WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Hearthstone: Klątwa Naxxramas już ogarnia cały świat! Podsumowanie informacji o debiutującej właśnie przygodzie

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

Hearthstone: Klątwa Naxxramas już ogarnia cały świat! Podsumowanie informacji o debiutującej właśnie przygodzie

  Kumbol:
/Files/naxx_premiera_1.pngWyczekiwany, zajawiany od dawna i cudownie zapowiadający się pierwszy dodatek lub, posługując się oficjalną nomenklaturą, pierwsza przygoda została właśnie udostępniona fanom Hearthstone na całym świecie. Klątwa Naxxramas już ogarnia serwery, także europejskie (i jest dla nich zaprawdę mordercza w skutkach). Lista zmian, szczegóły pierwszej, darmowej części - Rewiru Arachnidów, cennik, a nawet nowy, fenomenalny zwiastun z polskim dubbingiem - oto nasze podsumowanie informacji o Hearthstone: Klątwa Naxxramas!

Przy okazji dzisiejszej aktualizacji Jaina Dumnar zakończyła swój krótki żywot. Wiwat Proudmoore! To już druga dobra rzecz dla polskiego Warcrafta jednego dnia.



Oficjalny polski zwiastun




Klątwa Naxxramas została rzucona - ogłoszenie premierowe

Cytat z: Blizzard (źródło)
/Files/naxx_out_header.jpg


/Files/naxx_out_1.png

Sierściuchu, czy słyszysz to, co ja? Wygląda na to, że pod murami naszej sielskiej nekropolii zapanowało wielkie poruszenie...


/Files/naxx_out_2.png

Miau?




/Files/naxx_out_1.png
Intruzi u bram! Zaraz… kto zostawił otwarte wrota?! Przeklinam was, natręci! Powstańcie, nieumarłe hufce! Przynieście mi moje najbardziej okazałe nakrycie głowy! Oj, będzie się działo... jeśli tylko znajdę moją talię... gdzie ja ją zapodziałem...



/Files/naxx_out_3.png

Miau?




/Files/naxx_out_1.png

DZIĘKI CI, SIERŚCIUCHU, WIERNY SŁUGO! Zaprawdę, dobry z ciebie kocur! Ekchem… co ja miałem... a tak! Niecni intruzi, czas, abyście stawili czoła sługom wielkiego arcylicza Kel’thuzada i ujrzeli potęgę, o jakiej nawet nie śmiecie marzyć!


https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/79C1M3XMY0L31401477381292.png

Pierwsze skrzydło Klątwy Naxxramas™: Przygody w Hearthstone™ właśnie otworzyło swoje podwoje dla graczy! Możecie już sprawdzić swoje talie w starciu z nikczemnymi nieumarłymi, którzy przemierzają korytarze najbardziej niesławnej podniebnej nekropolii w całym Azeroth. Rewir Arachnidów – pierwsze z budzących grozę skrzydeł Naxxramas – jest już dostępny za darmo dla wszystkich graczy Hearthstone, którzy przekroczą progi nekropolii podczas cyklu premierowego przygody, który potrwa do początku września (konkretny termin zostanie podany później).

Aby dowiedzieć się więcej o wielonogich stworach czyhających na was w Rewirze Arachnidów, zapoznajcie się z tym artykułem.

Po tym, jak odblokujecie Rewir Arachnidów, dostęp do kolejnych skrzydeł możecie wykupić albo za złoto w grze – które można zdobyć jako nagrodę za różnorakie zadania oraz wyniki w trybie Areny – albo za prawdziwe pieniądze, płacąc 700 sztuk złota lub 5,99 EUR za skrzydło.

Dla osób chcących zaoszczędzić poprzez odblokowanie całej nowej zawartości przygotowaliśmy zestawy z Klątwą Naxxramas. Ich zakup zapewnia dostęp w niższej cenie do nieodkrytych jeszcze skrzydeł oraz gwarantuje możliwość grania od razu, gdy zostaną odblokowane kolejne rewiry. Zerknijcie poniżej!


Nieumarłe koszmary Naxxramas czekają na śmiałków takich jak wy. Przekroczcie progi nekropolii i dajcie się porwać przygodzie!



Klątwa Naxxramas: Rewir Arachnidów stoi przed wami otworem!

Cytat z: Blizzard (źródło)
/Files/naxx_arachnid_1.jpg


Przygotujcie najsilniejsze zaklęcia, naostrzcie miecze i odkurzcie stosowne obuwie (do rozgniatania pająków, ma się rozumieć), albowiem swe podwoje otwiera przed wami Rewir Arachnidów! Uważajcie na pajęczyny – gospodarze tego przybytku wiedzą już, że mają nieproszonych gości...

Rewir Arachnidów będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich graczy w Hearthstone przez cały miesiąc premierowy przygody Klątwa Naxxramas! Co tydzień zostanie dla graczy udostępnione nowe skrzydło tego pradawnego cmentarzyska. Poszczególne rejony nekropolii można będzie odblokować w następującej kolejności:
  • Rewir Arachnidów
  • Rewir Zarazy
  • Rewir Zbrojnych
  • Rewir Konstruktów
  • Legowisko Żmija Mrozu

W Rewirze Arachnidów gnieżdżą się nieumarłe, humanoidalne pajęczaki oraz ich władcy, którzy z radością pozwolą swoim pupilom rozszarpać na drobne kawałeczki wszystkich śmiałków mających na tyle odwagi, by przekroczyć progi ich zasnutego pajęczymi sieciami siedliszcza. Zwycięstwo nad tymi wielonogimi stworami zapewni wam nowe karty w Hearthstone!


Pierwszym bossem, z którym przyjdzie się wam zmierzyć w Naxxramas, jest nieumarły nerubianin Anub’Rekhan. Jeśli uda się wam go pokonać, zdobędziecie do kolekcji dwie karty Upiorny pajęczak.

Następnie gracze rzucą wyzwanie mistrzyni trucizn i przełożonej akolitów w Naxxramas – Wielkiej Wdowie Ferlinie. Zwycięstwo w starciu z nią zostanie nagrodzone kompletem dwóch Władców nerub'arów – w sam raz do waszej kolekcji!


Ostatnim bossem Rewiru Arachnidów jest olbrzymia pajęczyca Maexxna. Nie dajcie się omotać i nie przegapcie okazji, by dołączyć do swojej kolekcji kart dwa Nerubiańskie jaja, które możecie otrzymać w nagrodę za zwycięstwo w tym pojedynku.

Pokonanie wszystkich bossów w Rewirze Arachnidów zaowocuje otrzymaniem legendarnej karty z Maexxną! Już wkrótce wasi karciani przeciwnicy będą potrzebować większego buta do rozgniatania pająków*!

Rewir Arachnidów skrywa również dwa wyzwania klasowe dostępne dla wszystkich graczy, którzy zdołają uporać się ze wszystkimi bossami tego skrzydła Naxxramas w trybie normalnym. Wyzwania sprawdzą wasz kunszt w prowadzeniu wybranych klas postaci podczas karcianych pojedynków. Jeśli uda się wam wyjść z nich obronną ręką, otrzymacie wyjątkowe, przeznaczone dla owych klas karty.

Ci z was, którzy potrzebują poważniejszego wyzwania, mogą się sprawdzić w trybie heroicznym Rewiru Arachnidów, który stanie się dostępny po rozprawieniu się ze wszystkimi bossami w trybie normalnym. Bossowie trybu heroicznego są znacznie silniejsi i trudniejsi do pokonania niż ich standardowe odpowiedniki – osoby o słabych nerwach (bądź cierpiące na arachnofobię) powinny się poważnie zastanowić, zanim rzucą im rękawicę.

Na własnej skórze przekonajcie się, jakie przygody czekają na was, gdy stawicie czoło Klątwie Naxxramas. Już dzisiaj przekroczcie próg Rewiru Arachnidów całkowicie za darmo!

*Dla waszej wygody jest on dostępny na planszy inspirowanej Pandarią.


Pełna oficjalna lista zmian po polsku

Cytat z: Blizzard (źródło)

Informacje o aktualizacji 1.1.0.6024 – Wstąpcie do nekropolii

Klątwa Naxxramas: Przygoda w Hearthstone

  • Klątwa Naxxramas to nowa kampania dla jednego gracza, pozwalająca zmierzyć się z wymagającymi przeciwnikami. Klątwa Naxxramas może być odblokowana za złoto lub prawdziwe środki pieniężne, a wejść do nekropolii mogą gracze, którzy odblokowali wszystkich 9 bohaterów.
  • Pokonaj 15 straszliwych bossów, aby odblokować w sumie 30 nowych kart do swojej kolekcji, w tym nowe karty legendarne! Karty z Naxxramas można w łatwy sposób odnaleźć z poziomu „Mojej kolekcji” za pomocą funkcji wyszukiwania.
  • W czasie przygody czeka na ciebie zupełnie nowa, interaktywna plansza do gry inspirowana Naxxramas - podniebną nekropolią, która jest siedzibą nikczemnego licza Kel'Thuzada! Odkryj niespodzianki czyhające w kałużach śluzu, grozę kłębiącą się w masach pajęczych jaj (podpowiedź: to pająki!) i inne tajemnice!
  • Zmierz się z 9 piekielnie trudnymi wyzwaniami klasowymi, które sprawdzą twoje umiejętności gry każdą z wyjątkowych klas postaci w Hearthstone!
  • Po pokonaniu wszystkich bossów w skrzydle odblokowany zostanie niezwykle wymagający tryb heroiczny dla tego skrzydła. Zaś po pokonaniu wszystkich bossów Naxxramas w trybie heroicznym odblokujesz nowy rewers kart dla swojej kolekcji.
  • Pięć wyjątkowych skrzydeł nekropolii czeka na śmiałków gotowych zagłębić się w korytarze Naxxramas. Pierwsze skrzydło, Rewir Arachnidów, będzie przez ograniczony czas dostępne bezpłatnie. Pozostałe cztery można od razu odblokować za pomocą złota lub prawdziwych środków pieniężnych i będą stopniowo udostępniane do gry wraz z upływem czasu. 
    • Rewir Arachnidów – Oblepiony sieciami labirynt pełen olbrzymich pajęczaków.
    • Rewir Zarazy – Nekromanci warzą mordercze zarazy, a w czeluściach czeka grzybiczna potworność.
    • Rewir Zbrojnych – W tych komnatach niestrudzeni nieumarli rycerze bez końca ćwiczą się w sztuce zabijania.
    • Rewir Konstruktów – Plugastwa zszyte z ciał ofiar Plagi stąpają po korytarzach pełnych szlamu.
    • Leże Żmija Mrozu – Lodowata siedziba Szafirona oraz samego arcylicza Kel’Thuzada. (Przeklęty niechaj będzie mój rachunek za klimatyzację!)

Ogólne

  • Wybranie dla siebie statusu „Zajęty” w aplikacji Battle.net spowoduje zablokowanie przychodzących wiadomości na czacie oraz próśb o dodanie do znajomych.
  • Interfejs sklepu został zaktualizowany i zawiera teraz Klątwę Naxxramas.
  • Karty znajdujące się w każdym ze skrzydeł Naxxramas zostaną udostępnione na Arenie po odblokowaniu danego skrzydła.
  • Wprowadzono większą konsekwencję w rozpatrywaniu kolejności działania Agonii.
  • Dodano nowe utwory muzyczne.
  • „Gracze w pobliżu” będą lepiej widoczni na liście znajomych.
  • Poprawiono ogólny układ listy znajomych.
  • Efekty graficzne i dźwiękowe podczas masowego odczarowania kart trwają teraz krócej.
  • Karty w „Mojej kolekcji” można teraz przeszukiwać na podstawie autora grafiki.

Zmiany w kartach

  • Tekst na Orlim Rogu brzmi teraz następująco: „Za każdym razem gdy ujawniony zostaje przyjazny Sekret, zyskuje 1 pkt. wytrzymałości”.

Tryb treningowy

  • Do trybu treningowego przechodzi się teraz po wciśnięciu przycisku „Przygoda” w głównym menu.
  • SI w trybie treningowym gra teraz lepiej.

Poprawki błędów

  • Poprawiono różnorakie wskazówki ekranowe.
  • Rozwiązano różnorakie kwestie związane z dźwiękiem, tekstami, animacją oraz wyświetlaniem.
  • Rozwiązano różnorakie kwestie, które mogły powodować zaklinowanie się kart na planszy.
  • Ruchy graczy powinny być teraz odpowiednio odwzorowane w historii gry.
  • Czerwony celownik będzie teraz prawidłowo pokazywać przeciwnikowi, gdzie porusza się twój kursor myszki w trybie pojedynku i na Arenie.
  • Zegar tury w towarzyskim wyzwaniu prawidłowo oblicza teraz czas.
  • Po odczarowaniu kart ilość tajemnego pyłu zostanie teraz prawidłowo zaktualizowana.
  • Skraj planszy nie jest już widoczny na ekranie Areny w przypadku określonych rozdzielczości trybu okienkowego.
  • Pasek PD dla bohaterów na maksymalnym poziomie nie jest już widoczny jako pusty.
  • Można teraz zaznaczyć znajomego klikając jego medal w trybie pojedynku.
  • Nie będzie się już wyświetlać niewłaściwa wersja mocy specjalnej bohatera podczas przełączania pomiędzy jego złotą i normalną wersją, w momencie wyświetlania menu wyboru przeciwnika.
  • Przycisk towarzyskiego wyzwania będzie teraz prawidłowo wyświetlany obok znajomych, którzy niedawno się zalogowali lub zostali dodani do twojej listy.
  • Okno sklepu nie będzie się już zamykać po kliknięciu w obszarze interfejsu sklepu.
  • Pasek przewijania nie będzie już przeskakiwać na szczyt listy znajomych podczas przesuwania kursora nad obszarem ostatnich gier.
  • Kliknięcie przycisku końca tury na samym początku tury nie blokuje już go przed odwróceniem na stronę przeciwnika.
  • Rozwiązano kwestię, która mogła spowodować zawieszenie klienta podczas poddania partii.
  • Skrócono czas aktywacji niektórych zaklęć.
  • Rozwiązano kwestię z kartą „Bójka”, która sprawiała, że ostatni stronnik wrzucony do walki zawsze stawał się zwycięzcą bijatyki.
  • Rozwiązano różnorakie kwestie z Mieczem Sprawiedliwości.
  • Rozwiązano kwestię z kartą „Grzmotnięcie tarczą”, która sprawiała, że na kartę tę nie działały „Obrażenia zaklęć”, jeśli bohater miał 0 pancerza. Dodatkowo, jeśli działają „Obrażenia zaklęć”, karta ta ma teraz odpowiedni, lśniący efekt graficzny.
  • Broń wyposażona w twojej turze nie będzie już w niektórych sytuacjach wyświetlać wartości ataku, jeśli jest schowana.
  • Tajwański klient gry wyświetla teraz walutę w odpowiednim formacie numerycznym.
  • We włoskim kliencie gry naprawiono usterkę, która powodowała odtwarzanie niektórych plików dźwiękowych po angielsku.
  • Niemiecki klient gry używa teraz właściwego formatu czasu.

Mac

  • Wprowadzono usprawnienia mające na celu poprawę stabilności.

Zmiany w wersji polskiej

  • Jaina przekonała nas, że zmiana nazwiska nie była potrzebna i wraca do pierwotnego brzmienia, czyli Proudmoore. Przydomki i nazwiska niosące ze sobą określone znaczenie pozostają bez zmian.
  • Sędziwy mag daje sąsiednim stronnikom "Obrażenia zaklęć +1" zamiast "Siły zaklęć", które to sformułowanie nie powinno się już pojawiać.
  • Karczmarz ma lepiej dopasowane odzywki zapowiadające bohaterów.

Znane problemy w wersji polskiej

  • Wyszukiwanie kart po ich rzadkości nie działa poprawnie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz