Patch 3.2: Przegląd zmian
Po ujawnieniu przez Blizzard pierwszych szczegółowych patch notów łatki 3.2 przyszedł czas na przegląd najważniejszych zmian.
- Crusaders' Coliseum (budowane na terenach Argent Tournament) zostało ukończone. Znajdziemy tam nową instancję dla 5 osób a także rajdy, podzielone tym razem na 4 wersje (!):
* Normalną 10-osobową
* Normalną 25-osobową
* Heroiczną 10-osobową
* Heroiczną 25-osobową
Każda z tych wersji będzie miała osobny 'save'. Nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób będzie tam podzielony loot. Wiemy jedynie, że znajdziemy tam kolejny Tier. Ponadto, w wersjach heroicznych wprowadzony zostanie Crusaders' Tribute - czyli licznik podejść do bossa. Im mniej prób, tym lepszy loot.
- Nowy battleground 40vs40 - Isle of Conquest. Więcej o nim przeczytacie w tym newsie.
- Wiele nowości w Argent Tournament - więcej o nich w tym newsie.
- Nowy wygląd druidzkich form kota i niedźwiedzia - więcej przeczytacie tutaj.
- Zmiany w systemie mountów, portale i zeppelin - o nich przeczytacie w tym newsie.
- Northrendowa wersja eventu Children's Week w Dalaranie.
Areny
- Itemy z najnowszego sezonu będą mogły być kupowane tylko dzięki ratingowi z drużyn 3vs3 i 5vs5. Przedmioty z poprzednich sezonów wciąż będą mogły być jednak kupowane dzięki ratingowi z 2vs2.
- Dalaran Sewers:
* Powiększona o 25%
* Będzie można używać mountów
* Skrzynki zostały nieco przesunięte
Battlegroundy
- Levelowanie na battlegroundach!
* Gracze będą otrzymywać doświadczenie za wykonywanie konkretnych zadań, które nagradzane są honorem (np. zapunktowanie na WSG), honorable kille się nie liczą.
* Gracze, którzy nie chcą otrzymywać doświadczenia będą mogli za opłatą 10g wyłączyć zdobywanie doświadczenia u specjalnych NPC w Stormwind lub Orgrimmar - wyłączy to całkowicie wszelkie doświadczenie, również z PvE. Zmiana jest odwracalna.
* Gracze z wyłączonymi przychodami doświadczenia na battlegroundach spotkają się tylko z innymi graczami z wyłączonym doświadczeniem.
- Gdy będziemy bronić zajętego przez naszą frakcję punkty na Arathi Basin, Eye of the Storm lub Isle of Conquest, otrzymamy buff Honorable Defender, który zwiększy honor otrzymywany za zabicie przeciwników o 50%.
- Arathi Basin i Eye of the Storm:
* Czas przejmowania flag skrócony do 8 sekund.
* Wymagane do zwycięstwa zasoby zostały zmniejszone do 1600.
- Warsong Gulch:
* Teraz może trwać maksymalnie 20 minut. Po upływie tego czasu zwycięża ta strona, która zdobyła więcej flag. Gdyby oznaczało to remis, zwyciężą ci, którzy zapunktowali wcześniej. Jeśli wynik wynosi 0:0, gra kończy się remisem.
Itemy
- Zmiany w systemie Emblemów:
* Nowe Emblems of Triumph będą wypadać w 10-cio i 25-cio osobowej wersji Crusaders' Coliseum.
* Z wszystkich instancji, z których wcześniej wypadały Emblems of Heroism lub Emblems of Valor (np. Naxxramas czy Heroic Halls of Stone) będą teraz wypadać Emblems of Conquest. Wciąż będą one mogły być wymieniane na starszy tym Emblemów.
* Achievementy na zebranie konkretnych ilości Emblems of Heroism, Valor i Conquest zostały przekształcone w Feats of Strenght. Na ich miejsce wprowadzono achievementy wymagające zebrania konkretnej ilości dowolnego rodzaju Emblemów.
- Resilience: Od teraz, zamiast redukować obrażenia z DoTów, będzie redukować wszystkie obrażenia zadawane przez graczy o taką samą ilość.
Interfejs
- Nazwy graczy będą mogły być pokolorowane zgodnie z ich klasą.
- Druidzi będą widzieli swój pasek many będąc w innej formie.
- Przytrzymanie Shift i najechanie myszką na item wyświetli porównanie z itemem, jaki obecnie mamy na sobie na danym slocie.
- Potwory i obiekty do questów będą teraz wyświetlane na mapie gracza (wbudowany Quest Helper?)
Oprócz tych zmian łatka wnosi oczywiście multum nowości w kwestii balansu klas oraz profesji. Przypominamy, że aktualne noty nowej łatki znajdziecie na tej stronie.
Lada dzień powinny wystartować serwery testowe i będziemy mogli w akcji zobaczyć wszystkie zmiany. Zostańcie z nami ;-)
- Crusaders' Coliseum (budowane na terenach Argent Tournament) zostało ukończone. Znajdziemy tam nową instancję dla 5 osób a także rajdy, podzielone tym razem na 4 wersje (!):
* Normalną 10-osobową
* Normalną 25-osobową
* Heroiczną 10-osobową
* Heroiczną 25-osobową
Każda z tych wersji będzie miała osobny 'save'. Nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób będzie tam podzielony loot. Wiemy jedynie, że znajdziemy tam kolejny Tier. Ponadto, w wersjach heroicznych wprowadzony zostanie Crusaders' Tribute - czyli licznik podejść do bossa. Im mniej prób, tym lepszy loot.
- Nowy battleground 40vs40 - Isle of Conquest. Więcej o nim przeczytacie w tym newsie.
- Wiele nowości w Argent Tournament - więcej o nich w tym newsie.
- Nowy wygląd druidzkich form kota i niedźwiedzia - więcej przeczytacie tutaj.
- Zmiany w systemie mountów, portale i zeppelin - o nich przeczytacie w tym newsie.
- Northrendowa wersja eventu Children's Week w Dalaranie.
Areny
- Itemy z najnowszego sezonu będą mogły być kupowane tylko dzięki ratingowi z drużyn 3vs3 i 5vs5. Przedmioty z poprzednich sezonów wciąż będą mogły być jednak kupowane dzięki ratingowi z 2vs2.
- Dalaran Sewers:
* Powiększona o 25%
* Będzie można używać mountów
* Skrzynki zostały nieco przesunięte
Battlegroundy
- Levelowanie na battlegroundach!
* Gracze będą otrzymywać doświadczenie za wykonywanie konkretnych zadań, które nagradzane są honorem (np. zapunktowanie na WSG), honorable kille się nie liczą.
* Gracze, którzy nie chcą otrzymywać doświadczenia będą mogli za opłatą 10g wyłączyć zdobywanie doświadczenia u specjalnych NPC w Stormwind lub Orgrimmar - wyłączy to całkowicie wszelkie doświadczenie, również z PvE. Zmiana jest odwracalna.
* Gracze z wyłączonymi przychodami doświadczenia na battlegroundach spotkają się tylko z innymi graczami z wyłączonym doświadczeniem.
- Gdy będziemy bronić zajętego przez naszą frakcję punkty na Arathi Basin, Eye of the Storm lub Isle of Conquest, otrzymamy buff Honorable Defender, który zwiększy honor otrzymywany za zabicie przeciwników o 50%.
- Arathi Basin i Eye of the Storm:
* Czas przejmowania flag skrócony do 8 sekund.
* Wymagane do zwycięstwa zasoby zostały zmniejszone do 1600.
- Warsong Gulch:
* Teraz może trwać maksymalnie 20 minut. Po upływie tego czasu zwycięża ta strona, która zdobyła więcej flag. Gdyby oznaczało to remis, zwyciężą ci, którzy zapunktowali wcześniej. Jeśli wynik wynosi 0:0, gra kończy się remisem.
Itemy
- Zmiany w systemie Emblemów:
* Nowe Emblems of Triumph będą wypadać w 10-cio i 25-cio osobowej wersji Crusaders' Coliseum.
* Z wszystkich instancji, z których wcześniej wypadały Emblems of Heroism lub Emblems of Valor (np. Naxxramas czy Heroic Halls of Stone) będą teraz wypadać Emblems of Conquest. Wciąż będą one mogły być wymieniane na starszy tym Emblemów.
* Achievementy na zebranie konkretnych ilości Emblems of Heroism, Valor i Conquest zostały przekształcone w Feats of Strenght. Na ich miejsce wprowadzono achievementy wymagające zebrania konkretnej ilości dowolnego rodzaju Emblemów.
- Resilience: Od teraz, zamiast redukować obrażenia z DoTów, będzie redukować wszystkie obrażenia zadawane przez graczy o taką samą ilość.
Interfejs
- Nazwy graczy będą mogły być pokolorowane zgodnie z ich klasą.
- Druidzi będą widzieli swój pasek many będąc w innej formie.
- Przytrzymanie Shift i najechanie myszką na item wyświetli porównanie z itemem, jaki obecnie mamy na sobie na danym slocie.
- Potwory i obiekty do questów będą teraz wyświetlane na mapie gracza (wbudowany Quest Helper?)
Oprócz tych zmian łatka wnosi oczywiście multum nowości w kwestii balansu klas oraz profesji. Przypominamy, że aktualne noty nowej łatki znajdziecie na tej stronie.
Lada dzień powinny wystartować serwery testowe i będziemy mogli w akcji zobaczyć wszystkie zmiany. Zostańcie z nami ;-)
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz