WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Eye of the Storm

Opis

Eye of the Storm jest nowym, ekscytującym polem bitew ulokowanym w Netherstormie w Outlandzie, łączącym styl gry zdobądź-i-utrzymaj z zdobądź-flagę.

W grze bierze udział 15 wysoko poziomowych przedstawicieli Przymierza przeciwko 15 reprezentantom Hordy, walczących na dwóch unoszących się masach skalnych. Te dwie swoiste wyspy połączone są trzema mostami. Dodatkowo cztery wieże wznoszące się na polem bitwy zapewniają miejsce dla potyczek, podczas gdy na środku mapy pojawia się pojedyncza flaga, o którą walczą zespoły.

  • Styl rozgrywki: Utrzymywanie 4 przyczółków i flaga do zdobywania
  • Miejsce: Outland (Netherstorm)
  • Limity: gracze 61-70 poziomowi ( rozbici na kategorie: 61-69 i 70 )
  • Maksymalna liczba graczy w grupie: 15 Horda/15 Przymierze
  • Warunki wygranej: Zgromadzenie 2000 punktów zwycięstwa

Informacje

  • Drużyny Hordy i Przymierza, liczące do 15 graczy, konkurują o kontrolę nad 4 wieżami rozsianymi po polu bitwy i o zdobywanie flagi.
  • Każda przejęta wieża generuje punkty zwycięstwa dla zespołu, który utrzymuje ją w swoim posiadaniu. Im więcej wież jednocześnie kontroluje dana drużyna, tym szybciej zyskuje cenne punkty.
  • Pierwszy zespół, który uzbiera 2000 punktów zwycięstwa, wygrywa.
  • Gracze uzyskują punkty dla swojej drużyny również za przejęcie i zwrócenie flagi ulokowanej w centrum mapy, do jednej z posiadanych wież.
  • Zarówno zwycięski jak i przegrany zespół otrzymuje punkty honoru po zakończeniu bitwy na Eye of th Storm, jako że ilość zebranych punktów zwycięstwa przelicza się w linii prostej na ilość otrzymywanego przez graczy honoru.
  • W czasie walk, gracze zdobywają honorowe odznaki Eye of The Storm, które są używane jako częściowa opłata za przeróżne nagrody.
  • W przeciwieństwie do innych pól bitew, Eye of the Strom nie posiada tradycyjnego wejścia w postaci portalu łączącego go ze światem zewnętrznym. Jedynym sposobem aby się na niego dostać, jest rozmowa z Bitewnym mistrzem Eye of the Storm w jednej ze stolic.

Kontrolowanie czterech wież

  • Kontrola nad jedna wieża powoduje powolny napływ punktów zwycięstwa dla twojej drużyny. Zdobywanie dodatkowych wież przyśpiesza napływ punktów.
  • Cztery wieże na Eye of the Storm są łatwo rozpoznawalne po wyglądzie. Zaliczają się do nich Ludzka wieża, ruiny Draenei, popsuty Fel Reaver i wieża Krwawych Elfów.
Draenei Ruins Mage Tower Fel Reaver Ruins Blood Elf Tower
  • Zdobycie każdej wieży nie wymaga od danej drużyny niczego więcej, jak przebywania na terenie, na którym się ona znajduje. Nie ma potrzeby używania specjalnych przedmiotów lub wskaźników aby rozpocząć proces przejmowania.
  • Im więcej członków zespołu znajduje się na terenie przejmowania, tym szybciej wieża jest przejmowana ( do 5 graczy; większa ilość nie wpływa dalej na szybkość)
  • Jeśli już znajdujesz się w posiadaniu wieży, przeciwna drużyna może wkroczyć do niej i wykraść ją z twojego posiadania. Wystarczy, że oczyści teren obrońców i będzie w niej przebywać.

Flaga

  • Pojawia się jedna flaga pośrodku mapy, na głazie łączącym dwie masy skalne.
  • Gracze mogą zdobywać punkty zwycięstwa, transportując flagę do jednej z wież posiadanych przez ich drużynę.