WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Gun'Drak

Lokacja: Zul'Drak
Gracze5
Przedział poziomów76-78
StylStolica Lodowych Trolli
Czas resetu Heroica1 dzień
Ilość Emblems of Heroism5
SkrótGD
Ostatni bossGal'darah
Tabele lootu

Zdesperowane aby ocalić swe królestwo od rozpadu, trolle z Zul’Drak postanowiły poświęcić swych antycznych bogów. Niegdyś czczone, teraz bóstwa są uważane za źródło nieposkromionej mocy, a ich krew ma być sposobem na odparcie sługusów Króla Lisza, którzy przejęli część narodu trolli. Osłabieni bogowie, doprowadzeni do tego stanu przez plugawiąca obecność Plagi w regionie, pozwolili się uwięzić Drakkari, w świętych ołtarzach Zul’Drak. W tych zimnych, kamiennych celach, skrępowane bóstwa, bez żadnej nadziei na ocalenie, oczekują na nadejście przeznaczenia z rąk oszalałych proroków Drakkari.

Posterunki Argent Crusade rozmieszczone na zachodzie imperium stały się nieufne wobec rosnącej wrogości i lekkomyślności Drakkari. Mimo, że Argent Crusaderzy są w całości poświęceni zmaganiom mającym na celu wyparcie Plagi z Zul’drak, dzikie lodowe trolle postrzegają wszelkich intruzów jako zagrożenie, niezależnie od ich intencji. Dlatego też, tylko kwestią czasu jest, zanim wojownicy Drakkari, wzmocnieni mojo swych upadłych bóstw, napadną na obozowiska Argent Crusade.

Świadomi wydarzeń rozgrywających się w Zul’Drak, do królestwa przybyli reprezentanci szczepu Zandalar. Ich celem jest obserwacja i upamiętnienie, czegoś co jest dla nich upadkiem imperium. Te przepełnione mądrością trolle, mają nadzieję wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę, w celu edukacji kolejnych pokoleń, tak aby nie powtórzyły błędów Drakkari. Podczas gdy Zandalar sami unikają bezpośredniej interwencji w regionie, oferują jednak wsparcie dla niedawno przybyłych bohaterów. Trolle chcą wesprzeć każdego, kto wykaże się wystarczająca odwagą, aby poprowadzić atak na dręczycieli dzikich bóstw Zul’Drak, a przy okazji wyeliminować zagrożenie, jakie Drakkari stwarzają dla sił Argent Crusade.

Pomimo usilnych starań dzielnych podróżników, największe zagrożenie dla regionu pozostaje nie niepokojone w Gun’Drak, stolicy imperium lodowych trolli. Obcy dysponują skromną wiedzą na temat antycznego miasta Drakkari, wiadomo, że jest wypełnione zepsuciem długiej i brutalnej historii królestwa. Podczas gdy bogowie są zabijani na ziemiach Zul’Drak, uważa się, ze ich mojo spływa do hal cytadeli, wypełniając mieszkańców Gun’Drak nieokiełznaną siłą. W głębiach stolicy, pośród najświętszych kapliczek, szaleni wysocy prorocy bez przerwy zasysają energię swych upadłych bóstw. Ich nieposkromiona żądza mocy zagraża nie tylko przyszłości królestwa Drakkari. Jeżeli rytuały odbywające sie w Gun’Drak nie zostaną przerwane, nagromadzona potęga trolli już wkrótce zaleje cały region, i jakakolwiek szansa na odparcie Plagi odpłynie wraz z nadejściem potoków chaosu.