Opis
Dawno temu, jeszcze zanim wybuchła Pierwsza Wojna, warlock Gul'dan wypędził orczy klan zwany Frostwolves do doliny, ukrytej głęboko w samym sercu gór Alterac. To właśnie tutaj, w południowej części doliny, koczował klan Frostwolves zanim narodził się Thrall.
Po triumfalnym zjednoczeniu klanów przez Thralla, Frostowlves, dowodzeni przez orczego szamana Drek'Thara, postanowili pozostać w dolinie, która tak długo była ich domem. Jednakże, spokój Frostwolves został zburzony po pojawieniu się w dolinie krasnoludzkiej ekspedycji Stormpike'ów.
Stormpike'owie osiedlili się w dolinie w poszukiwaniu surowców i antycznych relikwii. Mimo intencji, krasnoludzka obecność wznieciła konflikt z orkami Frostwolf z południa, którzy postanowili wypędzić intruzów ze swoich ziem.
- Styl rozgrywki: Przejmowanie i niszczenie wież na drodze ku zabiciu wrogiego generała
- Miejsce: Eastern Kingdoms ( Alterac/Hillsbrad Foothills )
- Limity: gracze 51-70 poziomowi ( rozbici na kategorie: 51-59, 60-69 i 70)
- Maksymalna liczba graczy w grupie: 40 Horda/40 Przymierze
- Minimalna liczba graczy w grupie: 20 Horda/20 Przymierze
- Warunki wygranej: Zabicie wrogiego generała
Informacje
- Do Alterac Valley można dotrzeć udając się do Hillsbrad Foothills. Wejście dla Przymierza znajduje się na północ od Southshore, a dla Hordy na północny wschód od Tarren Mill.
- W celu utrzymania zbalansowanej liczebności zespołów w Alterac Valley, gracze dostają się na pole bitwy na zasadzie jednen-na-jednego (tj. jeśli na polu bitwy jest 30 graczy po każdej ze stron, a w kolejce znajduje się 10 graczy Przymierza o 2 graczy Hordy, tylko dwóch graczy dostanie do środka, zwiększając liczbę graczy do 32 po każdej stronie).
- Ikony na mapie obrazują stan Wież, Cmentarzy i Kopalni.
- Gdy tylko ktoś zacznie przejmować kontrolę nad Wieżą, Cmentarzem lub Kopalnią, wszyscy gracze zostaną o tym powiadomieni z pomocą „krzyku” herolda.
- Zabicie generała kończy grę i jest nagradzane punktami honoru, przydzielanymi na podstawie lokacji, które znajdują się pod kontrolą twojej strony.
- Zmarli Łowcy i Warlockowie zmartwychwstają wraz ze swoim chowańcami na cmentarzu lub poprzez odzyskanie ciała.
- Większość przedmiotów zdobytych z ciał przeciwników na Alterac Valley, jest usuwana z inwentarza zaraz po opuszczeniu pola bitem, aby zapewnić równy start w czasie nowych rozgrywek.
- Warlockowie nie mogą używać rytuału przywołania gdy przebywają na tym polu bitew.
- Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na martwym wrogu uniemożliwia jego wskrzeszenie.
- Reputacja: otrzymujesz reputację tylko wtedy, gdy byłeś w „złych stosunkach” z wrogim graczem, który właśnie umarł i wykonałeś jakąś szkodliwą dla niego akcję, tj. zaatakowałeś go i zadałeś mu obrażenia, uleczyłeś kogoś, nałożyłeś buff lub jakąś inną czynność, która oznacza, że udzielasz się w bitwie.
Bonusowy Honor
Za wykonywanie różnych zadań otrzymasz bonusowy honor. Te punkty honoru są przeliczane w formie „Bonusowych Uśmierceń”, jedno bonusowe uśmiercenie jest równoznaczne z honorowym zabójstwem jednej maksymalno poziomowej postaci. Punkty honoru za te bonusowe uśmiercenia nie są dzielone miedzy graczy. Ilość bonusowego honoru zależy od serwera i bazuje na ilości graczy biorącej udział w PvP. Bonusowy Honor jest uzyskiwany przez wszystkich graczy danej strony, która spełni jeden z poniższych warunków:
- Zabicie wrogiego generała - 6 Bonusowych Uśmierceń
- Zabicie wrogiego kapitana - 3 Bonusowe Uśmiercenia
- Zabicie wrogiego porucznika/dowódcy - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdego)
- Zniszczenie wieży przeciwnika - 2 Bonusowe Uśmiercenia (za każdą)
- Utrzymanie swojego kapitana przy życiu (na końcu gry) - 2 Bonusowe Uśmiercenia
- Posiadanie nienaruszonej wieży (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdą)
- Posiadanie cmentarza (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdy)
- Posiadanie kopalni (na końcu gry) - 1 Bonusowe Uśmiercenie (za każdą)
Bonusowy Honor otrzymują wszyscy gracze, którzy znajdują się na polu bitwy na końcu rozgrywki.
Jeśli gra zakończy się w czasie poniżej godziny, jest przyznawane mniej Bonusowego Honoru za kontrolowanie kopalni, cmentarzy i zabicie generała (zwycięstwo).