WWI 08 - Kolejne nowinki z panelu dyskusyjnego!
Dosłownie przed chwilą zakończył się ostatni dzisiejszy panel dyskusyjny, na którym uczestnicy tegorocznego WWI zadawali pytania twórcom World of Warcraft. Oto, co interesującego udało nam się wynotować:
- Prawdopodobnie Herbalism będzie profesją, z której pochodzić będą surowce potrzebne na tworzenie Inskrypcji.
- Wersja na Linuxa jest możliwa, ale nie mamy na ten temat żadnych ogłoszeń w niedalekiej przyszłości.
- Developerzy starają się zachować zróżnicowanie w stylu gry różnymi klasami pomimo, że klasy te mogą mieć wspólne role.
- Emoty Death Knighta będą miały zmodulowane dźwięki, by brzmiały bardziej 'nieumarle'.
- Developerzy chcą, by wygląd postaci i możliwość jej personalizacji zależała od tego, co gracz osiągnie w grze. Osiągnięcia te będą zupełnie podzielona na te zdobyte w PvP i PvE.
- Druidzi mogą liczyć na kilka nowych opcji wyglądu ich form, jednak developerzy chcą być ostrożni przy zmienianiu czegoś na stałe (podczas panelu developerzy wspomnieli sytuację z nową animacją stealtha).
- Do Stormwind zostanie dodany port, który będzie służył jako punkt połączenia z Northrendem.
- Jedną z nowych aren dodanych we WotLK będzie arena, która obecnie znajduje się w głębi Orgrimmaru. Developerzy chcą zachować stary świat żywy.
- Developerzy chcą zmienić nieco system pola widzenia w nowych arenach, np. w nowej arenie może znaleźć się kolumna czy blok, który będzie w stałym ruchu. Wszystko zależy od tego, jak dużo losowości twórcy zdecydują się wprowadzić do walk arenowych.
- Twórcy w chwili obecnej nie planują osłabiać starcia z Kil'jaedenem.
- Przykładami buffów, które we Wrathcie będą oddziaływać na wszystkich członków rajdu może być większość Szamańskich totemów, Battleshout
- Daggery będą dużo przydatniejsze dla Rogue'y we Wrathcie.
- Developerzy pracują nad czymś, co ułatwiłoby przełączanie się między różnymi ustawieniami talentów, jednak nie mogą w tym momencie powiedzieć nic więcej.
- Prawdopodobnie Herbalism będzie profesją, z której pochodzić będą surowce potrzebne na tworzenie Inskrypcji.
- Wersja na Linuxa jest możliwa, ale nie mamy na ten temat żadnych ogłoszeń w niedalekiej przyszłości.
- Developerzy starają się zachować zróżnicowanie w stylu gry różnymi klasami pomimo, że klasy te mogą mieć wspólne role.
- Emoty Death Knighta będą miały zmodulowane dźwięki, by brzmiały bardziej 'nieumarle'.
- Developerzy chcą, by wygląd postaci i możliwość jej personalizacji zależała od tego, co gracz osiągnie w grze. Osiągnięcia te będą zupełnie podzielona na te zdobyte w PvP i PvE.
- Druidzi mogą liczyć na kilka nowych opcji wyglądu ich form, jednak developerzy chcą być ostrożni przy zmienianiu czegoś na stałe (podczas panelu developerzy wspomnieli sytuację z nową animacją stealtha).
- Do Stormwind zostanie dodany port, który będzie służył jako punkt połączenia z Northrendem.
- Jedną z nowych aren dodanych we WotLK będzie arena, która obecnie znajduje się w głębi Orgrimmaru. Developerzy chcą zachować stary świat żywy.
- Developerzy chcą zmienić nieco system pola widzenia w nowych arenach, np. w nowej arenie może znaleźć się kolumna czy blok, który będzie w stałym ruchu. Wszystko zależy od tego, jak dużo losowości twórcy zdecydują się wprowadzić do walk arenowych.
- Twórcy w chwili obecnej nie planują osłabiać starcia z Kil'jaedenem.
- Przykładami buffów, które we Wrathcie będą oddziaływać na wszystkich członków rajdu może być większość Szamańskich totemów, Battleshout
- Daggery będą dużo przydatniejsze dla Rogue'y we Wrathcie.
- Developerzy pracują nad czymś, co ułatwiłoby przełączanie się między różnymi ustawieniami talentów, jednak nie mogą w tym momencie powiedzieć nic więcej.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz