Wielki Turniej: 3 nowe karty i kolejne Bójki
Wielka przed-dodatkowa wrzawa zaczęła się na dobre. W kilka godzin po ogłoszeniu dodatku dowiedzieliśmy się już o kolejnych kartach - pierwsze dwie, które tutaj zobaczycie, zostały pokazane na koreańskim streamie i przetłumaczone przez ekipę z Hearthpwn.com. Trzecia zaś jest iście legendarnym zatrzęsieniem, dającym każdej klasie zupełnie nowe sposoby na rozgrywkę. W międzyczasie w plikach z nadchodzącego patcha znaleziono interesujące tła do Karczemnej Bójki, bez wątpienia oznaczające, że już niedługo dane nam będzie pobawić się Niestabilnymi Portalami i Murlokami!
Uwaga - Silver Hand Regent najprawdopodobniej nie jest kartą klasową Paladyna i brak żółtej karty to nie pomyłka.
Cytat z: Whirthun (źródło)
Wielki Turniej: moce specjalne bohaterów
Wielki Turniej, którego siłę napędową stanowi koleżeńska rywalizacja i świetna zabawa, to miejsce, w którym najwięksi bohaterowie mogą wystawić na próbę swoje umiejętności przy aplauzie wiwatujących tłumów. Każdy śmiałek ma to coś, co sprawia, że jest w stanie przezwyciężyć słabości i zatriumfować nad przeciwnikiem. Wszystko to dzięki zdolnościom bohaterskim, które staną się teraz jeszcze potężniejsze!
Dziś przyjrzymy się nieco bliżej drugiemu rozszerzeniu do Hearthstone – Wielkiemu Turniejowi. Tym razem omówiony zostanie sposób, w jaki karty z nadchodzącego zestawu będą łączyć się z mocami specjalnymi bohaterów dzięki wprowadzeniu zupełnie nowej mechaniki oraz słowa kluczowego Inspiracja.
Moce specjalne reprezentują w Hearthstone bojowe umiejętności bohaterów. W Wielkim Turnieju odgrywają one niezwykle istotną rolę. Wielu spośród walecznych stronników, którzy będą dla was walczyć w tym dodatku, ma ciągoty do majstrowania przy tych mocach – niektóre z nich je osłabiają, niektóre wzmacniają, a jeszcze inne całkowicie je przerabiają! Jeden ze stronników pozwala nawet bohaterowi na użycie mocy specjalnej wielokrotnie w ciągu jednego ruchu!
Wizyty olbrzymów w karczmie nikogo specjalnie nie dziwią. Kiedy nie są właśnie zajęte tłuczeniem wrogów na planszy, lubią – jak każdy – spędzać ciche wieczory z przyjaciółmi przy kominku. W Wielkim Turnieju wprowadzony zostaje nowy typ olbrzymów, które cechuje nieco chłodne usposobienie. Nie dajcie się jednak zwieść pozorom. Lodowy olbrzym może wydawać się nieco oziębły, ale wystarczy, że użyjecie mocy specjalnej, a zapała do was cieplejszym uczuciem!
Cóż może być lepszego od mocy specjalnej? Jeszcze LEPSZA moc specjalna! Justycjariuszka Mariel sprawi, że wasze klasyczne moce wejdą na zupełnie nowy poziom. Wyobraźcie sobie, że możecie zadać wrogowi cztery punkty obrażeń używając leczenia (z pomocą Kapłanki Auchenaiów) lub przywołać dokładnie taki totem, jakiego właśnie wam trzeba dzięki Właściwemu totemowi!
Moce specjalne zawsze stanowiły podstawę zabawy w Hearthstone. W Wielkim Turnieju zostaną wprowadzone nowe, fantastyczne możliwości, dzięki którym będzie można je wzmacniać i zmieniać. W ten sposób staną się jeszcze potężniejsze.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz