WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zmiany klasowe w patchu 3.1

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Zmiany klasowe w patchu 3.1

  Barondo:
Jak wielu z was zdążyło już się zapewne dowiedzieć, w nadchodzącym patchu doświadczymy wielu zmian w balansie klas. Część z nich znajdziecie poniżej.

Należy zaznaczyć, że nie jest to lista ostateczna i jeszcze wiele może się zmienić.

Trochę tego jest, także przepraszamy za ewentualne pomyłki językowe ;)

Priest

* Divine Spirit – czar stanie się podstawową umiejętnością dostępną dla wszystkich kapłanów
* W Discipline pojawi się nowy talent, Power Word: Barrier. (Taki Power Word: Shield obejmujący działaniem cała grupę).
* Kilka czarów obszarowych (AOE) uległo ulepszeniom: Prayer of Healing może być rzucony na dowolną grupę w raidzie. Koszt rzucania w manie Holy Nova został zredukowany. Circle of Healing daje od tej pory większe leczenie.
* Sytuacja 'przeżywalności' Shadow priestów w PvP uległa polepszeniu: Shadow Form zmniejsza zarówno magiczne jak i fizyczne obrażenia. Dispersion usuwa unieruchomienie siecią.
* Penance – celem tego czaru może stać się od tąd również kapłan.
* Serendipity – talent ten zmniejsza od tej pory czas rzucania Greater Heal i Prayer of Healing w następstwie użycia Binding Heal lub Flash Heal.
* Trwają prace nad zwiększeniem przydatności Holy priestów w PvP.

Rogue

* Hunger for Blood – od tej pory zamiast samo-buffowania się rogue'a, umiejętność ta może zostać dopiero gdy cel znajduje się pod wpływem efektu krwawienia. Nie podlega 'stackowaniu' i zapewnia 15% bonus do obrażeń.
* Adrenaline Rush – cooldown tej umiejętności został skrócony
* Lightning Reflexes – zredukowano do trzech rang. Dodatkowo oprócz dodawania 2/4/6% do Dodge, talent ten zapewnia 4/7/10% Haste do ataku bronią ręczną.
* Killing Spree – gdy umiejętność jest aktywna, łotrzyk zadaje 20% więcej obrażeń.
* Savage Combat – powoduje zadawanie 2/4% obrażeń fizycznych.
* Mace Specialization – talent ten oprócz zwiększonej penetracji pancerza zapewnia również dodatkowy Haste.

Shaman

* Chain Lightning – przeskakuje na maksymalnie 4 cele, ale zadaje mniejsze obrażenia. Celem tej zmiany było większe rozróżnienie pomiędzy Lighting Boltem i Chain Lighting.
* Storm, Earth and Fire – zwiększa ogólne obrażenia od Flame Shock, a nie tylko te zadawane na przestrzeni czasu.
* Spirit Weapons – redukuje teraz ogólny threat, a nie tylko ten od broni.
* Unleashed Rage – zredukowano do dwóch rang, dodatkowo zwiększa szanse na krytyczne obrażenia od broni o 1/2%.
* Totem streamlining: połączono Mana Spring i Healing Stream w jeden totem. Tak samo Disease Cleansing i Poison Cleansing.
* Trwają prace na zwiększeniem przydatności Enhancement i Elemental szamanów w PvP.

Warlock

* Improved Shadow Bolt – talent ten zapewnia 5% większą szanse na krytyczne obrażenia (podobnie jak Improved Scorch).
* Improved Soul Leech – talent ten zapewnia Replenishment (podobnie jak u shadow priestów)
* Drain Soul ma szanse na utworzenie Soul Shardów, nawet jeśli cel nie zginie.
* Siphon Life nie jest już aktywną umiejętnością, ale talent zapewnia dawny efekt Siphon Life podczas działania Corruption.
* Curse of Recklessness i Curse of Weakness zostały scalone w jeden czar.
* Consume Shadows – ta umiejętność Voidwalkera nie polega już na ;channelowaniu;, od tej pory posiada cooldown.
* Kilku innym talentom Warlocka, zmniejszono rangi, zmieniono effekty lub w ogóle je usunięto. Kwalifikują się do tej listy Demonic Empathy, Shadow Embrace, Eradication, Suppression, i Pandemic, ale nie są to wszystkie z nich.
* Dodano nowe talenty.

Druid

* Savage Defense – nowa umiejętność pasywna. Gdy druid w formie Dire Bear zadaje krytyczne obrażenia fizyczne, otrzymuje tarczę wytrzymującą obrażenia równe 25% wartości attack power. Drugi cios przyjęty na tarczę zawsze ją niszczy, bez względu na to jak był potężny.
* Survival of the Fittest - zredukowano bonusowy pancerz ze względu na dodanie powyższej umiejętności.
* Faerie Fire (i podobne debuffy) redukuje od teraz pancerz o 5%. Porównaj z Sunder Armor w aktualizacji Warriora (poniżej).
* Thorns i Nature’s Grasp mogą zostać rzucone w formie Tree of Life.
* Survival Instincts od teraz działa w formie Moonkina.
* Replenish – aby uniknąć pomyłki, zmieniono nazwę na “Revitalize.” Od teraz działa z Wild Growth.
* Trwaja prace nad delikatny zwiększeniem obrażeń zadawanych przez feral Driudów w formie Kota.

Warrior

* Zredukowano koszt zmiany 'stancji': traci się maksymalnie 20 rage ( 10 z Tactical Mastery). Np jeśli posiadasz 100 rage, po zmianie stancji pozostanie ci 80 punktów. Jeśli natomiast posiadasz 10 rage, pozostanie ci 0. 'Kary' mogą się zmienić w odniesieniu do niektórych stancji.
* Od teraz obrażenia absorbowane przez warriora będą zwiększać jego rage (np poprzez Power Word: Shield).
* Blood Frenzy zadaje 2/4% obrażeń fizycznych.
* Sunder Armor (i podobne debuffy) redukuje 4% pancerza za każdym razem, i został zredukowany do jednej rangi. Pancerz potworów został zredukowany, w celu zapewnienia zbliżonych obrażeń do tych sprzed tej zmiany.
* Zostaną zwiększone obrażenia zadawane w drzewku Arms, prawdopodobnie przez Overpower lub Slam.
* Trwają prace nad dodawanie rage podczas blokowania, unikania lub parowania ciosów przez Warriora.

Mage

* Improved Water Elemental – talent ten został usunięty i zastąpiony przez nowy zapewniający Replenishment (podobnie jak u Shadow priestów).
* Trwają prace nad zapewnieniem frost mage'om kombosów w czasie używania Ice Lance w PvE.
* Trwają prace nad zwiększeniem 'przeżywalności' fire mage'ów w PvP.
* Trwają prace nad zwiększeniem przydatności współczynnika Spirit dla magów.

Paladin

* Blessing of Kings – czar stanie się podstawową umiejętnością dostępną dla wszystkich paladynów.
* Exorcism – czar ten zadaje obrażenia dla wszystkich typów przeciwników. Dodatkowo zawsze zapewnia obrażenia krytyczne na przeciwnikach typu Undead i Demon. Ma to zapobiec spadkowi obrażeń zadawanych przez paladyna na wyższych stopniach raidowania niż Naxxramas.
* Shield of the Templar powoduje teraz że Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness 'silence'uje' cele na 3 sekundy. Stary bonus do obrażeń został rozdysponowany na Holy Shield, Avenger’s Shield, i Shield of the Righteousness.
* Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon Specialization i wielu innym talentom zredukowano rangi.
* Guarded by the Light – nie redukuje już kosztu w manie na czarach tarczy, zapewnia za to 50/100% na zresetowanie czasu trwania Divine Plea.
* Judgements of the Just – redukuje cooldown Hammer of Justice o 10/20 sekund i wydłuża czas trwania efektu ogłuszenia Seal of Justice o 0.5/1 sekundę.

Hunter

* Zużywalna amunicja została usunięta. Strzały i pociski nie będą 'stackowalne'. Bonus do szybkości ataków dystansowych z kołczanów i toreb na amunicje zostanie zachowany, lecz w innej postaci.
* Dodano nowy stopień talentów zwierząt Łowcy.
* Hunting Party – zredukowano do 3 rang, dodatkowo zapewnia pasywny bonus dla huntera.
* Piercing Shots – został zmieniony. Aimed, Steady i Chimera Shots powodują krwawienie celu za 10/20/30% zadawanych obrażeń przez 8 sek.
* Sniper Training – został zmieniony. Po co najmniej 6 sekundach w bezruchu, otrzymuje się 2/4/6% bonusu do obrażeń Steady, Aimed i Explosive Shot.
* Trwają prace nad zwiększeniem użyteczności pułapek w drzewku Survival.

Death Knight

* Gargoyle i Unholy Blight zostały zamienione miejscami w drzewkach. Obrażenia od Gargoyle zostały zwiększone, a koszt mocy runicznej został zredukowany.
* Pestilence – nie powoduje dłużej obrażeń, ale rozsiewa zarazę. Blood Boil jest przewidziany jako ogólny czar AoE i został zmieniony tak aby stało się możliwe jego rzucanie na cele bez nałożonych chorób, ale zapewnia dodatkowe obrażenia jeśli takowe są obecne.
* Unbreakable Armor absorbuje teraz stałą ilość obrażeń, która wzrasta wraz ze zwiększeniem ilości pancerza i nie zapewnia dłużej bonusu do niego.
* Drzewko Frost zostało przetasowane. Talenty PvP takie Endless Winter znajdują się teraz bliżej początku, tak aby rycerze śmierci Blood i Unholy mieli do nich dostęp
* Sudden Doom – talent ten wpływa od teraz na Death Coil zamiast wymogu używania. Działa podobnie do Lightning Overload u szamanów.
* Magic Suppression i Blood of the North zostały zredukowane do 3 rang, zachowując bonusy.
* Blood Gorged zwiększa penetracje pancerza zamiast zwiększenia expertise.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz