WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

WWI 08 - Panel rajdów i instancji

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

WWI 08 - Panel rajdów i instancji

  Kumbol:
Update: 13:30 Rozpoczyna się panel poświęcony PvP. Wkrótce nasze spostrzeżenia.

Przed kilkoma minutami zakończył się panel dyskusyjny, podczas którego developerzy WoWa prezentowali nowości związane z instancjami, rajdami, frakcjami i itemizacją. Oto ciekawsze nowinki:

- Frakcja, która aktualnie panuje w Wintergasp będzie mogła lootować coś na wzrór Spirit Shardów ze wszystkich bossów 5-osobowych i rajdowych.

- Pomiędzy rajdami w wersjach 10-osobowych i 25-osobowych będzie różnica jednego poziomu Tiera.

- Wersje heroiczne mogą być nieco łatwiejsze, bardziej dostępne. Nie oznacza to, że będą równie łatwe jak normalne wersje.

- Developerzy chcą, by instancje 5-osobowe mogły być wyczyszczone w ciągu nie więcej niż 1 godziny.

- Twórcy chcą, by questy sprawiały wrażenie bardziej powiązanych ze światem, instancjami i bossami.

- W WotLK początkowe itemy PvP będą bardziej dostępne przez PvE, by gracze mieli możliwość lepiej zacząć ich doświadczenia w PvP, unikając grindowania honoru na battlegroundach. Nie będą to jednak najlepsze itemy.

- Tabardy będą miały dużo bardziej poszerzoną funkcjonalność: będą dostępniejsze dużo wcześniej, a po założeniu ich będzie można otrzymywać punkty reputacji danej frakcji w odpowiedniej instancji. Wszystko to po to, by zwiększanie swojego poziomu reputacji nie było nudnym grindowaniem.

- w Occulus (lvl 80) gracze będą mogli dosiąść smoków, i w walczyć w powietrzu z użyciem unikalnych zdolności Drake'ów. "You guys are gonna love it".

- Halls of Stone (Ulduar, lvl 77-79), zbudowane przez Tytanów, twórcy twierdzą, że nie ma w tym momencie w grze niczego, z czym można by porównać wielkość i epickość tej instancji.

- Każdy będzie mógł przenieść się do Tanaris, do Caverns of Time. Wymagania frakcyjne zostaną usunięte.

- Wszystkie głosy z misji The Culling z Warcrafta III będą użyte także w starym Stratholme w Caverns of Time. Po wejściu przez portal, gracze znajdą się w lesie przed Straholme (obecny Plaguewood). Instancja ma być zdecydowanie nieliniowa.

- Nie będzie żadnych attunmentów (pre-questów) do początkowych instancji rajdowych (jak Naxxramas) i Heroiców. Jeśli znajdą się jakieś dla późniejszych instancji, nie będą one zbytnio skomplikowane.

- Twórcy rozważają sposoby, by uczynić progress rajdy, gdzie co chwila zdarza się zginąć nieco mniej irytującymi (respawny po wipie itp.).

- W instancjach 25-osobowych będzie wypadało nieco więcej itemów.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz