WWI 08 - Nowe informacje dotyczące WoWa!
A oto zbiór informacji, których dowiedzieliśmy się podczas panelu dyskusyjnego z Tomem Chiltonem, jednym z głównych projektantów World of Warcraft.
Death Knight:
- Developerzy chcą, by Death Knight nie był zmuszony do zmieniania talentów by być dobrym w danej roli (DPS, tank), chcą uczynić takie zmiany bardziej dynamicznymi.
- Runy na tą chwilę mają 10-sekundowy cooldown.
- Czar "Armies of Undead" będą przyzywać naprawde DUŻE ilości nieumarłych.
Hunterzy:
- Steady Shot nie będzie "przerywał" Autoshota.
- Pety będą miały własne drzewka talentów - drzewko z różnymi użytecznymi skillami, drzewko tankerskie i drzewko DPS. Pet skill points zostaną usunięte.
- wyjawiono jeden z nowych skilli/talentów peta - zadaje 20% więcej obrażeń celowi, który ma 20% lub mniej życia.
Magowie:
- Otrzymają Frostfire bolt by uczynić magów-elementalistów bardziej użytecznymi
Prieści:
- Divine Hymn - Pozwala priestowi rzucić (odśpiewać? :-) ) hymn (drzewko Holy), które leczy uczestników party. Jeśli wróg zaatakuje jakiegoś członka party, wejdzie on w trans. Jest to nowa forma Crowd Controlu dla holy priesta.
- Dispersion - Redukuje obrażenie o 90%, odniawia 6% życia i many na sekundę. Wymaga 51 punktów w Shadow. Z tym skillem priest może się poruszać, ale nie rzucać czary.
- Guardian Spirit - Talent, który zapobiega śmierci członka party. Castowalny pet wywołujący podobny efekt do cheat death. Podąża za członkiem party, a jeśli ten otrzyma uśmiercający cios, to duszek zginie zamiast tego gracza.
Druidzi:
- Entangling Roots będzie mogło być rzucane wewnątrz pomieszczeń.
- Nourish - szybko rzucany czar leczący - 1,5 sek. cast. , jego siła zależy od aktywnych HoTów.
Szamani:
- Totemy Strength of Earth i Grace of Air będą połączone w jeden, dający obydwa efekty.
- Totemy będą działać na CAŁY rajd, a nie tylko na party
- Rockbiter usunięty. Earthliving jest nowym enchantem na broń, będzie dawał +healing
- Flametongue będzie dodawał spell damage. Frost będzie miał efekt snare.
- Hex - nowy rodzaj ograniczonego Crowd Controlu - zaklęci gracze będą poruszać się wolniej, i bez możliwości używania umiejętności, czas trwania ok 8-10 sek.
- Windfury będzie teraz buffem - broń będzie mogła być zenchantowana chociażby Mongoosem
Rogue:
- Otrzyma nową umiejętność AoE - Phantom Knives. Ma ona wspomóc DPS w trudnych momentach, ale nie będzie jednym z głównych skilli (posiada 1minutowy cooldown).
- Sap będzie teraz obejmował znacznie więcej rodzajów przeciwników - Humanoidy, bestie, dragonkiny, demony.
Paladyni:
- Znacznie ulepszona itemizacja Retribution Paladynów - krok w stronę itemów dla Warriora i Death Knighta
- Hand of Purity - nowy skill w stylu Prayer of Mending - "healbomba"
- Więcej blessingów, które nie będą ekskluzywne (nie będą nadpisywać innych, np. Blessing of Freedom). Nie będą się one już nazywać blessingami.
Warriorzy:
- Shockwave - skill, który ma pomóc w DPS Protection Warriorom.
- Bladestorm - nowy talent w drzewku Arms, działający podobnie do Whirlwinda
- Titan's Grip potwierdzone - duel wielding dwuręcznych broni!
Warlockowie:
- Demonic Circle - okrąg tworzony na ziemi, do którego, z krótkiej odległości będzie się mógł teleportować Warlock. Będzie przydatny m.in. przy przyzywaniu minionów.
- 51 punktów w Demonology to Demon Form (Blizz w swoich kręgach zwie ją formą Illidana :-) )
- W formie demona będzie można np. rzucać AoE Shadowboltów.
Death Knight:
- Developerzy chcą, by Death Knight nie był zmuszony do zmieniania talentów by być dobrym w danej roli (DPS, tank), chcą uczynić takie zmiany bardziej dynamicznymi.
- Runy na tą chwilę mają 10-sekundowy cooldown.
- Czar "Armies of Undead" będą przyzywać naprawde DUŻE ilości nieumarłych.
Hunterzy:
- Steady Shot nie będzie "przerywał" Autoshota.
- Pety będą miały własne drzewka talentów - drzewko z różnymi użytecznymi skillami, drzewko tankerskie i drzewko DPS. Pet skill points zostaną usunięte.
- wyjawiono jeden z nowych skilli/talentów peta - zadaje 20% więcej obrażeń celowi, który ma 20% lub mniej życia.
Magowie:
- Otrzymają Frostfire bolt by uczynić magów-elementalistów bardziej użytecznymi
Prieści:
- Divine Hymn - Pozwala priestowi rzucić (odśpiewać? :-) ) hymn (drzewko Holy), które leczy uczestników party. Jeśli wróg zaatakuje jakiegoś członka party, wejdzie on w trans. Jest to nowa forma Crowd Controlu dla holy priesta.
- Dispersion - Redukuje obrażenie o 90%, odniawia 6% życia i many na sekundę. Wymaga 51 punktów w Shadow. Z tym skillem priest może się poruszać, ale nie rzucać czary.
- Guardian Spirit - Talent, który zapobiega śmierci członka party. Castowalny pet wywołujący podobny efekt do cheat death. Podąża za członkiem party, a jeśli ten otrzyma uśmiercający cios, to duszek zginie zamiast tego gracza.
Druidzi:
- Entangling Roots będzie mogło być rzucane wewnątrz pomieszczeń.
- Nourish - szybko rzucany czar leczący - 1,5 sek. cast. , jego siła zależy od aktywnych HoTów.
Szamani:
- Totemy Strength of Earth i Grace of Air będą połączone w jeden, dający obydwa efekty.
- Totemy będą działać na CAŁY rajd, a nie tylko na party
- Rockbiter usunięty. Earthliving jest nowym enchantem na broń, będzie dawał +healing
- Flametongue będzie dodawał spell damage. Frost będzie miał efekt snare.
- Hex - nowy rodzaj ograniczonego Crowd Controlu - zaklęci gracze będą poruszać się wolniej, i bez możliwości używania umiejętności, czas trwania ok 8-10 sek.
- Windfury będzie teraz buffem - broń będzie mogła być zenchantowana chociażby Mongoosem
Rogue:
- Otrzyma nową umiejętność AoE - Phantom Knives. Ma ona wspomóc DPS w trudnych momentach, ale nie będzie jednym z głównych skilli (posiada 1minutowy cooldown).
- Sap będzie teraz obejmował znacznie więcej rodzajów przeciwników - Humanoidy, bestie, dragonkiny, demony.
Paladyni:
- Znacznie ulepszona itemizacja Retribution Paladynów - krok w stronę itemów dla Warriora i Death Knighta
- Hand of Purity - nowy skill w stylu Prayer of Mending - "healbomba"
- Więcej blessingów, które nie będą ekskluzywne (nie będą nadpisywać innych, np. Blessing of Freedom). Nie będą się one już nazywać blessingami.
Warriorzy:
- Shockwave - skill, który ma pomóc w DPS Protection Warriorom.
- Bladestorm - nowy talent w drzewku Arms, działający podobnie do Whirlwinda
- Titan's Grip potwierdzone - duel wielding dwuręcznych broni!
Warlockowie:
- Demonic Circle - okrąg tworzony na ziemi, do którego, z krótkiej odległości będzie się mógł teleportować Warlock. Będzie przydatny m.in. przy przyzywaniu minionów.
- 51 punktów w Demonology to Demon Form (Blizz w swoich kręgach zwie ją formą Illidana :-) )
- W formie demona będzie można np. rzucać AoE Shadowboltów.
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz