Hearthstone: Aktualizacja i reset bety już dziś! Oto pełna lista zmian
Na szczęście tym razem Blizzardowskie "wkrótce" nie oznaczało wieczności. Tak jak zapowiadano kilka dni temu, nadszedł czas na dużą aktualizację wersji beta Hearthstone: Heroes of Warcraft i związany z nią reset progresu kont testerów. Od dziś wszyscy (z kluczami, ma się rozumieć) zaczynają od początku, ale zachowają odtąd wszystkie swoje zdobycze nawet po premierze gry.
Aktualizacja wprowadza sporo zmian w balansie poszczególnych bohaterów i stronników, usprawnienia w interfejsie (czat!), zwiększa zdobywane złoto i poprawia co nieco w polskiej wersji gry. Poniżej oficjalne, polskie noty dzisiejszej aktualizacji:
Zapowiedziana niedawno aktualizacja wersji beta Hearthstone już dziś zostanie wprowadzona do gry! Jednocześnie wyzerujemy konta wszystkich uczestników testów, więc po ponownym uruchomieniu serwerów zaczniecie zabawę od zera, tak jakbyście grali w Hearthstone po raz pierwszy. Więcej informacji na temat resetu kolekcji kart i postępów w rozgrywce można znaleźć we wpisie na blogu z zeszłego tygodnia. Teraz zaś czas przejść do prezentacji pełnych informacji o aktualizacji!
Informacje ogólne
Aktualizacja wprowadza także liczne poprawki drobnych błędów, których nie wymieniliśmy w powyższej liście. Jeśli jednak zauważycie, że któryś z nich przetrwał i psuje wrażenia z rozgrywki w najnowszej wersji gry, nie omieszkajcie o tym napisać na naszym forum dot. błędów (w języku angielskim). Z kolei na forum pomocy możecie zgłaszać problemy techniczne związane z funkcjonowaniem Hearthstone na komputerach PC lub Mac. Zachęcamy także do zgłaszania błędów i sugestii związanych z polską lokalizacją w tym wątku.
Do zamkniętych beta-testów Hearthstone można zgłaszać się tutaj!
Aktualizacja wprowadza sporo zmian w balansie poszczególnych bohaterów i stronników, usprawnienia w interfejsie (czat!), zwiększa zdobywane złoto i poprawia co nieco w polskiej wersji gry. Poniżej oficjalne, polskie noty dzisiejszej aktualizacji:
Cytat z: Zeriyah (źródło)
Zapowiedziana niedawno aktualizacja wersji beta Hearthstone już dziś zostanie wprowadzona do gry! Jednocześnie wyzerujemy konta wszystkich uczestników testów, więc po ponownym uruchomieniu serwerów zaczniecie zabawę od zera, tak jakbyście grali w Hearthstone po raz pierwszy. Więcej informacji na temat resetu kolekcji kart i postępów w rozgrywce można znaleźć we wpisie na blogu z zeszłego tygodnia. Teraz zaś czas przejść do prezentacji pełnych informacji o aktualizacji!
Informacje ogólne
- Maksymalny poziom to teraz 60. Możesz także zdobywać PD w każdym trybie gry.
- Czat został zmodyfikowany.
- Zmieniono ilość złota zdobywanego w trybie pojedynku – z 5 sztuk za 5 zwycięstw do 10 sztuk za 3 zwycięstwa.
- Możesz teraz otrzymywać złote karty zwykłych stronników na wyższych poziomach doświadczenia.
- Nagrody z Areny dają teraz mniej tajemnego pyłu, a więcej kart.
- Za 5 i 6 zwycięstw na Arenie przyznawane jest teraz więcej złota.
- Za 9 zwycięstw na Arenie masz teraz gwarantowany dodatkowy pakiet lub złotą kartę.
- Animacje sekretów i zmęczenia zostały znacznie przyśpieszone.
- Wszystkie karty mają teraz dodatkowe teksty opisowe, które możesz obejrzeć w kolekcji.
- Opis zdolności „Moc zaklęć +1” został zmieniony na „Siłę zaklęć +1”.
- Bohaterów można teraz odblokować w każdym trybie (Pojedynek, Arena lub Trening)
- W trybach pojedynku, treningu i rozgrywki towarzyskiej domyślnie wyświetlane będzie menu własnych talii, jeśli masz stworzoną choć jedną własną talię.
- Możesz teraz kliknąć na dymkach rozmów, aby udzielić odpowiedzi.
- Opcje społecznościowe: Kiedy wasi znajomi przejdą Arenę albo znajdą w pakiecie legendarną kartę, otrzymacie powiadomienie i będziecie mogli im pogratulować.
- Zadania, które wymagały zwycięstwa daną klasą, pozwalają teraz na wybór pomiędzy dwoma klasami.
Nowe rzeczy
- Tryb rzemiosła – jeśli chcesz tworzyć lub odczarować karty, przygotowaliśmy do tego nowy interfejs. Kliknij przycisk „Tryb rzemiosła”, aby sprawdzić go w akcji.
- Autorzy – teraz możesz nareszcie sprawdzić, kto jest odpowiedzialny za te głupoty.
- Opcje – nasze ekrany menu gier oraz opcji zyskały nowy wygląd! Możecie tam także odtworzyć film wprowadzający!
- Otworzenie następnego pakietu – naciśnij spację po otworzeniu pakietu, aby szybko rozpakować kolejny.
- Sporo złotych kart ma nowe animacje! Kolejne w przygotowaniu! Koniecznie sprawdź nowego Gelbina!
- Dodano akcję zamiany monety w kartę, jeśli jesteś drugim graczem.
- Dodano obsługę specjalnych czcionek dla wersji polskiej i rosyjskiej.
Stronnicy neutralni
- Bot naprawczy Gelbina Mekanownika ma teraz 0/3 oraz nową moc: „Na koniec swojej tury przywróć 6 pkt. zdrowia rannej postaci”.
- Protektorka Słonecznej Furii daje teraz Prowokację jedynie sąsiednim stronnikom.
- Upiór many ma teraz statystyki 2/2 (poprzednio 1/3).
- Tycia przywoływaczka – zmniejszenie kosztu przyzwania zostało zredukowane z 2 na 1.
- Poszukiwacz przygód to teraz rzadka karta.
- Szpikożerny ghul to teraz zwykła karta.
- Cesarska kobra ma teraz nowy efekt wizualny, który będzie przypominać o jej jadowitej mocy.
- Ranny mistrz ostrzy ma 1 pkt. ataku więcej.
- Wiedziciel Czo ma 1 pkt. ataku mniej.
- Bestia ma teraz statystyki 9/7 (poprzednio 10/6).
- Strażniczka światłości otrzymuje teraz +2 do ataku za uzdrowienie.
- Smokowiec zmierzchu ma teraz statystyki 4/1 oraz „Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do zdrowia za każdą kartę w ręce”.
- Kapitan Zielonoskóry ma teraz statystyki 5/4 oraz „Okrzyk bojowy: Daj swojej broni +1/+1”.
- Mag z Dalaranu ma 1 pkt. ataku mniej.
- Papuga kapitana ma 1 pkt. zdrowia mniej.
- Wódz Mroźnych Wilków ma teraz okrzyk bojowy zamiast stałego efektu.
- Nozdormu ma nowy efekt wizualny.
Mag
- Pocisk lodu kosztuje teraz 2 pkt. many (poprzednio 3).
- Lustrzane odbicie tworzy teraz stronników mających statystyki 0/2.
- Uczennica czarownika ma teraz 1 pkt. ataku więcej.
Kapłan
- Gorliwa kapłanka kosztuje teraz 1 punkt many (poprzednio 2).
- Prorok Velen obecnie podwaja także wartości obrażeń i leczenia z mocy specjalnej bohatera.
- Wygaśnięcie zostało zastąpione przez nową kartę:
- Słowo cienia: Śmierć – (3) Zniszcz stronnika z atakiem 5 lub większym.
- Kabalistka cieni ma teraz statystyki 4/5 (poprzednio 3/4).
- Słowo mocy: Tarcza ma nowy efekt: „Daj stronnikowi +2 do zdrowia. Dobierz kartę”.
- Większe uzdrowienie zostało zastąpione przez nową kartę:
- Święty płomień – (6) Zadaj 5 pkt. obrażeń. Przywróć 5 pkt. zdrowia swojemu bohaterowi.
- Świetlista istota ma teraz 1 pkt. zdrowia więcej.
Czarnoksiężnik
- Pakt ofiarny kosztuje teraz 0 pkt. many (poprzednio 2).
- Lord otchłani ma teraz statystyki 5/6 oraz „Okrzyk bojowy: Zadaj 5 pkt. obrażeń swojemu bohaterowi”.
Łotr
- Cios w plecy ma nowy tekst: „Zadaj 2 pkt. obrażeń niezranionemu stronnikowi”.
- Przygotowanie obecnie zmniejsza koszt następnego zaklęcia o 3 (poprzednio o 2).
- Kosior kosztuje teraz 2 pkt. many (poprzednio 1).
- Herszt kręgu Nieskornych ma 1 pkt. zdrowia mniej.
- Ukrycie kosztuje teraz 1 pkt. many (poprzednio 0).
- Rozbicie czachy kosztuje teraz 3 pkt. many (poprzednio 2).
- Cierpliwy skrytobójca ma teraz nowy efekt wizualny, który będzie przypominać o jego mocy.
- Moc specjalna nie pozwala już na wzmocnienie aktualnie używanej broni.
- Edwin VanCleef ma teraz statystyki 2/2, ale nie posiada już Ukrycia.
Druid
- Gniew nie może być już rzucony na bohaterów.
- Cenarius kosztuje teraz 9 pkt. many (poprzednio 8).
- Spadające gwiazdy mogą teraz trafić tylko w stronników.
- Moc uzdrawiania Drzewca wiedzy przywraca teraz 5 pkt. zdrowia (poprzednio 8)
- Dzikość kosztuje teraz 1 punkt many (poprzednio 3), a jej celem musi być pojedynczy stronnik.
Łowca
- Znak łowcy – efekt nie jest już ograniczony tylko do jednej tury.
- Padlinożerna hiena teraz zjada jedynie twoje bestie.
Wojownik
- Okrutny nadzorca ma teraz 1 pkt. zdrowia więcej.
- Efekt +2 do ataku pochodzący z Wewnętrznego szału nie znika już na koniec tury.
- Bitewny szał kosztuje teraz 3 pkt. many (poprzednio 2), ale działanie bierze pod uwagę także rannych bohaterów.
- Fanatyczny berserker ma teraz 1 pkt. ataku więcej.
- Rozkazujący okrzyk kosztuje teraz 2 pkt. many (poprzednio 1) i pozwala dodatkowo dobrać kartę.
Szaman
- Żaba ze Złego uroku jest teraz bestią.
- Uzdrawiający totem nie leczy już bohaterów.
Poprawki błędów
- Karty
- Naprawiono kilka usterek z Beztwarzowym manipulatorem, który w nieprawidłowy sposób kopiował wzmocnionych stronników.
- Znak łowcy obecnie prawidłowo zmniejsza zdrowie stronnika do 1.
- Naprawiono usterkę, która czasami powodowała zatrzymanie gry po zagraniu karty cofniętej uprzednio na rękę.
- Zagranie Kradzieży myśli jest teraz odnotowane w historii rozgrywki.
- Zmyłka nie włącza się już, jeśli nie ma prawidłowych celów.
- Lodowy blok chroni teraz bohatera przed narastającymi obrażeniami.
- Chochlik krwi obecnie prawidłowo zwiększa atak Świetlistej istoty.
- Naprawiono usterkę, która powodowała zatrzymanie gry przy zagraniu stronnika przed zakończeniem działania okrzyku bojowego Cenariusa.
- Zagranie Wizji umysłu, kiedy przeciwnik ma pustą rękę, nie daje ci już karty.
- Zdolność Nożownika nie odpali się już, kiedy stronnik zostanie skopiowany na twoją rękę.
- Interfejs
- Naprawiono usterkę, która powodowała wyświetlanie niewłaściwej ilości tajemnego pyłu w przypadku zbyt szybkiego odczarowywania kart.
- Naprawiono usterkę, która powodowała wyświetlanie nieprawidłowej ilości złota.
- Po ponownym zagraniu stronnika, który miał uprzednio zmodyfikowany atak/zdrowie, wyświetlane są teraz prawidłowe statystyki.
- Koło dobierania przeciwnika na Arenie nie powinno teraz znikać po znalezieniu pasującego gracza.
- Naprawiono usterkę, która powodowała utrzymanie efektu wizualnego „Siły zaklęć” w kartach trzymanych na ręce.
- Szybkie zagrywanie stronników w momencie działania efektu dobierania karty nie powinno już powodować blokowania kart w ręce.
- Strzałka celowania przeciwnika powinna wychodzić teraz z prawidłowego miejsca.
- Efekt wizualny wyciszenia pojawia się teraz nad wybranym stronnikiem.
- Naprawiono usterkę, która powodowała zapętlenie animacji zaklęć przy ich wielokrotnym odpaleniu.
- Naprawiono usterkę, która powodowała zapadnięcie się przycisku mocy specjalnej bohatera.
- Rozgrywka
- Głosy narratora zapowiadającego obu graczy powinny być teraz słyszalne na Arenie.
- Naprawiono usterkę, która powodowała, że SI kierująca druidem nie zagrywała prawidłowo kart dających wybór opcji.
- Naprawiono usterkę, która powodowała zapętlenie efektów dźwięków w grze lub kolekcji kart.
- Ustawienie ogólnej głośności wpływa teraz także na głośność muzyki.
- Podczas logowania nie powinna pojawiać się już informacja z twoim imieniem.
- Poletko na planszy z Pandarią pozwoli teraz na wyhodowanie trzech rzodkiewek zamiast dwóch!
Zmiany w wersji polskiej
- Nowa czcionka poprawnie obsługuje polskie znaki.
- Malfurion i Illidan mają nareszcie takie same nazwisko.
- Kilkadziesiąt kart otrzymało nowe, bardziej precyzyjne nazwy.
- Zdolność „Przeładowanie” została zamieniona na „Przeciążenie”.
- Nazwa klasy „Łotrzyk” została globalnie zmieniona na „Łotr”. Chcemy, żeby łotrzy i łotrzyce traktowani byli poważnie!
- Teksty działania kart zostały dopracowane, aby uniknąć jakichkolwiek wątpliwości co do ich działania.
- Na nowo nagrane zostały głosy ponad 30 postaci, w tym narratora.
Aktualizacja wprowadza także liczne poprawki drobnych błędów, których nie wymieniliśmy w powyższej liście. Jeśli jednak zauważycie, że któryś z nich przetrwał i psuje wrażenia z rozgrywki w najnowszej wersji gry, nie omieszkajcie o tym napisać na naszym forum dot. błędów (w języku angielskim). Z kolei na forum pomocy możecie zgłaszać problemy techniczne związane z funkcjonowaniem Hearthstone na komputerach PC lub Mac. Zachęcamy także do zgłaszania błędów i sugestii związanych z polską lokalizacją w tym wątku.
Do zamkniętych beta-testów Hearthstone można zgłaszać się tutaj!
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz