WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Halls of Origination

Podobnie jak Uldaman i Ulduar, budowle Uldumu są jednymi z nielicznych znanych konstrukcji tytanów - istot, które stworzyły życie na Azeroth. Przez lata historycy przeszukiwali południowy Kalimdor w poszukiwaniu wejścia do tej starożytnej krainy tytanów, poszukując więcej śladów początków Azeroth. Kataklizm zmieni wszystko, fatamorgana za którą Uldum było ukrywane przez milenia zostanie zniszczona, pozostawiając niezwykłe tajemnice podatne na odkrycie przez najodważniejszych, najmądrzejszych lub najbrutalniejszych odkrywców.

Halls of Origination w Uldum są pięcioosobowym dungeonem na 85 poziom dostępnym w World of Warcraft: Cataclysm, zawierającym niezwykłą podróż poprzez ponadczasowe konstrukcje tytanów i 7 unikalnych starć z bossami. Głęboko w tych salach leży starożytny skarb, który po wpadnięciu w niewłaściwe ręce może zagrozić całemu życiu w Azeroth. Gdy gracze przeżyją niebezpieczeństwa Uldumu, zostaną wezwani by pomóc Brannowi Bronzebeardowi otworzyć tajemnice ukryte w tych zdradzieckich halach tytanów i ochronić ich pradawne sekrety.

Wchodząc do sal

Natychmiast uświadomisz sobię powagę swojej sytuacji w Maker's Overlook, gdy utkniesz pomiędzy ciałami tych, którzy dostali się do Halls of Origination przed Tobą w poszukiwaniu potęgi... i ponieśli porażkę. Ci, którzy przetrwali za wejściem tych starożytnych korzytarzy zostaną powitani przez Branna Bronzebearda jak tylko system transportowy lochów wywiezie ich wyżej. Przejście dalej będzie wymagało więcej niż tylko przewodnictwo Branna, biorąc pod uwagę, że tajemnice tych sal muszą najpierw zostać odblokowane.

Komnata Proroctwa

Kolumnada Chamber of Prophecy jest z pewnością testamentem czasu. W pokoju wypełnionym relikwiami starożytnej kultury, dwie arki oczekują odkrycia będąc chronionymi przez zawsze wierne sługi. Ci, którzy zainteresują się tymi artefaktami będą musieli za to odpowiedzieć przed Strażnikiem Świątyni: Anhuur'em - nadzorcą tej komnaty, mistrzem świętej magii i wyniszczających hymnów.

Grobowiec Earthrager'a

Naprzeciwko Komnaty Proroctwa i tuż za murami lochów leży Grobowiec Earthrager'a, ukryty w spalonej słońcem i niszczonej burzami piaskowymi piramidzie. Pokryty kośćmi dawno zaginionych, grobowiec oczekuje na więcej nieprzygotowanych ofiar. To w końcu miejsce spoczynku Earthrager'a Ptaha. Ci, którzy zakłócą ciszę panującą w grobowcu, muszą być przygotowani na wstrząśnięcie ziemi przywracające życie roztrzaskanym kościom zmarłych i Skarabeuszom.

Krypta Świateł

Ze ścianami wyłożonymi bezcennymi artefaktami tytanów, Komnata Świateł będzie słuzyć jako komnata kar dla intruzów. Anraphet, nawiedzona statua stworzona przez tytanów, przebudzi się by służyć swym przełożonym i zlikwidować wszystkich śmiertelników, którzy ośmielą się wejść. Nie miej złudzeń: jego długa drzemka nie powstrzyma go przed uwolnieniem całkowitego gniewu.

Trony Strażników

Ocaleni z głębin sal otrzymają dostęp do wyższych poziomów. Z pomocą Branna, musisz odkryć tajemnice Uldumu. Twa podróż powiedzie Cię do miejsc ostatecznych konsekwencji: Tronów Magii, Życia, Chaosu i Promieni. Tu zetrzesz się z kontrukcją magii: Isiset, konstrukcją życia: Ammunae, konstrukcją chaosu: Setesh i kontrukcją promieni: Rajh. Zostaniesz przez nie przetestowany, bo nie oddadzą one łatwo swych tronów lub tajemnic tytanów.

Tylko odkrywając Halls of Origination w Uldum w World of Warcraft: Cataclysm będziesz miał szansę odkryć ich niebezpieczne moce, a być może nawet tajemnice kryjące się za powstawniem życia w Azeroth.