WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zmiany w profesjach

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Zmiany w profesjach

  Ninger:
By przeżyć w świecie owładniętym chaosem po Cataclysm, nasi bohaterowie będą musieli nie tylko nauczyć się posługiwać nowymi mocami i walczyć coraz skuteczniejszymi brońmi, ale także rozwijać swoje talenty tworzenia tychże broni i pancerzy. Na forum World of Warcraft pojawił się post autorstwa Wryxiana, przedstawiający zmiany, które są już wykonane, w trakcie realizacji oraz planowane. Tłumaczenie posta poniżej:

Wryxian napisał :
Podczas gdy wiele zmian pojawiających się w profesjach w Cataclysm jest ciągle w przygotowaniu, chcieliśmy się z wami podzielić częścią prac, podobnie jak wysokopoziomowym rzutem oka na to czego się nauczyliśmy lub zmieniliśmy podczas procesu tworzenia. Pamiętajcie, że nie wszystkie profesje są na tym samym etapie projektowania, ale każda otrzyma tyle samo miłości i uwagi jak inne.

Zwróćcie uwagę na ten wstęp, ponieważ patrzycie na nowy poziom profesji: Illustrious Grand Master!

Miłej zabawy!

Ogólne
  • Perki będą dalej istnieć we wszystkich profesjach oraz zostaną odpowiednie ulepszone.

Blacksmithing, Leatherworking i Tailoring
  • Wiele z zielonych (a prawdopodobnie nawet niektóre niebieskie) przedmiotów stworzonych w trakcie levelowania tych profesji będzie miało losowe statystyki. W większości przypadków dwie statystyki będą stałe, a dwie - losowe. Pomysłem kryjącym się za tą zmianą jest wymieszać poziom tworzonych przedmiotów, tak żebyś nie tworzył po prostu - dla przykładu - dziesięciu par butów, które są identyczne.
  • Przedmioty jakości superior, które wymagają więcej materiałów niż inne przepisy w tym samym poziomie umiejętności będą zapewniać kilkukrotny wzrost umiejętności. Przykladowo, jeśli przepis pochłania 3 razy więcej składników, zapewni Ci 3 punkty umiejętności.
  • Wydaje nam się, że specjalizacje nie zapewniają dostatecznej elastyczności więc zostały usunięte z tych trzech profesji. Zamierzeniem takiego podziału było umożliwienie graczom poczuć się wyjątkowymi, jednak w innych profesjach odkryliśmy system działający lepiej od tego, taki jak po prostu stworzenie receptur, które możesz zdobywać wraz z upływem czasu.
  • W związku z powyższym, przedmioty wymagające wcześniej specjalizacji są teraz używalne przez wszystkich.
  • Tailoring na wysokich poziomach w Cataclysm skupi się wokół jednego rodzaju Cloth'a, który będzie mógł być uzyskany poprzez 5 różnych receptur - każda z własnymi wymaganiami materiałów i długim cooldown'em.
  • Wszystkie trzy profesje będą mogły utworzyć startowy zestaw do PvP, które będzie ulepszany nowymi recepturami co sezon. Pozwoli to na stałe utrzymanie poziomu tego wstępnego zestawu PvP poniżej setu za Hero Points.

Alchemy
  • Nowe elixiry będą miały około 75% mocy flasków. Będziesz więc mógł uzyskać ogólnie więcej punktów do statystyk dwoma eliksirami, jednak flaski będą najlepszą drogą do uzyskania bonusu do jednej statystyki ofensywnej lub defensywnej.
  • Nowy unikalny materiał używany do prawie wszystkich końcowych przepisów będzie tworzony przez alchemików i będzie miał jeden dzień cooldown'u.
  • Nowa Mysterious Potion stworzona z pospolitych materiałów regeneruje życie i manę w najróżniejszym zakresie, a czasami może zapewniać efekt innych mikstur. Zasięg zdrowia i many to od 1 do 20,000 z możliwością krytyczną. Minimalna odzyskana ilość jest jednak determinowana przez poziom umiejętności Alchemy czyniąc ją dobrym wyborem dla Alchemików by ratować samych siebie.
  • Wszystkie potiony i elixiry będą teraz używać podstawowej fiolki. Flaski dalej będą używały różnych.
  • Nowy Alchemist Stone.

Enchanting
Koszty materiałowe składników dla większości receptur będą badziej wyśrodkowane w tym ile potrzebują, podczas gdy końcowe będą dalej potrzebować dużych ilości. Celem tej zmiany jest uczynienie levelowania bardziej stabilnym i nie tworzyć niezamierzonych zawalidróg w osiąganiu wyższych poziomów umiejętności. Dodajemy minipeta dla enchanterów.

Przegląd nowych enchantów na broń w Cataclysm
  • Avalanche - szansa na zadanie obrażeń Nature przy trafieniu ciosem/czarem.
  • Elemental Slayer - jak przewidujecie, ten enchant pomoże graczom zadawać maskarujące ciosy żywiołakom.
  • Hurricane - nakładający się proc z Haste.
  • Heartsong - regeneracja many poprzez zwiększenie Spirit gdy ciągle się rzuca czary.
  • dużo więcej enchantów na maksymalny level jest ciągle w projektowaniu.

Engineering
  • Engineering jest ciągle w fazie tworzenia, jednak spodziewajcie się niesamowitych gadżetów do użycia na sobie lub przeciwnikach. Zabawki, materiały wybuchowe a nawet nowy minipet (może nawet 2). A, jeszcze potężne mechaniczne łuki i kusze jako dodatek do giwer.
  • Chcielibyśmy by Engineering pozostał umiejętnością handlową skupioną na tworzeniu zabawnych i przydatnych gadżetów dla inżyniera, jednak rozglądamy się za możliwościami stworzenia przedmiotów, która będą mogły być sprzedane innym graczom.

Inscription
  • W związku z dużą ilością nastepujących w Cataclysm zmian w klasach wiele z istniejących glifów otrzyma nowe funkcje.
  • Minor glify są nierównomierne między klasami, więc skupimy się na tym by je odkurzyć i upewnić się, że każdy otrzyma mniejsze glify które mu się spodobają.
  • Zostaną dodane nowe Darkmoon Cards z nadzieją, że będą tak super jak karta Greatness.
  • Dodamy także więcej Major glifów, jednak by być pewnym, że zostaną odpowiednio zbalansowane, prawdopodobnie poczekamy aż dodatek wejdzie w życie zanim dodamy te dla nowych umiejętności.
  • Zostaną dodane nowe i bardziej pożądane receptury na off-handy i relikwie.

Jewelcrafting
  • Niektóre kolory klejnotów zminiły się! Hit jest teraz niebieski. Mastery i Dodge są żółte. Intellect jest teraz czerwony. Te proste zmiany stworzyły odmienną sieć wycinania klejnotów.
  • Zostaną dodane nowe daily dla Jewelcraftingu.
  • Zostanie dodanych wiele nowych cięć wspomagajacych statystyki Mastery.
  • Część biżuterii w Cataclysm ma całkowicie losowe właściwości i może czasami stworzyć wersje superior i epic.
  • Jubilerzy będą mieli nowe zabawne (a przy okazji lukratywne) przedmioty jak kastety, okulary przeciwsłoneczne, monokle czy gwiezdny pył (rozsypywany na graczy dla zabawy).

Herbalism, Skining i Mining
  • Wszystkie zioła w Cataclysm mają szansę zawierać Volatile Life.
  • Nie będzie odpowiednika Lotus w Cataclysm. Alchemicy będą używać prostszych do znalezienia Volatile Life by stworzyć flaski na wyższych poziomach.

Przykłady ziół:
  • "Heartblossom - nazwany tak ze względu na swój głęboki, czerwony kolor kwiat rośnie tuż przy ziemi i zawsze w parach. Jeśli jeden zostanie zabrany, drugi natychmiast zaczyna więdnąć i wkrótce ginie. Jest uznawane za bardzo pechowe zakłócanie spokoju Heartblossomu bez wcześniejszego błogosławienia go."
  • Savage Leather, podstawowa skóra w Cataclysm, może zostać ściągnięta z większości istot znalezionych na terenach rozszerzenia i może zostać zmieniona w Heavy Savage Leather w stosunku 6:1.
  • Pristine Hide, rzadka skóra w Cataclysm, może być znaleziona w trakcie skórowania istot z terenów dodatku lub zmiany z Heavy Savage Leather.
  • Obsidian jest nowym pospolitym minerałem występującym w Cataclysm i może zawierać klejnoty, Volatile Fire i Volatile Shadow.
  • Elementium jest nowym niepospolitym minerałem występującym w Cataclysm i może zawierac klejnoty, Volatile Fire, Volatile Water lub Volatile Earth.
  • Pyrite jest nowym rzadkim minerałem w Cataclysm i może zawierać klejnoty i Volatile Fire.
  • Poprzednie Elementium Ore i Bar używane dla klasycznych questów zostaną przemianowane na Elementium Ingot i Hardened Elementium Bar.
  • Podobają nam się perki ze zbierania; nie zmieniający gry bonus, jednak coś stylowego i zabawnego. Jednak tak jak umiejętności handlowe są w fazie projektowania, one także są oceniane.

Cooking
  • Także jest na początkowym etapie, jednak planujemy kontynuowanie daily questów, uczt i kilka nowych, zabawnych receptur.
  • Spodobały nam się kucharskie daily, w których gracze zbierali przedmioty w pobliżu dającego zadanie, więc większość - jak nie wszystkie - daily będą działać podobnie.

First Aid
  • Bandaże będą miały krótki czas rzucania i umieszczać HoT'a na celu na 8 sekund. Ten efekt jest przerywany przez obrażenia.
  • Trzy nowe bandaże! Dokładnie: TRZY!

Przegląd Bandaży:
  • "Dense Embersilk Bandage" - leczy za 34,800 w ciągu 8 sekund. Wymaga 3 Embersilk do wytworzenia.

Fishing
  • Mnóstwo nowych ryb i innych zabawnych rzeczy do wyłowienia! Ryby ciągle są używane do stworzenia lepszego jedzenia.
  • Nowe daily wędkarskie.
TAGI: cataclysm

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz