WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wrath of the Lich King: Northrend - pierwsze wrażenia

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

WotLK: Northrend - pierwsze wrażenia

  Kumbol:
Minęło trochę czasu zanim otrzymaliśmy od naszej ekipy w Northrend coś więcej, niż tylko zdjęcia. Szczęśliwie kurier, który w końcu się pojawił, gdy tylko odtajał przekazał nam pierwsze wrażenia naszej grupy z lodowego kontynentu.
/Files/northrends.JPG

Jakże myliłby się ktoś, kto sądził, że epickością wejście do Northrend nie dorówna przejściu przez Dark Portal. Powie: Tam był historyczny portal, a za nim ogromna, trwająca w nieskończoność bitwa z Płonącym Legionem. A ja powiem: I co? W bitwie tak naprawdę nikt nie mógł brać udziały, bo prędzej czy później zszedłby 'na hita'. A cały Portal służył tylko przez chwilę, dopóki magowie nie nauczyli się portali. Po co to mówię? Bo chcę pokazać, jak bardzo Blizzard zmądrzał od czasu The Burning Crusade.
/Files/valgardes.JPGW przypadku najnowszego dodatku do Northrend dostajemy się na kilka sposobów. Horda używa do tego Zeppelinów (nowe, oświetlone modele) a Przymierze nowych parostatków. Już sam fakt wejścia na pokład nowego pojazdu wzbudza pozytywne emocje - nowe modele są bardzo dopracowane i, jak cały nowy content Wratha mają tekstury w wyższej rozdzielczości niż te z TBC. W przypadku wyboru podróży do Borean Tundra jako członek Przymierza czeka na nas jeszcze inna atrakcja jeszcze przed samym wpłynięciem na wody Northrendu - Stormwind Harbor, czyli właśnie budowana nowa dzielnica stolicy ludzi. Ale o niej innym razem ;-)
Po zniknięciu jakże klimatycznego ekranu ładowania naszym oczom ukazuje się surowy krajobraz Northrendu. Na co większych kawałkach kry lodowej, jakie mijamy uświadczymy tulące się do siebie stadka pingwinów, a w zatoce Daggercap ujrzymy wystające ponad powierzchnię wody płetwy tamtejszych rekinów. Gdy zaś spojrzymy w niebo, zwłaszcza wieczorem, ujrzymy cudownie wykonaną (acz stonowaną w porównaniu z 'niebami' Outlandu) zorzę polarną./Files/zorzas.JPG
Dobijając do portu / dokując przy wieży Zeppelinów i zsiadając na ląd jesteśmy lekko oszołomieniu i podekscytowani ilością detali, jakie Blizzard wpakował w to, by nasze wejście do mroźnej krainy nie zamykało się jedynie na przeładowaniu i rozpoczęciu pierwszego questa.
Jeśli już o questach mowa, to trzeba przyznać, że trzymają one poziom. Nie jest on może dużo wyższy od tego, co mieliśmy dotychczas, jednak widać, że gra stale ewoluuje w stronę mniejszej schematyczności.
Po rozeznaniu się w kilku zonach (w Becie wciąż nie wszystkie są jeszcze oddane do użytku) nie ma najmniejszej wątpliwości, kto rządzi w tych terenach - Plaga. Wiele z osad i fortec sił Przymierza i Hordy znajduje się pod stałym natarciem wszelkiej maści Ghouli, Nerubian czy Gargulców. Ale oczywiście nie tylko oni powodują zagrożenie. W Northrend znajdziemy multum nowych potworów, frakcji, lokacji, instancji i miejsc wymagających naszej bohaterskiej interwencji.
Podsumowując, chciałoby się rzec "więcej, dalej, lepiej". I chyba właśnie te hasła przyświecały projektantom Zamieci, gdyż w Northrend znajdziemy właśnie to... i jeszcze więcej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz