WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Alterac Valley

Opis

Dawno temu, jeszcze zanim wybuchła Pierwsza Wojna, warlock Gul'dan wypędził orczy klan zwany Frostwolves do doliny, ukrytej głęboko w samym sercu gór Alterac. To właśnie tutaj, w południowej części doliny, koczował klan Frostwolves zanim narodził się Thrall.

Po triumfalnym zjednoczeniu klanów przez Thralla, Frostowlves, dowodzeni przez orczego szamana Drek'Thara, postanowili pozostać w dolinie, która tak długo była ich domem. Jednakże, spokój Frostwolves został zburzony po pojawieniu się w dolinie krasnoludzkiej ekspedycji Stormpike'ów.

Stormpike'owie osiedlili się w dolinie w poszukiwaniu surowców i antycznych relikwii. Mimo intencji, krasnoludzka obecność wznieciła konflikt z orkami Frostwolf z południa, którzy postanowili wypędzić intruzów ze swoich ziem.

  • Styl rozgrywki: Przejmowanie i niszczenie wież na drodze ku zabiciu wrogiego generała
  • Miejsce: Eastern Kingdoms ( Alterac/Hillsbrad Foothills )
  • Limity: gracze 51-70 poziomowi ( rozbici na kategorie: 51-59, 60-69 i 70)
  • Maksymalna liczba graczy w grupie: 40 Horda/40 Przymierze
  • Minimalna liczba graczy w grupie: 20 Horda/20 Przymierze
  • Warunki wygranej: Zabicie wrogiego generała

Informacje

  • Do Alterac Valley można dotrzeć udając się do Hillsbrad Foothills. Wejście dla Przymierza znajduje się na północ od Southshore, a dla Hordy na północny wschód od Tarren Mill.
  • W celu utrzymania zbalansowanej liczebności zespołów w Alterac Valley, gracze dostają się na pole bitwy na zasadzie jednen-na-jednego (tj. jeśli na polu bitwy jest 30 graczy po każdej ze stron, a w kolejce znajduje się 10 graczy Przymierza o 2 graczy Hordy, tylko dwóch graczy dostanie do środka, zwiększając liczbę graczy do 32 po każdej stronie).
  • Ikony na mapie obrazują stan Wież, Cmentarzy i Kopalni.
  • Gdy tylko ktoś zacznie przejmować kontrolę nad Wieżą, Cmentarzem lub Kopalnią, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni z pomocą „krzyku” herolda.
  • Zabicie generała kończy grę i jest nagradzane punktami honoru, przydzielanymi na podstawie lokacji, które znajdują się pod kontrolą twojej strony.
  • Zmarli Łowcy i Warlockowie zmartwychwstają wraz ze swoim chowańcami na cmentarzu lub poprzez odzyskanie ciała.
  • Większość przedmiotów zdobytych z ciał przeciwników na Alterac Valley, jest usuwana z inwentarza zaraz po opuszczeniu pola bitem, aby zapewnić równy start w czasie nowych rozgrywek.
  • Warlockowie nie mogą używać rytuału przywołania gdy przebywają na tym polu bitew.
  • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na martwym wrogu uniemożliwia jego wskrzeszenie.
  • Reputacja: otrzymujesz reputację tylko wtedy, gdy byłeś w „złych stosunkach” z wrogim graczem, który właśnie umarł i wykonałeś jakąś szkodliwą dla niego akcję, tj. zaatakowałeś go i zadałeś mu obrażenia, uleczyłeś kogoś, nałożyłeś buff lub jakąś inną czynność, która oznacza, że udzielasz się w bitwie.

Bonusowy Honor

Za wykonywanie różnych zadań otrzymasz bonusowy honor. Te punkty honoru są przeliczane w formie „Bonusowych Uśmierceń”, jedno bonusowe uśmiercenie jest równoznaczne z honorowym zabójstwem jednej maksymalno poziomowej postaci. Punkty honoru za te bonusowe uśmiercenia nie są dzielone miedzy graczy. Ilość bonusowego honoru zależy od serwera i bazuje na ilości graczy biorącej udział w PvP. Bonusowy Honor jest uzyskiwany przez wszystkich graczy danej strony, która spełni jeden z poniższych warunków:

  • Zabicie wrogiego generała - 6 Bonusowych Uśmierceń
  • Zabicie wrogiego kapitana - 3 Bonusowe Uśmiercenia
  • Zabicie wrogiego porucznika/dowódcy - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdego)
  • Zniszczenie wieży przeciwnika - 2 Bonusowe Uśmiercenia (za każdą)
  • Utrzymanie swojego kapitana przy życiu (na końcu gry) - 2 Bonusowe Uśmiercenia
  • Posiadanie nienaruszonej wieży (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdą)
  • Posiadanie cmentarza (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdy)
  • Posiadanie kopalni (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdą)

Bonusowy Honor otrzymują wszyscy gracze, którzy znajdują się na polu bitwy na końcu rozgrywki.

Jeśli gra zakończy się w czasie poniżej godziny, jest przyznawane mniej Bonusowego Honoru za kontrolowanie kopalni, cmentarzy i zabicie generała (zwycięstwo).