WWI 08 - Panel PvP
Prezentujemy obiecane nowości, których dowiedzieliśmy się na zakończonym właśnie panelu dotyczącym PvP w World of Warcraft.
Wkrótce dołączymy zdjęcia!
Wintergrasp:
- Walka będzie polegała na ataku i obronie.
- Nagrodami będzie honor, specjalny rodzaj 'Spirit Shardów', za które kupimy unikalne itemy niedostępne w żaden inny sposób a także specjalne Marks of Honor przyporządkowane do Wintergrasp.
- Rzeka stanowi ważną część Wintergrasp, gdyż bronie oblężnicze nie będą mogły być przeprowadzane przez wodę. Kluczowe staną się zatem mosty.
- Forteca w Wintergrasp będzie kluczową i epicką zabudową, stanowiącą najważniejszy punkt obrony. Będzie bardzo duża i całkowicie zniszczalna. Na jej terenie znajdą się także bardzo ważne wieże strażnicze.
- Mosty będą niesamowicie ważne i kluczowe dla całej rozgrywki. One także będą zniszczalne (gracze będą mogli widzieć, jak bardzo zniszczony jest most, w procentach).
- Demolisher to jedna z broni oblężniczych. Mogą z niej korzystać obydwie frakcje. Będzie mógł przewozić (oprócz gracza sterującego i strzelającego) maks. 3 pasażerów, co da możliwość strzelania w tył.
- Forsaken Catapult - szybsza od Demolishera, nie może przewozić pasażerów. Może korzystać z Flame Breatha (czaszka z przodu machiny).
- Siege Engine - przewozi zamkniętych pasażerów, są miejsca zarówno dla strzelca i kierowcy. Najmocniejsza i strzela na największy dystans.
- Flying Machine - bombowiec, może przenosić pasażerów.
- Shredder - broń przeciwlotnicza (przeciwjednostka Flying Machine), szybkostrzelna, może na krótki dystans korzystać z piły (Teksańska masakra anyone?), mało odporna na ataki.
Areny:
- dwie areny zostaną dodane w dodatku.
* Dalaran Arena
- bardzo dobrze wpasowuje się w styl i klimat Dalaranu.
- umiejscowiona w kanałach.
- gracze będą startować u wylotu rur, skąd natychmiast przy starcie areny będą wypychani przez strumień wody.
- pojawi się dynamiczny element Line of Sight.
- używanie mountów na tej arenie będzie zablokowane.
* Orgrimmar Arena
- gracze rozpoczną na windach, które przy początku areny wyjadą na górę, na pole walki. Będą od siebie oddalone zaledwie 10 yardów (!).
- wystąpi dynamiczny element, który co określoną ilość czasu będzie mógł zadawać obrażenia graczom.
- wystąpi dynamiczny element Line of Sight.
- mounty dozwolone.
- będzie słychać odgłosy publiczności (!).
Battleground:
- umiejscowiony na wyspie na południe od Dragonblight.
- w połowie gracze zmienią się stronami (atakujący/broniący).
- wykorzysta bronie oblężnicze i zniszczalne budowle.
- atakujący będą startować na specjalnym statku.
- funkcja spektatora dla aren jest wciąż na liście rzeczy, które developerzy bardzo chcieliby zrobić. nadmieniono także, że ta funkcjonalność mogła by także zostać poszerzona o spektatowanie np. rajdów.
- developerzy aktualnie zastanawiają się nad wprowadzeniem technicznego usprawnienia, które dynamicznie ograniczałoby pole widzenia gdy w pobliżu jest wielu graczy (np. w przypadku rajdów na stolice).
Wkrótce dołączymy zdjęcia!
Wintergrasp:
- Walka będzie polegała na ataku i obronie.
- Nagrodami będzie honor, specjalny rodzaj 'Spirit Shardów', za które kupimy unikalne itemy niedostępne w żaden inny sposób a także specjalne Marks of Honor przyporządkowane do Wintergrasp.
- Rzeka stanowi ważną część Wintergrasp, gdyż bronie oblężnicze nie będą mogły być przeprowadzane przez wodę. Kluczowe staną się zatem mosty.
- Forteca w Wintergrasp będzie kluczową i epicką zabudową, stanowiącą najważniejszy punkt obrony. Będzie bardzo duża i całkowicie zniszczalna. Na jej terenie znajdą się także bardzo ważne wieże strażnicze.
- Mosty będą niesamowicie ważne i kluczowe dla całej rozgrywki. One także będą zniszczalne (gracze będą mogli widzieć, jak bardzo zniszczony jest most, w procentach).
- Demolisher to jedna z broni oblężniczych. Mogą z niej korzystać obydwie frakcje. Będzie mógł przewozić (oprócz gracza sterującego i strzelającego) maks. 3 pasażerów, co da możliwość strzelania w tył.
- Forsaken Catapult - szybsza od Demolishera, nie może przewozić pasażerów. Może korzystać z Flame Breatha (czaszka z przodu machiny).
- Siege Engine - przewozi zamkniętych pasażerów, są miejsca zarówno dla strzelca i kierowcy. Najmocniejsza i strzela na największy dystans.
- Flying Machine - bombowiec, może przenosić pasażerów.
- Shredder - broń przeciwlotnicza (przeciwjednostka Flying Machine), szybkostrzelna, może na krótki dystans korzystać z piły (Teksańska masakra anyone?), mało odporna na ataki.
Areny:
- dwie areny zostaną dodane w dodatku.
* Dalaran Arena
- bardzo dobrze wpasowuje się w styl i klimat Dalaranu.
- umiejscowiona w kanałach.
- gracze będą startować u wylotu rur, skąd natychmiast przy starcie areny będą wypychani przez strumień wody.
- pojawi się dynamiczny element Line of Sight.
- używanie mountów na tej arenie będzie zablokowane.
* Orgrimmar Arena
- gracze rozpoczną na windach, które przy początku areny wyjadą na górę, na pole walki. Będą od siebie oddalone zaledwie 10 yardów (!).
- wystąpi dynamiczny element, który co określoną ilość czasu będzie mógł zadawać obrażenia graczom.
- wystąpi dynamiczny element Line of Sight.
- mounty dozwolone.
- będzie słychać odgłosy publiczności (!).
Battleground:
- umiejscowiony na wyspie na południe od Dragonblight.
- w połowie gracze zmienią się stronami (atakujący/broniący).
- wykorzysta bronie oblężnicze i zniszczalne budowle.
- atakujący będą startować na specjalnym statku.
- funkcja spektatora dla aren jest wciąż na liście rzeczy, które developerzy bardzo chcieliby zrobić. nadmieniono także, że ta funkcjonalność mogła by także zostać poszerzona o spektatowanie np. rajdów.
- developerzy aktualnie zastanawiają się nad wprowadzeniem technicznego usprawnienia, które dynamicznie ograniczałoby pole widzenia gdy w pobliżu jest wielu graczy (np. w przypadku rajdów na stolice).
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz