WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.2: Wstępne Q&A na temat Dungeon Journal

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 4.2: Wstępne Q&A na temat Dungeon Journal

  Tajgeer:
Cytat z: Vaneras (źródło)
Wraz z patchem 4.2 wprowadzamy World of Warcraft Dungeon Journal (Księga instancji). Nowość ta jest obecne w zaawansowanej fazie produkcji, więc nie mamy Wam jeszcze nic do pokazania. Złożyliśmy natomiast małe FAQ zawierające nieco informacji na jej temat. Miłego czytania!

P: Co to jest Dungeon Journal?
O: Dungeon Journal to nowy element interfejsu World of Warcraft. Dzięki niemu gracze dowiedzą się więcej na temat konkretnych instancji, a także bossów je zamieszkujących, łącznie z umiejętnościami tychże bossów oraz nagrodami, które wyrzucają.

P: Jak go otworzyć?
O: Będąc wewnątrz instancji, wystarczy nacisnąć "M" (domyślny klawisz otwierania Mapy). Na pasku nawigacji pojawi się także nowy przycisk. Dungeon Journal będzie można otworzyć wszędzie - na instancji, rajdzie, na statku, etc.

P: Czy będę musiał najpierw przejść daną instancją, aby odblokować informacje o niej w Dungeon Journal?
O: Nie będą nałożone żadne limitacje. Wszyscy gracze, niezależnie od poziomu, sprzętu czy zaliczonych treści będą mogli przeglądać informacje o wszystkich bossach/instancjach/rajdach zawarte w Dungeon Journal.

P: Jakiego rodzaju informacji dostarczy Dungeon Journal?
O: Mapa instancji/rajdu zaznaczy lokalizację każdego z bossów, oznaczając je specjalnymi ikonami.

Gracze będą mogli przejrzeć informacje o bossie, klikając na ikonę bossa na mapie, lub wybierając nazwę bossa w specjalnej zakładce powiązanej ze stroną mapy danej instancji/rajdu.

Ogólne informacje o łupach zdobywanych z danej instancji również będzie można przejrzeć w specjalnej zakładce Loot, dostępnej z poziomu głównej strony instancji/rajdu. Informacje te zawierać będą listę wszystkich wypadających na instancji/rajdzie przedmiotów konkretnej jakości - zarówno z bossów, jak i z trashu.

Umiejętności bossów dostępne będą na kartach bossów, otwieranych zarówno z poziomu mapy, jak i zakładki danej instancji. Karta bossa zawierać będzie listę wszystkich najważniejszych czarów, zdolności oraz faz danej walki.

P: Czy opisy będą uproszczone, czy pełne szczegółów?
O: Opisy będą dość rozbudowane i kompletne. Naszym celem jest naświetlić odpowiednio kontekst, w ramach którego funkcjonują dane zdolności; nie będziemy jednak formułować porad odnośnie strategii. Dla przykładu, Dungeon Journal będzie czymś w stylu "ta umiejętność może powodować obrażenia graczom znajdującym się w polu działania", nie będzie mówić wprost, że "wszyscy gracze poza tankiem powinni stać za bossem podczas fazy Shield".

P: Czy to będzie dotyczyć również addów?
O: Tak. Jeśli boss będzie posiadał addy, tak jak Ascendant Council, czy Erudaxx, ich umiejętności będą także wypisane.

P: Którzy bossowie będą dołączeni w 4.2?
O: Jest to wciąż uzgadniane. Chcemy dołączyć tak dużo, jak to tylko możliwe. Podamy więcej dodatkowych informacji na ten temat w trakcie testowania funkcjonalności na Public Test Realm.

Przedstawimy bardziej wszechstronne spojrzenie na Dungeon Journal, włączając w to interfejs oraz przykłady informacji, jakie będzie zawierać w miarę zbliżania się do premiery 4.2. Bawcie się dobrze podczas szturmowania zamku!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz