WWI 08 - Panel rajdów i instancji
Update: 13:30 Rozpoczyna się panel poświęcony PvP. Wkrótce nasze spostrzeżenia.
Przed kilkoma minutami zakończył się panel dyskusyjny, podczas którego developerzy WoWa prezentowali nowości związane z instancjami, rajdami, frakcjami i itemizacją. Oto ciekawsze nowinki:
- Frakcja, która aktualnie panuje w Wintergasp będzie mogła lootować coś na wzrór Spirit Shardów ze wszystkich bossów 5-osobowych i rajdowych.
- Pomiędzy rajdami w wersjach 10-osobowych i 25-osobowych będzie różnica jednego poziomu Tiera.
- Wersje heroiczne mogą być nieco łatwiejsze, bardziej dostępne. Nie oznacza to, że będą równie łatwe jak normalne wersje.
- Developerzy chcą, by instancje 5-osobowe mogły być wyczyszczone w ciągu nie więcej niż 1 godziny.
- Twórcy chcą, by questy sprawiały wrażenie bardziej powiązanych ze światem, instancjami i bossami.
- W WotLK początkowe itemy PvP będą bardziej dostępne przez PvE, by gracze mieli możliwość lepiej zacząć ich doświadczenia w PvP, unikając grindowania honoru na battlegroundach. Nie będą to jednak najlepsze itemy.
- Tabardy będą miały dużo bardziej poszerzoną funkcjonalność: będą dostępniejsze dużo wcześniej, a po założeniu ich będzie można otrzymywać punkty reputacji danej frakcji w odpowiedniej instancji. Wszystko to po to, by zwiększanie swojego poziomu reputacji nie było nudnym grindowaniem.
- w Occulus (lvl 80) gracze będą mogli dosiąść smoków, i w walczyć w powietrzu z użyciem unikalnych zdolności Drake'ów. "You guys are gonna love it".
- Halls of Stone (Ulduar, lvl 77-79), zbudowane przez Tytanów, twórcy twierdzą, że nie ma w tym momencie w grze niczego, z czym można by porównać wielkość i epickość tej instancji.
- Każdy będzie mógł przenieść się do Tanaris, do Caverns of Time. Wymagania frakcyjne zostaną usunięte.
- Wszystkie głosy z misji The Culling z Warcrafta III będą użyte także w starym Stratholme w Caverns of Time. Po wejściu przez portal, gracze znajdą się w lesie przed Straholme (obecny Plaguewood). Instancja ma być zdecydowanie nieliniowa.
- Nie będzie żadnych attunmentów (pre-questów) do początkowych instancji rajdowych (jak Naxxramas) i Heroiców. Jeśli znajdą się jakieś dla późniejszych instancji, nie będą one zbytnio skomplikowane.
- Twórcy rozważają sposoby, by uczynić progress rajdy, gdzie co chwila zdarza się zginąć nieco mniej irytującymi (respawny po wipie itp.).
- W instancjach 25-osobowych będzie wypadało nieco więcej itemów.
Przed kilkoma minutami zakończył się panel dyskusyjny, podczas którego developerzy WoWa prezentowali nowości związane z instancjami, rajdami, frakcjami i itemizacją. Oto ciekawsze nowinki:
- Frakcja, która aktualnie panuje w Wintergasp będzie mogła lootować coś na wzrór Spirit Shardów ze wszystkich bossów 5-osobowych i rajdowych.
- Pomiędzy rajdami w wersjach 10-osobowych i 25-osobowych będzie różnica jednego poziomu Tiera.
- Wersje heroiczne mogą być nieco łatwiejsze, bardziej dostępne. Nie oznacza to, że będą równie łatwe jak normalne wersje.
- Developerzy chcą, by instancje 5-osobowe mogły być wyczyszczone w ciągu nie więcej niż 1 godziny.
- Twórcy chcą, by questy sprawiały wrażenie bardziej powiązanych ze światem, instancjami i bossami.
- W WotLK początkowe itemy PvP będą bardziej dostępne przez PvE, by gracze mieli możliwość lepiej zacząć ich doświadczenia w PvP, unikając grindowania honoru na battlegroundach. Nie będą to jednak najlepsze itemy.
- Tabardy będą miały dużo bardziej poszerzoną funkcjonalność: będą dostępniejsze dużo wcześniej, a po założeniu ich będzie można otrzymywać punkty reputacji danej frakcji w odpowiedniej instancji. Wszystko to po to, by zwiększanie swojego poziomu reputacji nie było nudnym grindowaniem.
- w Occulus (lvl 80) gracze będą mogli dosiąść smoków, i w walczyć w powietrzu z użyciem unikalnych zdolności Drake'ów. "You guys are gonna love it".
- Halls of Stone (Ulduar, lvl 77-79), zbudowane przez Tytanów, twórcy twierdzą, że nie ma w tym momencie w grze niczego, z czym można by porównać wielkość i epickość tej instancji.
- Każdy będzie mógł przenieść się do Tanaris, do Caverns of Time. Wymagania frakcyjne zostaną usunięte.
- Wszystkie głosy z misji The Culling z Warcrafta III będą użyte także w starym Stratholme w Caverns of Time. Po wejściu przez portal, gracze znajdą się w lesie przed Straholme (obecny Plaguewood). Instancja ma być zdecydowanie nieliniowa.
- Nie będzie żadnych attunmentów (pre-questów) do początkowych instancji rajdowych (jak Naxxramas) i Heroiców. Jeśli znajdą się jakieś dla późniejszych instancji, nie będą one zbytnio skomplikowane.
- Twórcy rozważają sposoby, by uczynić progress rajdy, gdzie co chwila zdarza się zginąć nieco mniej irytującymi (respawny po wipie itp.).
- W instancjach 25-osobowych będzie wypadało nieco więcej itemów.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz