Gobliny i gnomy podbijają Arenę!
Cytat z: Zeriyah (źródło)
Jakiś gnom musiał nieźle majstrować przy Hearthstone! Możliwe też, że miał miejsce jakiś sabotaż w wykonaniu goblinów. W każdym razie na Arenie można już wylosować wszystkie karty z dodatku Gobliny vs Gnomy!
Nie przesłyszeliście się! Ci lilipuci (i najwyraźniej w gorącej wodzie kąpani) inżynierowie zmajstrowali coś przy Arenie i teraz wszyscy gracze w Hearthstone mogą zobaczyć, co ich czeka w przyszłym tygodniu – po oficjalnej premierze dodatku Gobliny vs Gnomy. Wprowadzone przez nich modyfikacje sprawiły, że jeszcze przed premierą można otrzymać karty z dodatku Gobliny vs Gnomy podczas budowania talii do gry na Arenie.
Majstrowanie przy grze spowodowało jeszcze jeden efekt uboczny: każdy, kto zaloguje się do gry w dniach 5-9 grudnia, automatycznie otrzyma możliwość przetestowania nowej Areny za darmo! Będziecie mogli zobaczyć niektóre z nowych kart w akcji, nie ryzykując niczego – może poza przeżyciem bombowej przygody! Jeśli jesteście już w trakcie niesamowitej serii zwycięstw na Arenie i nie zanosi się, żebyście skończyli przed 8 grudnia, nie musicie się martwić. Wystarczy, że zalogujecie się w okresie przedpremierowym, a wszystko będzie załatwione.
Od oficjalnej premiery 9 grudnia będziecie mogli dodawać na stałe karty z dodatku Gobliny vs Gnomy do swoich kolekcji, kupując pakiety, używając tajemnego pyłu lub zdobywając nagrody na Arenie. Przed premierą warto jednak zajrzeć na Arenę i pobawić się nowymi mechami oraz innymi urządzeniami, które gracze będą mogli później kolekcjonować. Czekają na was nowe strategie i karty do wyboru, więc już dziś sprawdźcie karty z nowego dodatku!
Gobliny vs Gnomy
- Nie oddawajcie całej przyjemności z konstruowania gnomom i goblinom! Wszystkie karty z dodatku Gobliny vs Gnomy są dostępne na Arenie i możecie je wybierać, nawet jeśli nie posiadacie ich w swojej kolekcji Hearthstone.
- Każdy gracz może łatwo odnaleźć karty z dodatku Gobliny vs Gnomy w swojej kolekcji, używając funkcji wyszukiwania. Dodatkowo są one oznaczone w polu z opisem znakiem wodnym w kształcie koła zębatego.
- Eksperckie pakiety kart będą teraz nosić nazwę „klasycznych”. Klasyczne pakiety kart wciąż będzie można kupić w wewnętrznym sklepie gry, a same karty tworzyć w trybie rzemiosła.
- Dodano nowy typ stronników: mechy. Używanie sekwencji kart tego typu może przynieść zaskakujące (i często bombowe) efekty!
- Dodano nową, interaktywną planszę gry na motywach dodatku Gobliny vs Gnomy. Obracajcie koła zębate, nakręcajcie sprężyny i postarajcie się przy okazji niczego nie wysadzić. Ostrzegliśmy cię.
Ogólne
- Dodano tryb widza. Teraz wystarczy kliknąć jeden przycisk, aby oglądać na żywo gry znajomych w Hearthstone i kibicować im w czasie zdobywania historycznych zwycięstw! Tryb widza jest dostępny z poziomu listy znajomych. Wystarczy kliknąć przycisk „Obserwuj tę partię” obok imienia znajomego.
Zmiany w kartach
- „Flara” kosztuje teraz 2 pkt. many (poprzednio 1).
- „Flara” zapewniała łowcy przewagę w walce z taliami bazującymi na sekretach, jednocześnie umożliwiając mu dobranie karty za niewiele many. Zależy nam na tym, aby gracze sięgali po różnorodne rozwiązania podczas budowania talii w Hearthstone. Dzięki tej zmianie „Flara” nadal będzie skuteczna w grze przeciwko taliom bazującym na sekretach, za to słabsza względem innych talii.
- „Licytator z Gadżetonu” kosztuje teraz 6 pkt. many (poprzednio 5).
- Zdolność „Licytatora z Gadżetonu” zapewniała graczom możliwość dobierania wielu kart za niewielką cenę. Przewaga w kartach jest ważnym celem w grze, a jeśli jakiś gracz zyskuje możliwość dobrania kart z całej talii, gra staje się mniej ciekawa. Ta zmiana powoduje, że koszt many będzie lepiej dopasowany do siły karty „Licytator z Gadżetonu”.
- „Ogień duszy” kosztuje teraz 1 pkt. many (poprzednio 0).
- W połączeniu z szybko wchodzącymi do gry i potężnymi stronnikami „Ogień duszy” umożliwiał czarnoksiężnikowi dość wczesne zdobycie i utrzymanie przewagi. Zwiększyliśmy koszt „Ognia duszy” o 1, aby nieco utrudnić czarnoksiężnikowi taktykę szybkiej eliminacji przeciwnika i dać graczom większą szansę na obronę przed nim.
Poprawki błędów
- Jeśli „Kontr-zaklęcie” usunie jakiś sekret, będzie możliwe ponowne celowanie w stronnika znajdującego się najdalej po lewej stronie planszy.
- „Nozdormu” – samozwańczy „Władca Czasu” – znów będzie ograniczał czas ruchu graczy do 15 sekund zamiast 30.
- „Chochliki krwi” nie będą już dawać życia „Chochlistrzyniom”, których życie spadło do zera. Trup to trup.
- „Baron Zerwikrusz” w przygodzie Naxxramas naprawił kaloryfery i nie będzie już rzucał „Pocisku lodu” na samego siebie.
- „Beztwarzowy manipulator” będzie teraz kopiował „Replikujący szlam” razem z jego efektem.
- „Beztwarzowy manipulator” będzie teraz kopiował „Replikujący szlam” razem z jego efektem.
- „Beztwarzowy manipulator” będzie teraz działał poprawnie, jeśli za jego cel wybrani zostaną stronnicy ze zdolnością „Szał”, którzy dotąd odmawiali współpracy.
- „Druid Szponów” pogodził się ze swoją zwierzęcą naturą i po przemianie w kota lub niedźwiedzia stanie się stronnikiem typu „Bestia”.
- Wielu stronników awansowało do rangi „Mechów” i zyskało nowe możliwości w połączeniu z innymi kartami z dodatku Gobliny vs Gnomy. Dotyczy to następujących kart: „Golem zbożowy”, „Uszkodzony golem”, „Alarmobot”, „Burzyciel”, „Mechaniczny smokor” i wszystkie NIESAMOWITE wynalazki „Gelbina Mekanownika”.
- „Kel’thuzad” dostał szlaban na najpotężniejsze zaklęcia nekromancji i nie będzie już ożywał po zgładzeniu przez „Ragnarosa Władcę Ognia”.
- Gnomy ciężko pracowały, żeby naprawić „ulepszenia” wprowadzone przez gobliny. Do akcji musieli więc wkroczyć nasi inżynierowie i poprawić poprawki „poprawione” przez gnomy. Tym sposobem naprawiliśmy przeróżne błędy, w tym dotyczące wyświetlania.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz