Patch 4.2: Wstępne Q&A na temat Dungeon Journal
Cytat z: Vaneras (źródło)
Wraz z patchem 4.2 wprowadzamy World of Warcraft Dungeon Journal (Księga instancji). Nowość ta jest obecne w zaawansowanej fazie produkcji, więc nie mamy Wam jeszcze nic do pokazania. Złożyliśmy natomiast małe FAQ zawierające nieco informacji na jej temat. Miłego czytania!
P: Co to jest Dungeon Journal?
O: Dungeon Journal to nowy element interfejsu World of Warcraft. Dzięki niemu gracze dowiedzą się więcej na temat konkretnych instancji, a także bossów je zamieszkujących, łącznie z umiejętnościami tychże bossów oraz nagrodami, które wyrzucają.
P: Jak go otworzyć?
O: Będąc wewnątrz instancji, wystarczy nacisnąć "M" (domyślny klawisz otwierania Mapy). Na pasku nawigacji pojawi się także nowy przycisk. Dungeon Journal będzie można otworzyć wszędzie - na instancji, rajdzie, na statku, etc.
P: Czy będę musiał najpierw przejść daną instancją, aby odblokować informacje o niej w Dungeon Journal?
O: Nie będą nałożone żadne limitacje. Wszyscy gracze, niezależnie od poziomu, sprzętu czy zaliczonych treści będą mogli przeglądać informacje o wszystkich bossach/instancjach/rajdach zawarte w Dungeon Journal.
P: Jakiego rodzaju informacji dostarczy Dungeon Journal?
O: Mapa instancji/rajdu zaznaczy lokalizację każdego z bossów, oznaczając je specjalnymi ikonami.
Gracze będą mogli przejrzeć informacje o bossie, klikając na ikonę bossa na mapie, lub wybierając nazwę bossa w specjalnej zakładce powiązanej ze stroną mapy danej instancji/rajdu.
Ogólne informacje o łupach zdobywanych z danej instancji również będzie można przejrzeć w specjalnej zakładce Loot, dostępnej z poziomu głównej strony instancji/rajdu. Informacje te zawierać będą listę wszystkich wypadających na instancji/rajdzie przedmiotów konkretnej jakości - zarówno z bossów, jak i z trashu.
Umiejętności bossów dostępne będą na kartach bossów, otwieranych zarówno z poziomu mapy, jak i zakładki danej instancji. Karta bossa zawierać będzie listę wszystkich najważniejszych czarów, zdolności oraz faz danej walki.
P: Czy opisy będą uproszczone, czy pełne szczegółów?
O: Opisy będą dość rozbudowane i kompletne. Naszym celem jest naświetlić odpowiednio kontekst, w ramach którego funkcjonują dane zdolności; nie będziemy jednak formułować porad odnośnie strategii. Dla przykładu, Dungeon Journal będzie czymś w stylu "ta umiejętność może powodować obrażenia graczom znajdującym się w polu działania", nie będzie mówić wprost, że "wszyscy gracze poza tankiem powinni stać za bossem podczas fazy Shield".
P: Czy to będzie dotyczyć również addów?
O: Tak. Jeśli boss będzie posiadał addy, tak jak Ascendant Council, czy Erudaxx, ich umiejętności będą także wypisane.
P: Którzy bossowie będą dołączeni w 4.2?
O: Jest to wciąż uzgadniane. Chcemy dołączyć tak dużo, jak to tylko możliwe. Podamy więcej dodatkowych informacji na ten temat w trakcie testowania funkcjonalności na Public Test Realm.
Przedstawimy bardziej wszechstronne spojrzenie na Dungeon Journal, włączając w to interfejs oraz przykłady informacji, jakie będzie zawierać w miarę zbliżania się do premiery 4.2. Bawcie się dobrze podczas szturmowania zamku!
P: Co to jest Dungeon Journal?
O: Dungeon Journal to nowy element interfejsu World of Warcraft. Dzięki niemu gracze dowiedzą się więcej na temat konkretnych instancji, a także bossów je zamieszkujących, łącznie z umiejętnościami tychże bossów oraz nagrodami, które wyrzucają.
P: Jak go otworzyć?
O: Będąc wewnątrz instancji, wystarczy nacisnąć "M" (domyślny klawisz otwierania Mapy). Na pasku nawigacji pojawi się także nowy przycisk. Dungeon Journal będzie można otworzyć wszędzie - na instancji, rajdzie, na statku, etc.
P: Czy będę musiał najpierw przejść daną instancją, aby odblokować informacje o niej w Dungeon Journal?
O: Nie będą nałożone żadne limitacje. Wszyscy gracze, niezależnie od poziomu, sprzętu czy zaliczonych treści będą mogli przeglądać informacje o wszystkich bossach/instancjach/rajdach zawarte w Dungeon Journal.
P: Jakiego rodzaju informacji dostarczy Dungeon Journal?
O: Mapa instancji/rajdu zaznaczy lokalizację każdego z bossów, oznaczając je specjalnymi ikonami.
Gracze będą mogli przejrzeć informacje o bossie, klikając na ikonę bossa na mapie, lub wybierając nazwę bossa w specjalnej zakładce powiązanej ze stroną mapy danej instancji/rajdu.
Ogólne informacje o łupach zdobywanych z danej instancji również będzie można przejrzeć w specjalnej zakładce Loot, dostępnej z poziomu głównej strony instancji/rajdu. Informacje te zawierać będą listę wszystkich wypadających na instancji/rajdzie przedmiotów konkretnej jakości - zarówno z bossów, jak i z trashu.
Umiejętności bossów dostępne będą na kartach bossów, otwieranych zarówno z poziomu mapy, jak i zakładki danej instancji. Karta bossa zawierać będzie listę wszystkich najważniejszych czarów, zdolności oraz faz danej walki.
P: Czy opisy będą uproszczone, czy pełne szczegółów?
O: Opisy będą dość rozbudowane i kompletne. Naszym celem jest naświetlić odpowiednio kontekst, w ramach którego funkcjonują dane zdolności; nie będziemy jednak formułować porad odnośnie strategii. Dla przykładu, Dungeon Journal będzie czymś w stylu "ta umiejętność może powodować obrażenia graczom znajdującym się w polu działania", nie będzie mówić wprost, że "wszyscy gracze poza tankiem powinni stać za bossem podczas fazy Shield".
P: Czy to będzie dotyczyć również addów?
O: Tak. Jeśli boss będzie posiadał addy, tak jak Ascendant Council, czy Erudaxx, ich umiejętności będą także wypisane.
P: Którzy bossowie będą dołączeni w 4.2?
O: Jest to wciąż uzgadniane. Chcemy dołączyć tak dużo, jak to tylko możliwe. Podamy więcej dodatkowych informacji na ten temat w trakcie testowania funkcjonalności na Public Test Realm.
Przedstawimy bardziej wszechstronne spojrzenie na Dungeon Journal, włączając w to interfejs oraz przykłady informacji, jakie będzie zawierać w miarę zbliżania się do premiery 4.2. Bawcie się dobrze podczas szturmowania zamku!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz