WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Grim Batol

W trakcie krwawej wojny domowej pomiędzy trzema krasnoludzkimi frakcjami z Ironforge, klan Bronzebeard wyparł klany Wildhammer i Dark Iron ze starożytnych korytarzy górskiego miasta. Wskutek przegranej, klan Wildhammer udał się na północ i tam wykuł nowy dom, Grim Batol, w górach, które teraz należą do Twilight Highlands. Jednak mimo iż pracowali w znoju i trudzie by zapewnić sobie lepszą przyszłość, klan Dark Iron, który zbudował miasto Thaurissan w Redridge Mountains nie mógł znieść wspomnienia porażki. Pochłonięty żądzą zemsty i kontroli nad wszystkimi krasnoludzkimi ziemiami Khaz Modan, klan Dark Iron rozpoczął dwufrontowy atak na klan Bronzebeard w Ironforge i klan Wildhammer w Grim Batol. Mimo dawnych różnic, Ci dwaj walczący rywale połączyli siły i wyparli klan Dark Iron z Khaz Modan, dziesiątkując armie zdradzieckiego klanu czarodzieja-szlachcica, Thaurissana. Jednak zwycięstwo przyszło okupione ofiarami. Mimo iż żona Thaurissana, będąca królową Modgud, została zabita podczas ataku na Grim Batol, jej śmierć skaziła górską fortecę. Podczas gdy klan Bronzebeard odbudował wspaniałe miasto Ironforge, klan Wildhammer został na zawsze zmieniony przez koszmar, którego zaświadczył w Grim Batol. Uciekli ze swojego przeklętego domu i już nigdy więcej tam nie wrócili.

Ograbione korytarze opuszczonego miasta później stały się domem dla wielu nikczemnych intryg. Gdy Dusza Demona została odkryta przez klan Dragonmaw i użyta by zmusić smoki Alexstraszy do służby Hordzie, Grim Batol służyło jako straszne więzienie Smoczego Aspektu. Klan Dragonmaw zamieszkiwał Grim Batol podczas Drugiej Wojny dopóki nie zostal wypędzony przez Deathwinga, który planował ukraść jaja Alexstraszy. Gdy Deathwing wykonał swój plan, Dusza Demona została zniszczona, a moce w niej uwięzione powróciły do Alexstraszy, Ysery, Nozdormu i Malygosa. Deathwing ledwo uciekł od uderzenia czterech Smoczych Aspektów, które odzyskały swą moc, jednak nie odszedł z pustymi rękoma; w jego objęciach były jaja Alexstraszy. Za swoje okropne czyny, uciekającemu klanowi Dragonmaw nie okazano żadnej litości i walka szybko się skończyła. Czerwone smoki pozostały by nadzorować Grim Batol i przez lata skutecznie broniły ich opuszczonych sal od następnych intruzów... aż do przybycia Twilight Hammer, złowrogiego kultu, który czcił przeklętych Starych Bogów Azerothu.

Kult ten, zachwycony Deathwingowym pragnieniem absolutnego panowania Azerothem, ogłosili Twilight Highlands swoją bazą operacyjną. Czarne smoki wypędziły czerwone smoki, które dotychczas pilnowały Grim Batolu tak by mógł on posłużyć do ćwiczeń sług Deathwinga. Sale Grim Batolu biegną tak głęboko w te wyżyny, że nie jest wiadomym do czego konkretnie Twilight Hammer używa tego zniszczonego cudu krasnoludów.

Wezwani do działania przez czerwone smoki w Twilight Highlands gracze będą musieli ostatecznie zakończyć plugawe machinacje kultu w 5-cioosobowej instancji Grim Batol (85 poziom). Zajadłość przeciwników będących w środku nie powinna być lekceważona, a z pomocą odważnych Czerwonych Smoków i materiałów wybuchowych, gracze będą mogli uszczuplić szeregi okupantów Grim Batolu poprzez bombardowanie z powietrza wnętrz korytarzy zniszczonego miasta. Nieważne jak skuteczne będą te ataki, Generał Umbris nie pozwoli swojej armii paść zbyt szybko. Ostatecznie gracze będą musieli polegać na własnych umiejętnościach, wędrując w najciemniejsze zakamarki krasnoludzkiej fortecy, gdzie nabiera kształtu przerażający nieprzyjaciel. Czy będziesz w stanie odkryć sekrety Grim Batolu i wyjść stamtąd bez szwanku, czy Twoje przeznaczenie zostanie przypieczętowane w tym torturowanym mieście jak wielu innych dzielnych bohaterów przed Tobą?