WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wielki Turniej: 3 nowe karty i kolejne Bójki

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Wielki Turniej: 3 nowe karty i kolejne Bójki

  Temahemm:
/files/tgt_mariel_header2.jpg

Wielka przed-dodatkowa wrzawa zaczęła się na dobre. W kilka godzin po ogłoszeniu dodatku dowiedzieliśmy się już o kolejnych kartach - pierwsze dwie, które tutaj zobaczycie, zostały pokazane na koreańskim streamie i przetłumaczone przez ekipę z Hearthpwn.com. Trzecia zaś jest iście legendarnym zatrzęsieniem, dającym każdej klasie zupełnie nowe sposoby na rozgrywkę. W międzyczasie w plikach z nadchodzącego patcha znaleziono interesujące tła do Karczemnej Bójki, bez wątpienia oznaczające, że już niedługo dane nam będzie pobawić się Niestabilnymi Portalami i Murlokami!

http://i.imgur.com/f5QR24T.png
Uwaga - Silver Hand Regent najprawdopodobniej nie jest kartą klasową Paladyna i brak żółtej karty to nie pomyłka.
/files/tgt_mariel_garrisoncommander.png/files/tgt_mariel_silverhandregent.png

Cytat z: Whirthun (źródło)
Wielki Turniej: moce specjalne bohaterów

/files/tgt_mariel_header.jpg

Wielki Turniej, którego siłę napędową stanowi koleżeńska rywalizacja i świetna zabawa, to miejsce, w którym najwięksi bohaterowie mogą wystawić na próbę swoje umiejętności przy aplauzie wiwatujących tłumów. Każdy śmiałek ma to coś, co sprawia, że jest w stanie przezwyciężyć słabości i zatriumfować nad przeciwnikiem. Wszystko to dzięki zdolnościom bohaterskim, które staną się teraz jeszcze potężniejsze!

Dziś przyjrzymy się nieco bliżej drugiemu rozszerzeniu do Hearthstone – Wielkiemu Turniejowi. Tym razem omówiony zostanie sposób, w jaki karty z nadchodzącego zestawu będą łączyć się z mocami specjalnymi bohaterów dzięki wprowadzeniu zupełnie nowej mechaniki oraz słowa kluczowego Inspiracja.
/files/naxx_necro_2.png

Moce specjalne reprezentują w Hearthstone bojowe umiejętności bohaterów. W Wielkim Turnieju odgrywają one niezwykle istotną rolę. Wielu spośród walecznych stronników, którzy będą dla was walczyć w tym dodatku, ma ciągoty do majstrowania przy tych mocach – niektóre z nich je osłabiają, niektóre wzmacniają, a jeszcze inne całkowicie je przerabiają! Jeden ze stronników pozwala nawet bohaterowi na użycie mocy specjalnej wielokrotnie w ciągu jednego ruchu!


Wizyty olbrzymów w karczmie nikogo specjalnie nie dziwią. Kiedy nie są właśnie zajęte tłuczeniem wrogów na planszy, lubią – jak każdy – spędzać ciche wieczory z przyjaciółmi przy kominku. W Wielkim Turnieju wprowadzony zostaje nowy typ olbrzymów, które cechuje nieco chłodne usposobienie. Nie dajcie się jednak zwieść pozorom. Lodowy olbrzym może wydawać się nieco oziębły, ale wystarczy, że użyjecie mocy specjalnej, a zapała do was cieplejszym uczuciem!


Cóż może być lepszego od mocy specjalnej? Jeszcze LEPSZA moc specjalna! Justycjariuszka Mariel sprawi, że wasze klasyczne moce wejdą na zupełnie nowy poziom. Wyobraźcie sobie, że możecie zadać wrogowi cztery punkty obrażeń używając leczenia (z pomocą Kapłanki Auchenaiów) lub przywołać dokładnie taki totem, jakiego właśnie wam trzeba dzięki Właściwemu totemowi!


Moce specjalne zawsze stanowiły podstawę zabawy w Hearthstone. W Wielkim Turnieju zostaną wprowadzone nowe, fantastyczne możliwości, dzięki którym będzie można je wzmacniać i zmieniać. W ten sposób staną się jeszcze potężniejsze.
/files/naxx_necro_4.png

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz