WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Zmiany w Oblężeniu Orgrimmaru w łatce 6.0 i Warlords of Draenor

Ważne

Zmiany w Oblężeniu Orgrimmaru w łatce 6.0 i Warlords of Draenor

  Caritas:
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
/Files/1239_garrosh.jpg

W ostatnim wydaniu "Na kawie z deweloperami: rajdowanie w Azeroth Część 3 - Warlords of Draenor" omówiliśmy niektóre zmiany rajdowe nadchodzące w kolejnym dodatku WoW. Przed wypuszczeniem Warlords of Draenor gracze będą mieli okazję doświadczyć na własnej skórze nowej struktury rajdowej w Oblężeniu Orgrimmaru.

W nadchodzącym patchu 6.0, uaktualnieniu "systemów" planowanym na tygodnie poprzedzające wprowadzienie Warlords of Draenor, będziemy przebudowywać Oblężenie Orgrimmaru tak, aby korzystał z nowych poziomów trudności - Normalnego, Heroicznego i Mitycznego. Zarówno trudność Normalna, jak i Heroiczna będą wspierały elastyczne rajdy (Flex) i nasze międzyserwerowe narzędzie znajdowania grup, podczas gdy Mityczna będzie miała stały rozmiar 20 graczy. W tym samym czasie zacznie obowiązywać "Zgniatanie statystyk', w życie wejda zmiany klasowe, a Hit i Expertise nie będą już statystykami na uzbrojeniu, a więc zostaną zastąpione bardziej użytecznymi. Rajd jako całość będzie przerobiony do nowych numerów i rozmiaru - ogólnie nie powinien okazać się trudniejszy, niż to jest obecnie, a prawdopodobnie nawet będzie łatwiejszy w wielu miejscach.

Z końcem ekspansji i poziomu rajdowego, wraz z wprowadzeniem nowego maksymalnego poziomu, będziemy również wycofywać szereg nagród. Chcemy zachęcić wszystkich do ostatniej zabawy w Siege of Orgrimmar, zanim rozpocznie się Wasza przygoda na Draenorze.


Oprócz powyższych zmian, kiedy nadejdzie łatka 6.0:
  • Elastyczne trudności rajdów przestaną istnieć w takim kształcie jak to jest teraz, i zostaną usunięte z interfejsu kolejki rajdów. Nowa trudność Normalna Oblężenia Orgrimmaru zaoferuje podobne doświadczenia do tej z Elastycznych Rajdów.
  • Dostępne będzie nowe narzędzie wyszukiwania grup, mające na celu pomóc graczom stworzyć i znaleźć grupy Normalnego i Heroicznego Oblężenia Orgrimmaru i innej zawartości dla grup międzyserwerowych.
  • Osiagniecia z Oblężenia Orgrimmaru zostaną ponownie nazwane tak, aby odpowiadały nowej strukturze rajdów (np. "Heroic: Malkorok" będzie teraz "Mythic: Malkorok"). Uznania za te osiągnięcia zostanie odpowiednio przyznane graczom, którzy otrzymali je przed łatką 6.0.
  • Osiągnięcia Feat of Strength za Garrosha Hellscream "Ahead of the Curve” i "Cutting Edge" nie będą już dostępne.
    • Oznacza to, że Kor'kron War Wolf, przyznawany za "Ahead of the Curve” także przestanie być możliwy do zdobycia po wydaniu łatki wstępnej 6.0.
  • Wraz z wydaniem łatki 6.0, drop rate broni heirloom z Garrosha Hellscream na Normalnym, Heroicznym i Mitycznym poziomie trudności zostanie znacznie zwiększony.
    • Gracze, którzy jeszcze nie dostali jakiejkolwiek broni, będą mieć 100% (gwarantowaną) szanse na uzyskanie własciwego dla klasy heirloomu po pokonaniu Garrosha na poziomie trudności Normal lub wyższym.
    • Szanse na otrzymanie dodatkowych heirloomów poza pierwszym zostaną również zwiększone.



Kiedy dodatek Warlords of Draenor zostanie udostępniony i gracze będą w stanie udać się do Draenoru i zdobywać poziomy ponad 90:
  • Zabicie Garrosha Hellscream nie będzie już dawać broni Heirloom.
  • Wierzchowiec Kor'kron Juggernaut przestanie być zagwarantowanym łupem z Mitycznego poziomu Garrosha Hellscream, a zamiast tego stanie się rzadkim łupem (jak Invincible’s Reins, Mimiron’s Head, itp.).

Wszystkie pozostałe łupy, osiągnięcia i nagrody kosmetyczne (np. zestaw transmog Kor'kron Dark Shamman, rzadkie bojowe zwierzaki, itp.) pozostaną bez zmian.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz