WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Shadowlands - Ardenweald: Wszechknieja, Zwierzątka i Duchowe Nasionka

Ważne

Shadowlands - Ardenweald: Wszechknieja, Zwierzątka i Duchowe Nasionka

  Ludek:
Las odrodzenia


W naszej przygodzie z alfą po najbardziej klimatycznej krainie, trafiamy do jednej z najładniejszych - zamieszkany przez Night Fae Ardenweald, lub jak kto woli w rodzimym języku Wszechknieję - ziemie Baśnioludu.

Magiczna puszcza to trzecia fabularnie kraina nowego dodatku.
Odpowiada ona za hibernację, regenerację i reinkarnację natury. Trafiają tu istoty powiązane z przyrodą - Dzicy Bogowie, Druidzi, a nawet i Łowcy.
Dusze z początku odradzają się jako dzikie nasiono (wildseed). Umieszczeni w kniejach pod wielkimi drzewami pochłaniającymi animę, zmarli hibernują. Gdy proces regeneracji dobiegnie końca, reinkarnują się jako zwierzę poprzez "wyklucie" z nasienia. Ewentualnie jeśli ich dusza jest dostatecznie silna mogą zachować w pełni lub częściowo postać, którą mieli za życia.


Krąg życia i retconów


Cały ten proces jest deczko problematyczny fabularnie. Mamy już na Azeroth system odpowiadający za reinkarnację dusz natury - Szmaragdowy Sen. Według słów Blizzarda jest on powiązany w jakiś sposób z Wszechknieją, będąc jej przeciwieństwem.
Zamieć dodatkowo stwierdziła na Blizzconie, że Cenarius po swej śmierci z rąk Grommasza w Warcrafcie 3, odradzał się właśnie w Krainach Cienia, nie Śnie - co jest potencjalnie retconem zważywszy, że na Księżycowej Polanie kontaktujemy się z nim właśnie przez Szmaragdowy Sen.
Questy jednak implikują potencjalne rozwiązanie tej zagwostki. Po pierwsze Szmaragdowy Sen tyczy się tylko rdzennych mieszkańców Azeroth, po drugie jeśli ktoś umarł gdy był w jakiś sposób "odłączony" od natury naszego tytana (np. przez bycie spaczonym przez Legion), wtedy jego dusza trafia bezpośrednio do Wszechknieji.


Krewni i znajomi Królika


Acz zostawiając już zawiłości historii umierania (pamiętajcie, Kroniki Tytanów zawsze mogą być fałszywe!) przejdźmy do mieszkańców naszego Lasku Śmierci.
Kraina rządzona jest przez Królową Zimy - to jej moc odpowiada za cykl reinkarnacji. W zarządzaniu tym procesem pomaga jej pakt Baśnioludu, samo w sobie podzielone na dwie mniejsze "frakcje" - Wróżki opiekujące się dzikimi nasionami, oraz Dziki Gon - składającą się z ras Sylvarów i Vorkai (odpowiedniki naszych Satyrów i Driad) armię Wszechknieji której zadaniem jest ochrona krainy.


Martwa (i problematyczna) natura

Po co komu armia w krainie spokoju i odrodzenia?
Regeneracja to trudna droga - boleści duszy dojrzewającej w dzikim nasieniu manifestują się jako koszmar - ten sam, który w Azeorth przyprawił sporo kłopotu druidom. Susza spowodowana brakiem dostaw animy rozjuszyła lokalną faunę, a w między czasie kryzys postanowili wykorzystać, znani z Kul'Tiras Drustowie, by przejąć władzę w krainie.

Do takiego wesołego grajdołka trafiamy my - Śmiertelny - szybko odnajdujemy nietypowe, świeżo przybyłe dzikie nasienie, które z niewiadomych przyczyn łączy się z naszą duszą, oraz manifestuje wyjątkowo silne Koszmary. Naszym głównym zadaniem będzie więc odkrycie prawdy o tajemniczym zarodku, oraz pomoc mieszkańcom Wszechknieji i z ich problemami doczesnymi.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz