Zmiany w Oblężeniu Orgrimmaru w łatce 6.0 i Warlords of Draenor
Cytat z: Blizzard Entertainment (źródło)
W ostatnim wydaniu "Na kawie z deweloperami: rajdowanie w Azeroth Część 3 - Warlords of Draenor" omówiliśmy niektóre zmiany rajdowe nadchodzące w kolejnym dodatku WoW. Przed wypuszczeniem Warlords of Draenor gracze będą mieli okazję doświadczyć na własnej skórze nowej struktury rajdowej w Oblężeniu Orgrimmaru.
W nadchodzącym patchu 6.0, uaktualnieniu "systemów" planowanym na tygodnie poprzedzające wprowadzienie Warlords of Draenor, będziemy przebudowywać Oblężenie Orgrimmaru tak, aby korzystał z nowych poziomów trudności - Normalnego, Heroicznego i Mitycznego. Zarówno trudność Normalna, jak i Heroiczna będą wspierały elastyczne rajdy (Flex) i nasze międzyserwerowe narzędzie znajdowania grup, podczas gdy Mityczna będzie miała stały rozmiar 20 graczy. W tym samym czasie zacznie obowiązywać "Zgniatanie statystyk', w życie wejda zmiany klasowe, a Hit i Expertise nie będą już statystykami na uzbrojeniu, a więc zostaną zastąpione bardziej użytecznymi. Rajd jako całość będzie przerobiony do nowych numerów i rozmiaru - ogólnie nie powinien okazać się trudniejszy, niż to jest obecnie, a prawdopodobnie nawet będzie łatwiejszy w wielu miejscach.
Z końcem ekspansji i poziomu rajdowego, wraz z wprowadzeniem nowego maksymalnego poziomu, będziemy również wycofywać szereg nagród. Chcemy zachęcić wszystkich do ostatniej zabawy w Siege of Orgrimmar, zanim rozpocznie się Wasza przygoda na Draenorze.
Oprócz powyższych zmian, kiedy nadejdzie łatka 6.0:
- Elastyczne trudności rajdów przestaną istnieć w takim kształcie jak to jest teraz, i zostaną usunięte z interfejsu kolejki rajdów. Nowa trudność Normalna Oblężenia Orgrimmaru zaoferuje podobne doświadczenia do tej z Elastycznych Rajdów.
- Dostępne będzie nowe narzędzie wyszukiwania grup, mające na celu pomóc graczom stworzyć i znaleźć grupy Normalnego i Heroicznego Oblężenia Orgrimmaru i innej zawartości dla grup międzyserwerowych.
- Osiagniecia z Oblężenia Orgrimmaru zostaną ponownie nazwane tak, aby odpowiadały nowej strukturze rajdów (np. "Heroic: Malkorok" będzie teraz "Mythic: Malkorok"). Uznania za te osiągnięcia zostanie odpowiednio przyznane graczom, którzy otrzymali je przed łatką 6.0.
- Osiągnięcia Feat of Strength za Garrosha Hellscream "Ahead of the Curve” i "Cutting Edge" nie będą już dostępne.
- Oznacza to, że Kor'kron War Wolf, przyznawany za "Ahead of the Curve” także przestanie być możliwy do zdobycia po wydaniu łatki wstępnej 6.0.
- Wraz z wydaniem łatki 6.0, drop rate broni heirloom z Garrosha Hellscream na Normalnym, Heroicznym i Mitycznym poziomie trudności zostanie znacznie zwiększony.
- Gracze, którzy jeszcze nie dostali jakiejkolwiek broni, będą mieć 100% (gwarantowaną) szanse na uzyskanie własciwego dla klasy heirloomu po pokonaniu Garrosha na poziomie trudności Normal lub wyższym.
- Szanse na otrzymanie dodatkowych heirloomów poza pierwszym zostaną również zwiększone.
Kiedy dodatek Warlords of Draenor zostanie udostępniony i gracze będą w stanie udać się do Draenoru i zdobywać poziomy ponad 90:
- Zabicie Garrosha Hellscream nie będzie już dawać broni Heirloom.
- Wierzchowiec Kor'kron Juggernaut przestanie być zagwarantowanym łupem z Mitycznego poziomu Garrosha Hellscream, a zamiast tego stanie się rzadkim łupem (jak Invincible’s Reins, Mimiron’s Head, itp.).
Wszystkie pozostałe łupy, osiągnięcia i nagrody kosmetyczne (np. zestaw transmog Kor'kron Dark Shamman, rzadkie bojowe zwierzaki, itp.) pozostaną bez zmian.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz