WoWCenter.pl
Weakness zabił Hounds of Sargeras (Raid Finder Antorus, the Burning Throne) po raz 4.     
WinnetouSSL zabił Cordana Felsong (Mythic Vault of the Wardens) po raz 17.     
laure zdobył Riveted Choker of Delirium.     
Kamashiro spełnił kryterium Sea Gull osiągnięcia Pandaria Safari.     
Martwywilk zabił Cordana Felsong (Mythic Vault of the Wardens) po raz 15.     
MakaO zdobył Army of the Light Tabard.     
Makoto zdobył Tideskorn Cinch.     
Jazz zabił Odyn defeats (Mythic Halls of Valor) po raz 14.     
Shards145 zdobył Skoldiir Legguards.     
Roza zdobył Dark Rune Lavalliere.     
Soobocz zdobył osiągnięcie Explore Swamp of Sorrows.     
Campbellock zdobył osiągnięcie Adventurer of Argus.     
Szorstki zdobył Rockbound Wristguard.     
Celebryta zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Brazolq spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
nehbet zdobył osiągnięcie Thirty Tabards.     
Elthas zdobył osiągnięcie Ten Tabards.     

Legion | Artefakty

Warrior

Wojownicy są klasą skoncentrowaną na walce kontaktowej. Ci osobnicy są twardzi jak stal i osiągają mistrzostwo w posługiwaniu się bronią oraz zmyśle taktycznym.

Czytaj dalej...

Społeczności


Artykuł

Legion | Artefakty

  Quass: Tagi: wow, legion, beta, artifact-weapons, item
http://wowcenter.pl/Files/legion_art_artifacts_head.jpg

Kontynuujemy naszą serię artykułów o nowościach w dodatku World of Warcraft: Legion, tym razem chcąc przyjrzeć się bliżej jednemu z ważniejszych nowych elementów rozgrywki - Artefaktom, które będą nam towarzyszyć przez cały okres jego trwania.

Na samym początku nowego dodatku gracze wykonają serię zadań, która zakończy się zdobyciem jednej z broni dostępnych dla ich klasy (każdy Artefakt odpowiada innej specjalizacji). Część z nich należała wcześniej do znanych postaci w historii Azeroth, a niektóre odkryliśmy dopiero niedawno, jednak wszystkie będą równie przydatne w zmaganiach z Płonącym Legionem i wyzwaniami na Zniszczonych Wyspach. Jeżeli gracie więcej niż jedną specjalizacją, to bez obaw - wkrótce po przybyciu na nowy kontynent będziecie mieli możliwość uzyskania pozostałych Artefaktów w swoich Zakonach Klasowych.

Ulepszanie Artefaktów


W czasie przygód na Zniszczonych Wyspach, postacie będą stopniowo zdobywać Moc Artefaktów (Artifact Power), która służy do odblokowywania w drzewku rozwoju kolejnych cech (traits) oraz ich rang. Na początku głównymi sposobami jej gromadzenia będą zadania i przedmioty znalezione w otwartym świecie, ale później dołączą do nich między innymi podziemia, rajdy, areny lub pola bitew. Z każdym kolejnym ulepszeniem wymagana ilość Mocy będzie rosła. Warto również pamiętać, że nie dzieli się ona pomiędzy Artefaktami, dlatego każdy będzie trzeba rozwijać osobno.


Drzewko rozwoju Artefaktów może niektórym przypominać stary system talentów, sprzed zmian w Mists of Pandaria. Cechy wpływają na siłę umiejętności, przykładowo skracając czas ich odnowienia, zwiększając obrażenia lub aktywując dodatkowe efekty. Niektóre z nich mają po kilka rang i wszystkie muszą zostać odkryte, aby umożliwić kolejne połączenia. W celu aktywowania nowych cech i rang Artefaktu lub zmiany jego wyglądu należy udać się do odpowiedniego miejsca w siedzibie swojego Zakonu Klasowego.


Relikty


Podstawowy poziom (item level) każdego Artefaktu jest równy 750, jednak można go podnieść przy pomocy reliktów. Przedmioty te działają na zasadzie podobnej do klejnotów (gems) - każdy Artefakt zawiera trzy miejsca na różne rodzaje reliktów, przy czym ostatnie odblokowuje się po ukończeniu kampanii fabularnej w Zakonie Klasowym.

Można je uzyskać z wielu źródeł, jak rajdy, podziemia czy zadania światowe, ale pierwsze relikty gracze otrzymają już po wykonaniu wstępnych zadań w nowych strefach na Zniszczonych Wyspach. Oprócz podnoszenia poziomu przedmiotów, mogą one odblokować dodatkowe rangi w drzewku rozwoju Artefaktów, jednak pojedyncza cecha nie może mieć więcej niż 6 rang, nawet przy wykorzystaniu reliktów.

Wiedza o Artefaktach


W grze będzie znajdować się system, który ułatwi proces ulepszania Artefaktów dla pozostałych specjalizacji na jednej postaci. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu, w siedzibie Zakonu Klasowego pojawi się archiwista, który wyśle graczy po księgi, gdzie zawarta jest historia ich broni. Po zdobyciu ksiąg będzie możliwe rozpoczęcie badań nad ich treścią, co zostanie nagrodzone Wiedzą o Artefaktach (Artifact Knowledge).


Każde takie badanie kosztuje 500 Zasobów Zakonu (Order Resources) i zajmuje jeden dzień, chociaż te liczby mogą się jeszcze zmienić - w końcu cały czas trwa beta. Wiedza o Artefaktach bezpośrednio wpłynie na ilość zdobywanej Mocy Artefaktów na jednej postaci, co skróci czas ulepszania pozostałych broni, jak również tej "głównej". System ten nie działa na całym koncie, dlatego każda postać będzie musiała osobno gromadzić Wiedzę, jednak deweloperzy wspomnieli, że w późniejszej części dodatku proces ten będzie szybszy. Obecnie można osiągnąć maksymalnie 25 poziom Wiedzy o Artefaktach.

Wygląd Artefaktów


Biorąc pod uwagę, że Artefakty to jedyna broń jakiej będziemy używać przez okres całego dodatku, Blizzard musiał zapewnić szerokie możliwości modyfikacji tego, jak wyglądają. W siedzibach Zakonów Klasowych, w tym samym miejscu, gdzie można ulepszyć swoją broń znajduje się również zakładka "Appearances". Tam możecie zmienić kolor i model Artefaktu, jeśli spełniliście odpowiednie warunki.


Odblokowanie nowych wyglądów i wariantów kolorystycznych będzie wymagało wykonania różnych czynności - od ukończenia zadań w jednej ze stref, do zdobycia najważniejszych osiągnięć w podziemiach. Niektóre modele Artefaktów nie pojawiają się na liście wyglądów - deweloperzy celowo ukryli informację o tym, co trzeba zrobić, aby je uzyskać (chociaż część została już odkryta przez beta-testerów). W nadchodzących aktualizacjach mają zostać dodane kolejne warianty wyglądu broni - część z nich jest już nawet dostępna w plikach gry.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz