyciskiem myszy na ikonie flagi podczas jej niesienia, powoduje jej upuszczenie.
  • Efekty dające nietykalność, używanie wierzchowców oraz używanie efektów ukrywających, nie pozwala graczowi na podnoszenie flagi. Użycie tych efektów w czasie niesienia flagi, powoduje jej natychmiastowe upuszczenie.
  • Jeśli przeciwnik upuścił flagę, i aktualnie nie jest ona niesiona, naciśnięcie prawym przyciskiem myszy na niej spowoduje jej przywrócenie do bazy.
  • Przyniesienie flagi przeciwnika do miejsca startowego twojej flagi, podczas gdy ona się tam znajduję, powoduje:
    • Zaliczenie punktu dla twojej drużyny
    • Ustawienie obydwu flag na swoich miejscach po krótkim czasie (minuta lub mniej)
  • Wszyscy gracze otrzymują wiadomość, gdy tylko jedna z flag zostaje podniesiona, upuszczona, przywrócona do bazy lub doniesiona przez drużynę przeciwną.
  • Trzykrotne zdobycie flagi powoduje wygraną danej drużyny i uzyskanie honoru za grę oraz otrzymanie honorowych odznak Warsong Gulch.

Informacje

  • Na polu bitwy można znaleźć trzy odnawiające się Power-upy: m.in. regenerację i buty szybkości
  • Użycie zwłok przeciwnika uniemożliwia mu zmartwychwstanie przy pomocy czaru lub wstąpienia w ciało. Możesz również zdobywać pieniądze lootując ciało.
  • Duchowi Przewodniczy na cmentarzu każdej z frakcji co pewien czas przywracają do świata żywych duchy graczy, zgromadzonych wokół nich. Jeśli zmarłych graczy jest zbyt wielu, niektórzy z nich muszą poczekać na swoja kolei.
  • Warlockowie nie mogą używać rytuału przywołania gdy przebywają na tym polu bitew.
  • Zmarli Łowcy i Warlockowie zmartwychwstają wraz ze swoim chowańcami na cmentarzu lub poprzez odzyskanie ciała.

Bonusowy Honor

Za wykonywanie różnych zadań otrzymasz bonusowy honor. Te punkty honoru są przeliczane w formie „Bonusowych Uśmierceń” jedno bonusowe uśmiercenie jest równoznaczne z honorowym zabójstwem jednej, maksymalno poziomowej postaci. Punkty honoru za te bonusowe uśmiercenia nie są dzielone miedzy graczy. Ilość bonusowego honoru zależy od serwera i bazuje na ilości graczy biorącej udział w PvP. Bonusowy Honor możesz uzyskać za spełnienie jednego z poniższych warunków:

  • Doniesienie flagi do bazy - 3 Bonusowe Uśmiercenia (za każdą)
  • Wygrana - 1 Bonusowe Uśmiercenie