Patch 4.1: Jednak bez nowego rajdu!
Mamy niezbyt przyjemne wiadomości dla wszystkich tych z was, którzy aktywnie zajmują się rajdowaniem i już zacierali łapki na nowy rajd w patchu 4.1.
Blizzard postanowił opóźnić wydanie Firelands!
Jak to mówią, nie można mieć wszystkiego ;)
Blizzard postanowił opóźnić wydanie Firelands!
Cytat z: Blizzard (źródło)
Zawartość patcha 4.1/4.2
Widzieliście już, że przeprojektowane pięcioosobowe heroiczne wersje Zul’Aman i Zul’Gurub są na PTR, i zawierają całkowicie nowe mechaniki bossów, zaktualizowane epickie nagrody, i rzadkie wierzchowce, które gracze mogą spróbować okiełznać.
Możecie jednak zapytać, „gdzie jest Firelands?”
Naszym celem przy wydawaniu każdego większego patcha, a szczególnie każdego dodatku, jest uczenie się na przeszłości i użycie tej wiedzy do polepszenia jakości gry w przyszłości. Jedną z naszych największy bolączek w tempie rozwijania Wrath of the Lich King było Crusaders’ Coliseum. 10-cio i 25-cio osobowy rajd Trial of the Champion został wydany, podczas gdy wielu rajdujących było nadal zajętych zdobywaniem Ulduaru, co doprowadziło do przedwczesnego zakończenia aktywności w tejże instancji – wielu graczy nie dostało szansy doświadczenia całej zawartości podczas normalnego rozwoju dodatku.
Czerpiąc naukę z tempa rozwoju WotLK, nie czujemy aby Cataclysm potrzebował w tym momencie nowego, trudniejszego, rajdu. Jesteśmy jednak blisko i Firelands będzie częścią patcha 4.2, który powinien trafić na PTR niedługo po tym, jak patch 4.1 trafi na serwery.
Jednym z naszych długoterminowych celów przy rozwoju gry było wydawanie większej ilości regularnych aktualizacji zawartości, którą moglibyście się nacieszyć. Naszym planem jest upakowanie rzeczy takich jak rajdy, podziemia, miejsca z daily questami, w mniejsze aktualizacje zawartości, i wydawanie ich tak szybko, jak to tylko możliwe, zamiast czekać i wydać je przy okazji wielkich, ale nieczęstych aktualizacji. Naszym pierwszym znaczącym krokiem w tym kierunku, będzie patch 4.1 dla Cataclysmu, i mamy nadzieję, że reszta naszych aktualizacji zawartości będzie naśladować ten model.
To nowe, elastyczne podejście do aktualizacji pozwoli nam wydać zawartość taką jak Zul’Aman i Zul’Gurub, abyście mieli więcej wyzwań do pokonania podczas gdy my sprawimy, że płomienie Sulfurona będą jeszcze gorętsze i to drugie pojawienie się Firelord’a będzie jeszcze bardziej wyniosłe.
Podczas gdy wiemy, że niektórzy rajdujący czują się gotowi na obalenie Firelord’a po raz kolejny, wydanie epickiego rajdu już teraz, parafrazując Ragnarosa, byłoby „za wczesne!”
Widzieliście już, że przeprojektowane pięcioosobowe heroiczne wersje Zul’Aman i Zul’Gurub są na PTR, i zawierają całkowicie nowe mechaniki bossów, zaktualizowane epickie nagrody, i rzadkie wierzchowce, które gracze mogą spróbować okiełznać.
Możecie jednak zapytać, „gdzie jest Firelands?”
Naszym celem przy wydawaniu każdego większego patcha, a szczególnie każdego dodatku, jest uczenie się na przeszłości i użycie tej wiedzy do polepszenia jakości gry w przyszłości. Jedną z naszych największy bolączek w tempie rozwijania Wrath of the Lich King było Crusaders’ Coliseum. 10-cio i 25-cio osobowy rajd Trial of the Champion został wydany, podczas gdy wielu rajdujących było nadal zajętych zdobywaniem Ulduaru, co doprowadziło do przedwczesnego zakończenia aktywności w tejże instancji – wielu graczy nie dostało szansy doświadczenia całej zawartości podczas normalnego rozwoju dodatku.
Czerpiąc naukę z tempa rozwoju WotLK, nie czujemy aby Cataclysm potrzebował w tym momencie nowego, trudniejszego, rajdu. Jesteśmy jednak blisko i Firelands będzie częścią patcha 4.2, który powinien trafić na PTR niedługo po tym, jak patch 4.1 trafi na serwery.
Jednym z naszych długoterminowych celów przy rozwoju gry było wydawanie większej ilości regularnych aktualizacji zawartości, którą moglibyście się nacieszyć. Naszym planem jest upakowanie rzeczy takich jak rajdy, podziemia, miejsca z daily questami, w mniejsze aktualizacje zawartości, i wydawanie ich tak szybko, jak to tylko możliwe, zamiast czekać i wydać je przy okazji wielkich, ale nieczęstych aktualizacji. Naszym pierwszym znaczącym krokiem w tym kierunku, będzie patch 4.1 dla Cataclysmu, i mamy nadzieję, że reszta naszych aktualizacji zawartości będzie naśladować ten model.
To nowe, elastyczne podejście do aktualizacji pozwoli nam wydać zawartość taką jak Zul’Aman i Zul’Gurub, abyście mieli więcej wyzwań do pokonania podczas gdy my sprawimy, że płomienie Sulfurona będą jeszcze gorętsze i to drugie pojawienie się Firelord’a będzie jeszcze bardziej wyniosłe.
Podczas gdy wiemy, że niektórzy rajdujący czują się gotowi na obalenie Firelord’a po raz kolejny, wydanie epickiego rajdu już teraz, parafrazując Ragnarosa, byłoby „za wczesne!”
Jak to mówią, nie można mieć wszystkiego ;)
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz