WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dungeon System

W nadchodzącym patchu 3.3 znajdzie się wiele nowości i usprawnień. Jedną z największych jest wprowadzenie nowego systemu instancji (Dungeon System). Ten nowy system będzie dostępny dla wszystkich instancji obecnych w grze. Przycisk „Dungeons” zastąpi obecne okno Looking For Group dostępne aktualnie i zapewni korzyści graczom korzystającym z systemu.

Cechy Systemu Instancji (Dungeon System)

  • Dołączaj jako grupa lub sam
  • Między – serwerowe grupowanie na instancje
  • Teleportowanie do instancji
  • Inteligentne tworzenie grupy
  • Dzienne losowe instancje
  • Wybieranie wielu instancji
  • System głosowania w celu usunięcia gracza
  • Bonusy za grupowanie się z różnymi graczami (PUGi)
  • Wyszukiwanie rajdu
  • Aktualizacja systemu Need Before Greed
  • Grupowy Disenchanting

Dołączaj jako grupa lub sam

Podobnie, jak w przypadku obecnego system Looking For Group, gracze będą mogli dołączyć do systemu instancji i wybrać pełnioną rolę: leczenie, DPS lub tankowanie. Ponadto, role zostaną przydzielone do wszystkich poszukiwanych instancji. Zniesiony został limit 3 poszukiwanych instancji. Oprócz tego, system ma również ulepszone grupowanie i będzie tworzył bardziej zbalansowane grupy.

Kanał LFG został odłączony od narzędzia Looking For Group i może być teraz wykorzystywany w każdej stolicy, podobnie jak kanał Trade.

Między – serwerowe instancje

Kiedy dołączasz do systemu instancji sam, lub jako niepełna grupa, reszta potrzebnych graczy może zostać wyszukana spośród ludzi z tej samej Battlegroup’y dzięki możliwości między – serwerowych instancji.

Pamiętaj, iż pomimo, że system oferuje grupowanie z graczami z innych serwerów, to jednak nie możesz samodzielnie zapraszać wybranych graczy.

Teleportowanie do instancji

Kiedy korzystasz z narzędzia, by znaleźć instancję, zostaniesz przeteleportowany do jej środka, podobnie jak w obecnym systemie Battlegrounde’ów. Gdy opuścisz instancję, powrócisz do poprzedniej lokacji. Jeśli będziesz potrzebował opuścić na chwilę wnętrze instancji w celu naprawy bądź dokupienia składników, możesz przeteleportować się do środka z powrotem. Ta funkcja może być wykorzystywana zarówno przez PUGi jak i samodzielnie stworzone grupy korzystające z systemu instancji.

Inteligentne grupowanie

Nowy system będzie teraz przydzielał co najmniej jednego doświadczonego gracza z innymi mniej doświadczonymi. Będzie także ostrożniej dobierał typy klas oraz graczy z odpowiednich przedziałów poziomów. Interfejs pokaże także, jak wielu graczy obecnie poszukuje grupy oraz ile wynosi średni czas oczekiwania na stworzenie grupy.

Dzienne losowe instancje

Gracze lub grupy mogą wybrać konkretną instancję lub spróbować sił w losowej instancji heroicznej lub normalnej. Wybierając losowo zapewnimy sobie dodatkowe benefity. Jeśli pokonacie finalnego bossa w instancji, otrzymacie 2 Emblems of Frost (Heroic) lub 2 Emblems of Triumph (normal). Ponadto, po otrzymaniu 2 Emblems of Frost za pierwszy tego dnia losowy Heroic, uzyskają po 2 Emblems of Triumph za każdy następny losowy Heroic tego dnia. Te nagrody za losowe instancje zamienią dotychczasowe instancjowe dzienne questy. NPC, którzy je oferowali, będą teraz dawać powtarzalne co tydzień questy rajdowe. Oprócz tego, za wykorzystywanie systemu na niższym poziomie również otrzymasz adekwatne nagrody.

Pokochać PUGi

Gracze, którzy pójdą na instancję z co najmniej jednym losowo przydzielonym kompanem otrzymają dodatkowe nagrody, włączając w to wielce pożądanego małego peta Perky Pug’a. Z im większą ilością losowych graczy się zgrupujesz, tym szybciej zdobędziesz nowego peta!

Głosowanie w celu usunięcia gracza

Gracze, którzy będą korzystać z systemu w celu znalezienia losowych towarzyszy otrzymają kilka dodatkowych narzędzi, które pomogą w sukcesie grupy. System lootu będzie na stałe ustawiony na Need Before Greed a gracze będą mogli głosować za usunięciem innego członka grupy. Będzie to jednak wymagało 4 głosów, więc korzystaj z tej nowej opcji z rozsądkiem.

Poszukiwanie rajdu

W zakładce Raid (lub po wpisaniu /lfr) znajdziemy nowy interfejs służący do znajdowania grup i graczy chętnych na rajdy. Będzie zawierał listę rajdów i wszystkich chętnych, i pozwoli na wspólne wykonywanie cotygodniowych questów rajdowych.

Need Before Greed uaktualniony

Need Before Greed będzie teraz rozpoznawał odpowiedni dla klasy sprzęt na 3 sposoby: klasa musi móc go założyć, klasy czysto melee nie będą mogły rollować na przedmiot ze spell powerem, a klasy z dominującym typem armoru (np. Plate dla paladynów) będą mogły się starać tylko o item takiego typu. Jednak wszystkie przedmioty będą wciąż dostępne dla każdego w losowaniu Greed. Oprócz tego grupy będą mogły wykorzystywać nową opcję disenchantu.

Grupowy Disenchanting

Gracze, w których grupie znajduje się enchanter, będą teraz mieli możliwość automatycznego disenchantowania przedmiotów, których nikt nie chce, za pośrednictwem okienka lootowania. Opcja pojawi się niezależnie od systemu lootowania oraz sposobu, w jaki grupa została założona.